AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Er det noen som har sluttet pga. lederstil? Jeg kommer på jobb med korte frister og mange jeg skal innom på en dag, men lederen min gjør det nesten umulig å få gjort jobben. Hver dag kl 8 skal hun ha en fot i bakken. 3 dager i uken krever hun at vi alle stiller for statusoppdatering til ulike tidspunkt. I tillegg har hun innført" kosedag" på fredager hvor vi diskuterer for å diskutere. I løpet av en måned har jeg brukt 50 -60 timer i møter. Jeg vet veldig godt hva jeg trenger å gjøre, og på grunn av dette, må møter med de jeg faktisk trenger å snakke med, nedprioriteres eller tas når jeg er helt utslitt.Har gitt tilbakemelding mange ganger, men det hjelper ikke. Anonymkode: d6d31...a22
Hengebuksvinet Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Ja, her er det viktig å gi tilbakemelding. Og å være direkte. - Alle disse møtene hindrer meg i å være produktiv. Jeg må enten redusere arbeidsoppgavene mine/ eller få overtidsbetalt. - Kan vi sette en møteagenda? Hva er målet med møtet? Og hva er tidsrammen?
kaleidoskop Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Jeg ville først tatt det opp og fortalt hvordan din arbeidsdag ser ut. Tak tak i ting før oppsigelse. Men om du vil slutte og har noe annet i sikte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå