Emilie2019 Skrevet 17. april 2020 #1 Del Skrevet 17. april 2020 Elektriske barnevognvugger! Noen erfaringer? Vi sliter med en liten en som enten må ha hud mot hud, eller vogn i bevegelse for å sove ordentlig. Jeg kan ikke trille i timesvis alltid. rockit koster jo ikke stort, men sleepytroll er betydelig dyrere. Noen erfaringer? Hvilken vogn har dere i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 17. april 2020 #2 Del Skrevet 17. april 2020 Lurer også på dette. Kjempefint om det nevnes hvilken type vogn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 17. april 2020 #3 Del Skrevet 17. april 2020 Har sleepytroll! Tenkte at når jeg først skulle kjøpe så ville jeg ha noe som virket! Er super fornøyd! Verdt alle pengene- har hatt den i 8 mnd nå og den brukes ved vognsoving hver eneste dag. Før anskaffelse våknet ungen titt og stadig og jeg måtte ut og trille/rugge på nytt. Nå våkner hun kun hvis jeg glemmer å slå den på. Har stor vogn med god fjæring, emmajunga deluxe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Del Skrevet 17. april 2020 Har Rockit og Bugaboo Donkey. Hjalp ikke, ungen våkner som før. Anonymkode: f679f...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Del Skrevet 17. april 2020 Har rockit og emmaljunga polar vogn. Funker bra for vår. Anonymkode: a4622...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Del Skrevet 17. april 2020 Har SleepyTroll og Uppababy-vogn. Fungerte da han var under 4 mnd, ved 4-5 måneder «gjennomskuet» han det og våknet uansett 😕 Prisen er stiv, ja! Vi kjøpte for å støtte liten norsk bedrift 🙂 Ville jeg kjøpt igjen? Nja... Anonymkode: 2d7b3...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Del Skrevet 17. april 2020 Rockit til tfk. Selgeren sa det gikk veldig an på hvilke vogn det passet til. Rockiten funker som fjell nå som han ble litt eldre (3mnd) men må liksom likevel treffe på riktig tid på søvnen uansett. Han her må samsove, og bli puppet i søvn ellers.. Så på ingen måte en som sovner av seg selv 😅 Jeg digger den, men som sagt går an på vogna Anonymkode: 44585...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Del Skrevet 17. april 2020 Vi har vært veldig fornøyd med rockit til britax smile 2. Eneste minus er at den stopper etter 30 min, og må startes på nytt. Ble ikke lange sovestundene på meg de periodene han var helt avhengig av den, samtidig slapp jeg timesvis med trilling. Anonymkode: 5d0e0...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 17. april 2020 #9 Del Skrevet 17. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har rockit og emmaljunga polar vogn. Funker bra for vår. Anonymkode: a4622...44c 10 timer siden, Lady La-Laa skrev: Har sleepytroll! Tenkte at når jeg først skulle kjøpe så ville jeg ha noe som virket! Er super fornøyd! Verdt alle pengene- har hatt den i 8 mnd nå og den brukes ved vognsoving hver eneste dag. Før anskaffelse våknet ungen titt og stadig og jeg måtte ut og trille/rugge på nytt. Nå våkner hun kun hvis jeg glemmer å slå den på. Har stor vogn med god fjæring, emmajunga deluxe! Hvordan er disse vognene i forhold til Edge Duo? Jeg har Edge Duo og er på jakt etter en sånn vugge-sak, men vogna er så stor og tung at jeg har liksom mistet litt troen. Men kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Del Skrevet 17. april 2020 Har rockit og bruker den hver dag enda til minien på 8 mnd. Bruker den på alle vognene uten problemer. Britax smile, babyjogger city mini gt, nordii og beemoo vogna 😛 Anonymkode: 1c205...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #11 Del Skrevet 17. april 2020 18 minutter siden, boblevann skrev: Hvordan er disse vognene i forhold til Edge Duo? Jeg har Edge Duo og er på jakt etter en sånn vugge-sak, men vogna er så stor og tung at jeg har liksom mistet litt troen. Men kanskje jeg tar feil? Da bør du ikke ha Rockit. Anonymkode: 44585...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Del Skrevet 18. april 2020 15 timer siden, boblevann skrev: Hvordan er disse vognene i forhold til Edge Duo? Jeg har Edge Duo og er på jakt etter en sånn vugge-sak, men vogna er så stor og tung at jeg har liksom mistet litt troen. Men kanskje jeg tar feil? Vi har brukt den på edge duo utem problem Anonymkode: 5d0e0...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 18. april 2020 #13 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har brukt den på edge duo utem problem Anonymkode: 5d0e0...80a Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Del Skrevet 18. april 2020 6 timer siden, boblevann skrev: Hvilken? Rockit Anonymkode: 5d0e0...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #15 Del Skrevet 18. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har brukt den på edge duo utem problem Anonymkode: 5d0e0...80a Jeg har brukt Rock it på Edge Duo, funker helt nydelig:) Anonymkode: f3cf0...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #16 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg har prøvd begge på Bugaboo fox og synes Sleepytroll er mye bedre. Den er kraftigere og har sensorer slik at den ikke trenger å vugge hele tiden. I tillegg er den oppladbar og jeg liker designet. Anonymkode: 3d52a...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå