Gå til innhold

Hvordan få testet seg for korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fundert litt på følgene senario:

Jeg regner jo med at vi på ett eller annet tidspunkt blir smittet. Siden jeg jobber i helsevesenet skal jeg da testes. Men hvordan komme seg til teststedet?

Har man symptomer skal man jo ikke (naturligvis) ta kollektivtransport. Taxi er vel ikke noe bedre? Vil jo ikke spørre noen man kjenner om å kjøre. Er man syk er jo  gå en mil eller to ikke nødvendig vis noe man orker. Hjemmetesting er det slutt på....

Hvordan er det meningen at folk uten bil skal få testet seg? uten å risikere å smitte noen på veien?

Anonymkode: 75b81...29c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat og testa meg for to dager siden. Alternativene var enten å kjøre selv, bli kjørt av noen jeg kjenner, gå eller at de sendte en smittebil. Taxi og kollektivtrafikk var ikke greit.

Jeg valgte å gå siden det ikke var så langt og jeg ikke har vært ute på mange uker så det var så deilig å få være ute igjen I et par timer.

Anonymkode: de117...e77

AnonymBruker
Skrevet

Meg over her ^

Ble forresten så sint på folk som var ute, hva faen gjør dere ute? Hadde lyst til å skrike at jeg har korona til de som ikke klarte å holde avstand eller sperra hele veien. Ekstremt slitsomt for en som fra før er tungpustet og må ut og gå 2 km for å bli testa også må jeg holde pusten hver gang det går forbi folk i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble forresten så sint på folk som var ute, hva faen gjør dere ute?

Er dette et forsøk på humor?

Anonymkode: 4d0aa...454

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Meg over her ^

Ble forresten så sint på folk som var ute, hva faen gjør dere ute? Hadde lyst til å skrike at jeg har korona til de som ikke klarte å holde avstand eller sperra hele veien. Ekstremt slitsomt for en som fra før er tungpustet og må ut og gå 2 km for å bli testa også må jeg holde pusten hver gang det går forbi folk i tillegg.

Friske folk har ikke karantene, du har karantene som er syk. Det er jo du som gjorde feil her, ikke alle de friske.

Anonymkode: 34a85...9b8

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg over her ^

Er vel du som er problemet når du er ute og går blant folk med corona...

• Opprett ny...