Nordfjell Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt). Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold. Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer. Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? Fikk bla. match med en pen jente på tinder som ville treffes. Men avslo etter at jeg sa jeg hadde lite erfaring etter spørsmål om hva som tenner meg i sengen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 4 timer siden, Nordfjell skrev: Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt). Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold. Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer. Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? Fikk bla. match med en pen jente på tinder som ville treffes. Men avslo etter at jeg sa jeg hadde lite erfaring etter spørsmål om hva som tenner meg i sengen. Mitt inntrykk er at det er en del litt "tinder-skada" unge der ute, hvor det har gått sport i å møtes og ha sex. Ganske kynisk. For noen av disse jentene vil kanskje lite erfaring være negativt, om det bare er sextreff de vil ha. Men jeg tror at for veldig mange kvinner så er det heller et pluss at en fyr ikke har vært en player med *den merittlista. Mannen min hadde ikke så mye erfaring da vi ble sammen, og jeg syntes det var fint. Vi fikk øvd oss opp masse sammen. Du skriver at du kanskje ønsker deg et uforpliktende forhold, hvorfor ikke en kjæreste som du kan bli trygg på og utvikle seksualiteten med? I så fall ville jeg prøvd andre steder enn Tinder, f.eks Sukker. Anonymkode: 0a82f...f76 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Ja, det er jo lett å tolke at dette er en kar som ønsker å bli en player. Tren meg opp så jeg kan gå videre, på en måte. Skriver du "uforpliktende" for din egen del eller fordi du tror det er lettere å få en erfaren kvinne til å være villig til å ta turen innom? Anonymkode: 97f8d...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo lett å tolke at dette er en kar som ønsker å bli en player. Tren meg opp så jeg kan gå videre, på en måte. Skriver du "uforpliktende" for din egen del eller fordi du tror det er lettere å få en erfaren kvinne til å være villig til å ta turen innom? Anonymkode: 97f8d...0cb Jeg synes det er helt legitimt for begge kjønn å kunne ønske seg, eller skaffe seg seksuell erfaring før man legger ut på kjærestejakt. Man blir ikke en player bare ved å ligge med noen. At ts ordlegger seg som han gjør, tilskriver jeg sosiale hemminger. At han har flere tråder om samme emnet, tyder på det. Anonymkode: ec718...f6a 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 At du har lite erfaring er ikke noe du må informere noen om. Lat som om at du har det, og skaff deg heller erfaring, ettersom du tydeligvis får napp. Fake it till you make it! I stedenfor å gjemme seg bak lite erfaring og fokusere på det du ikke kan, fokuser heller på hva hun liker. Da oppleves du iallefall ikke dårlig, uavhengig av erfaring. At man har erfaring innenfor sex er ikke synonymt med at man er god i senga. God i senga blir du når du lytter og snakker med din partner, bruker tid, og legger opp til at hun skal like det. Dårlig i senga blir du når du er passiv og "redd", jokker deg ferdig i en halvtørr mus på 1 minutt og rømmer stedet. Igjen: uavhengig erfaring. Og du. Du kan være så dårlig eller god du i senga som du vil, men man møter alltid dårlige ligg, dårlig kjemi eller mislykkede forsøk på veien til erfaring. Det er en del av gamet. At sex'en opplevdes dårlig eller at du skjemmes av et dårlig ligg, skal du bare legge i fra deg. Alle møter slike i livet sitt. Og det er ikke kun din eller hennes feil, men samspillet deres imellom! Man er alltid to om å ha sex, og dårlig sex kan alltid korrigeres av en av dere, selv om ingen gjorde det. Anonymkode: 57cbf...43b 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Hvis du får spørsmål om hva som tenner deg en annen gang, kan du jo bare svare at du tenner på å gjøre det godt for henne eller noe i den duren. Anonymkode: c289a...16e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Det er ok å ha lite erfaring for meg, men du må likevel ha en naturlig måte å kjærtegne, kysse og kose på, vise at du vil ha meg/ha sex, være gira, ta initiativ. Jeg møtte en svært uerfaren 28åring, han var søt, oppegående, felles interesser. Det var som om han aldri hadde fått kos og klem noen gang, alt var kleint og stivt, han visste ikke hvor han skulle gjøre av armene sine. Han prøvde å bortforklare det med at han visste ikke om han burde være dominant eller ikke, som jeg sier bullshit til. Han bare forstår ikke hva som føles godt, og hadde heller ikke interesse for å kjenne på kroppen min. Er ikke hans feil seff, for meg så skrudde bryteren av og den kan ikke skrus på igjen. Men det er bare meg, ingen kvinner er like. Anonymkode: e1dc0...895
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 10 timer siden, Nordfjell skrev: Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt). Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold. Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer. Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? Fikk bla. match med en pen jente på tinder som ville treffes. Men avslo etter at jeg sa jeg hadde lite erfaring etter spørsmål om hva som tenner meg i sengen. Jeg ville ikke svart "jeg har lite erfaring" på spørsmål om hva som tenner deg i sengen. Du vet vel hva du tenner på selv om du ikke har prøvd alt? Det trenger ikke være et problem at du har lite erfaring, men du bør ikke fremstå som sjenert eller helt klønete. Sex er ikke vanskelig, så det er ingen grunn til å overkomplisere det. Anonymkode: 507b6...4bd 1
herzeleid Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 Jeg tror ikke en kommer unna at det er veldig vanlig for kvinner å synes selvsikkerhet og erfaring er attraktivt, og at usikkerhet er det motsatte, kanskje særlig om det er snakk om en uforpliktende seksuell relasjon. Samtidig finnes det helt sikkert noen som liker tanken på å være den erfarne parten, men jeg tror kanskje disse vil være lettere å finne om en vet hva/hvem en skal se etter eller oppsøker arenaer for spesielt interesserte.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 Det er jo klart at du får mange som sier nei til et uforpliktende, seksuelt forhold med deg når du er uerfaren. Da bør du nok heller satse på tilfeldige ligg (ONS) eller et kjæresteforhold. Jeg ville ikke ha gått inn i et seksuelt forhold med en som ikke visste noe. Da faller litt av poenget vekk. Jeg vil så klart utforske, men det helt grunnleggende må være på plass og han må vite litt hva han liker og ikke liker. Anonymkode: ea93d...549 1
Shitkidmaria Skrevet 17. april 2020 #11 Skrevet 17. april 2020 Jeg vet 110% sikkert at om du går for fort fram så hun tror du bare er ute etter 1 ting er det SYKT turn off! Bare vær snill hyggelig og prøv og vær normal går nok alt bra! 😄
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #12 Skrevet 17. april 2020 Liker bedre uerfarne enn erfarne. Anonymkode: d65c6...72e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #13 Skrevet 17. april 2020 «Veldig attraktiv» «Veldig uerfaren» og «Veldig usikker» skurrer Veldig. Tre tråder med samme tema tyder på at det er mer enn bare at du skrev at du er 20 og lite erfaren som skremmer damene. Det handler nok litt med å vise selvsikkerhet uten selvskryt, som er en viktig balanse. Det skal litt til å hevde at man er veldig attraktiv uten at det høres passe cocky ut, og det tenner nok ikke så mange damer. Anonymkode: 8e746...700
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #14 Skrevet 17. april 2020 12 timer siden, Nordfjell skrev: Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt). Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold. Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer. Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? Fikk bla. match med en pen jente på tinder som ville treffes. Men avslo etter at jeg sa jeg hadde lite erfaring etter spørsmål om hva som tenner meg i sengen. Om vi begge var enige om et uforpliktende møte, og en eventuell uforpliktende relasjon om ting skulle klaffe, så hadde ikke jeg avvist deg nei, om du sa du var uerfaren. Om du ønsker å bli mer erfaren, ønsker å utforske, ønsker å prøve deg frem, så er jo bare det spennende og positivt. Nå vet jeg ikke helt hva du legger i erfaren, personlig har jeg ikke ligget med så mange menn, men jeg har prøvd ut mye med en av mennene jeg har vært sammen med. F.eks analsex, sex andre steder enn i huset osv. Høres veldig vanilje ut men. Si det om temaet kommer opp. Om ikke så lar du være. Om du ikke vet hva som tenner deg i sengen så er det jo bare å finne ut av det, da.... Anonymkode: f88e2...7ff
herzeleid Skrevet 17. april 2020 #15 Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Veldig attraktiv» «Veldig uerfaren» og «Veldig usikker» skurrer Veldig. Tre tråder med samme tema tyder på at det er mer enn bare at du skrev at du er 20 og lite erfaren som skremmer damene. Det handler nok litt med å vise selvsikkerhet uten selvskryt, som er en viktig balanse. Det skal litt til å hevde at man er veldig attraktiv uten at det høres passe cocky ut, og det tenner nok ikke så mange damer. Anonymkode: 8e746...700 Dette var rart. Det ser ikke ut som trådstarter, eller noen andre så langt, har skrevet noe av det uthevede?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #16 Skrevet 17. april 2020 5 minutter siden, herzeleid skrev: Dette var rart. Det ser ikke ut som trådstarter, eller noen andre så langt, har skrevet noe av det uthevede? Jps, blingset litt mellom «Veldig aktiv» og «Attraktiv» så ta vekk Veldig, så blir det riktigere. 😀 Anonymkode: 8e746...700
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #17 Skrevet 17. april 2020 Lite erfaring er for min del en positiv ting. Mye erfaring = skittent, oppbrukt av andre kvinner, "utpult" Mye erfaring = dårlige følgefeil, gjør ting jeg ikke liker for andre damer liker det. Anonymkode: 7614d...82d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #18 Skrevet 17. april 2020 12 timer siden, Nordfjell skrev: Jeg er en mann i midten av 20-årene fra Oslo. Er veldig aktiv og driver en del med idrett. Har atletisk kropp og er forholdsvis en kjekk mann (har jeg hørt). Jeg er ikke veldig erfaren. Ønsker meg en jeg kan bli mer erfaren med. Kanskje noe uforpliktende forhold. Eller noe som kanskje kan utvikle seg til noe mer. Kan man si til jenten/kvinnen at man er lite erfaren, eller vil dette kun være turn-off? Fikk bla. match med en pen jente på tinder som ville treffes. Men avslo etter at jeg sa jeg hadde lite erfaring etter spørsmål om hva som tenner meg i sengen. Lite erfaring er ikke avtennende i seg selv, men holdningen din til å kun være ute etter noe uforpliktende er. Jeg går ikke videre med dating med mindre jeg vet at de også er veldig ute etter et fast forhold. Anonymkode: 94b9a...a16 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #19 Skrevet 17. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lite erfaring er ikke avtennende i seg selv, men holdningen din til å kun være ute etter noe uforpliktende er. Jeg går ikke videre med dating med mindre jeg vet at de også er veldig ute etter et fast forhold. Anonymkode: 94b9a...a16 Men da søker dere jo bare ikke etter det samme. Det er jo ikke noe i veien det annet enn at akkurat dere ikke passer sammen. Anonymkode: ea93d...549
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #20 Skrevet 17. april 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lite erfaring er for min del en positiv ting. Mye erfaring = skittent, oppbrukt av andre kvinner, "utpult" Mye erfaring = dårlige følgefeil, gjør ting jeg ikke liker for andre damer liker det. Anonymkode: 7614d...82d Man kan ikke bli utpult. Penis er god som ny neste dag så lenge det beskyttes. Samme gjelder vagina. Anonymkode: e1dc0...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå