AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Jeg så denne filmen i går og skjønte ikke greia. Hvem var det som var den onde i filmen? Hovedpersonen Cecilia, exen eller broren? Ikke var den skummel heller, bare utrolig usannsynlig. Utrolig forvirrende film. Anonymkode: 3ebbb...edb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Eksen selvfølgelig. Han manipulerte broren også. Forøvrig syns jeg det var en skikkelig møkkafilm. Full av hull og logiske brister. Anonymkode: cfab2...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eksen selvfølgelig. Han manipulerte broren også. Forøvrig syns jeg det var en skikkelig møkkafilm. Full av hull og logiske brister. Anonymkode: cfab2...e8d Men på slutten, da Cecilia er hjemme hos exen så virker det nesten som det er hun som dreper han? Og hvordan kunne han være i live når han skulle være død? Var det noen diagnoser inni bildet? Jeg tenkte paranoid schizofren eller noe. Elendig film syns jeg og. Er glad i skrekkfilmer, men det her ble for teit. Er SÅ glad jeg ikke brukte penger på å se den på kino. Anonymkode: 3ebbb...edb 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Ja, hun drepte ham, med å bruke samme drakta som han hadde brukt gjennom hele filmen (hun stjal den hun fikk lagd da hun var innom huset den ene gangen). Han faka sin egen død i samarbeid med broren sin, og var aldri død. Han manipulerte broren til å fortsette å hjelpe ham med å være slem mot henne, og å lure henne, og til å gå etter henne på slutten, og så skulle han liksom bli funnet og alle skulle tro det kun var broren - men alt var bare spill for å ødelegge for henne. Til slutt var det bare hun og politimannen (som var vennen til søstera) som trodde på henne da hun sa at han sto bak alt, så hun kunne drepe ham med drakta på seg, skynde seg tilbake, ta av drakta, løpe inn og leke sjokka og ringe 911. Ingen var paranoid schitzofrene, det var det han ville alle skulle tro om henne. Hvordan fikk du sett den uten å betale for den nå? Vi betalte 189 for å leie den på Get. Anonymkode: 7e86d...632 1
Gjest Forumassistent Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Spoilervarsel lagt inn! Forumansvarlig
Pal Fungi Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Denne filmen var overhodet ikke som jeg hadde trodd, jeg trodde det var en jumpscare type film. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 12 timer siden, Forumansvarlig skrev: Spoilervarsel lagt inn! Forumansvarlig Takk! Beklager det burde jeg jo tenkt på da jeg opprettet innlegget. Anonymkode: 3ebbb...edb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun drepte ham, med å bruke samme drakta som han hadde brukt gjennom hele filmen (hun stjal den hun fikk lagd da hun var innom huset den ene gangen). Han faka sin egen død i samarbeid med broren sin, og var aldri død. Han manipulerte broren til å fortsette å hjelpe ham med å være slem mot henne, og å lure henne, og til å gå etter henne på slutten, og så skulle han liksom bli funnet og alle skulle tro det kun var broren - men alt var bare spill for å ødelegge for henne. Til slutt var det bare hun og politimannen (som var vennen til søstera) som trodde på henne da hun sa at han sto bak alt, så hun kunne drepe ham med drakta på seg, skynde seg tilbake, ta av drakta, løpe inn og leke sjokka og ringe 911. Ingen var paranoid schitzofrene, det var det han ville alle skulle tro om henne. Hvordan fikk du sett den uten å betale for den nå? Vi betalte 189 for å leie den på Get. Anonymkode: 7e86d...632 Utrolig usannsynlig plot. Men takk for forklaringen. Jeg tolket det som at hun var gæren på slutten av filmen, hun smilte litt sånn ondt. Når det gjelder skrekkfilmer så kan det godt være litt overnaturlig, type The Grudge. Men det her ble for dårlig. Jeg så filmen hos min bror, så jeg betalte ikke Han leide via Get. Det er vel dyrere enn kino til og med. Anonymkode: 3ebbb...edb 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 Jeg elsket filmen! Hovedpersonen er utrolig flink! Anonymkode: f9ff5...b5c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsket filmen! Hovedpersonen er utrolig flink! Anonymkode: f9ff5...b5c Digget filmen jeg også. Drit bra film 👍 Anonymkode: 9dbce...7d8
Martheegne Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Jeg elsket også filmen. Ikke rart du ikke likte den TS, du har jo bokstavelig talt ikke skjønt noe av filmen? 1
Rant Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 (endret) Jeg likte første halvdel av filmen godt. Da var den litt skummel og spennende. Etter hvert synes jeg historien ble litt rasket sammen på en måte. Men Elisabeth Moss er en dyktig skuespiller. Endret 21. april 2020 av Rant Feil navn på skuespiller 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 12 timer siden, Rant skrev: Jeg likte første halvdel av filmen godt. Da var den litt skummel og spennende. Etter hvert synes jeg historien ble litt rasket sammen på en måte. Men Kate Moss er en dyktig skuespiller. Elisabeth Moss, mener du vel? Anonymkode: 1a954...c01 1
Rant Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Elisabeth Moss, mener du vel? Anonymkode: 1a954...c01 Jepp, helt klart. 🤣
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 Filmen handler mye om gaslighting. Og bare den tanken der og hvor gjennomført det er i filmen, gjør den mye mer skremmende enn jump scares filmer ala. The Grudge. Fantastisk film. Usannsylig plot? Ja, sikkert. Men det er mange filmer som har "usannsynlige" plot. Det gjør de ikke dårlige av den grunn. Logikken fungerer innad i det universet som filmen forholder seg til. Den følger de reglene som den selv har etablert. Også er det uansett ikke det som er det viktigste, men heller tematikken den tar opp. Anonymkode: a644e...39e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå