AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Vi har en del gruppearbeid på studiet, og jeg er veldig mye eldre enn de jeg har havnet på gruppe sammen med nå. Jeg ønsker ikke å fremstå som en bedreviter, eller å si ting som kan bli oppfattet som kritikk. Prøver derfor å være litt forsiktig med hva jeg sier. Hvor mye bør jeg velge å overse? Aldersforskjellen gjør at vi har ulikt syn på oppgaven, løsninger og så videre. Ha en fin dag :) Anonymkode: 42a26...795
SoWhat? Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Det største poenget med gruppearbeid er jo å samarbeide, og da må en ikke tro at "jeg vet best" ! Selv om du er eldre. Du må lytte og gjerne komme med synspunkter så klart! Men overskriften blir litt feil. Det virker som om du vet best 🙂 ikke helt ok. Så frem dine forslag til løsninger uten å være belærende. Hvis du "vet best" så har du likevel noe å lære. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Spørs om det er med karakter eller ikke. Dersom det er bare godkjent/ikke godkjent gidder jeg ikke bry meg så lenge det blir godkjent. Anonymkode: ab421...0eb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Alle innspill burde jo være velkomne på gruppearbeid. Hos oss kan man si akkurat det man tenker omkring en oppgave, så diskuterer vi litt rundt det og sammen kommer frem til hvordan vi vil vinkle ting. Jeg er den eldste på gruppa mi (snart 30) mens de andre er fra 20 til 24, så jeg har også litt andre tanker enn de, men vi samarbeider jo godt sammen allikevel. Nå går jeg et fag med mye fokus på kommunikasjon, så vi har fått banket inn i hodet hvordan vi skal legge frem ting uten at det skal oppfattes som kritikk også da, men jeg mener at man uansett må tåle å få høre andres meninger om hvordan en oppgave bør vinkles osv når man har gruppearbeid. Anonymkode: 7b03e...305 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå