Gå til innhold

Blir ikke ordentlig våt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min har et veldig bra forhold. VI har et helt normalt sexliv og det fungerer helt utmerket. Men noe jeg sliter med er at jeg aldri blir ordentlig våt. Jeg blir ekstremt kåt, men det er bare som om kjønnsorganene svumler opp, men ikke noe vått. Dette begynte jeg å slite med med min forrige partner for over et år siden. Han var omskjært pga trang forhud, og dette gjorde at min fiffi reagerte. Jeg fikk hyppigere soppinfeksjon og det sve skikkelig hver gang vi hadde sex, slik at jeg ikke klarte å fullføre. Med min nåværende kjæreste opplever jeg ikke at det svir, men jeg blir ikke våt nok. Han må enten stikke en finger inn i skjeden min og gni det utover eller bruke masse spytt. 

Jeg har vært til legen med problemet, som videre henviste meg til gynekolog, uten noe hjelp. Vi har prøvd oss med glidemiddel, men synes det blir litt dumt å måtte bruke glidemiddel hele tiden og bli avhengig av det. Er det flere som opplever, eller har opplevd noe lignende? Jeg får ikke sopp like hyppig nå lenger, så det burde ikke vøre problemet...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje lurt å innse at kropper er litt ulike og reagerer ulikt. Du velger altså å ha sex med tørr skjede framfor å bruke glidekrem???

Anonymkode: 2c445...808

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk glidemiddel. 

Jeg har gått fra å bli plaskvåt, til å måtte begynne å bruke glidemiddel. Sånn skjer. Kroppene våre forandrer seg. 

Anonymkode: 59c56...440

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres litt ut som noe som skjedde meg i fjor. Har aldri hatt problemer med å bli våt, det har heller vært et problem at jeg blir for vår, plutselig tørket jeg inn og svulmet opp. 
Enten er jeg allergisk mot p-piller eller sæden til typen. Jeg skiftet p-pillene jeg hadde gått på i 3 år (kroppen får ikke allergiske reaksjoner på p-piller med en gang pga antistoffer) til p-plaster. Underlivet mitt er normalt nå, men dersom han kommer inni meg blir jeg sår og tørr.

Anonymkode: fcfa4...79a

AnonymBruker
Skrevet

Kan være hvis du nettopp har starta på piller eller hvis du går på medisiner. 

Anonymkode: 6d7c5...dc5

Skrevet
På 17.4.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Kan være hvis du nettopp har starta på piller eller hvis du går på medisiner. 

Anonymkode: 6d7c5...dc5

Har hatt p-stav i over 4 år nå og allergimedisiner daglig i 8-9 år så vanskelig å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...