AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Jeg får kun orgasme av å fingre meg i klitoris. men når det kommer til sex, altså penisen inni fitta mi så har jeg aldri fått orgasme, noe som får sexen til å bli så kjedelig. Elsker når han sleiker meg, men selve penis i fitta gir meg ikke følelse av noe som helts. har prøvd all slags stillinger, misjonær, doggy, han bærte meg mens han pulte meg. Men likevel har jeg ikke opplevd orgasme. hva kan årsaken være? Vil jeg aldri nå orgasme av vanlig sex? Anonymkode: e861b...8c3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Kvinner flest får ikke orgasme av penis i vagina, inkludert meg. Jeg liker å få oralsex til jeg får orgasme, og så ha PIV-sex. Da er sexen deiligst, og helt nydelig, selv om jeg ikke kommer av det. Anonymkode: ff52a...cec 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner flest får ikke orgasme av penis i vagina, inkludert meg. Jeg liker å få oralsex til jeg får orgasme, og så ha PIV-sex. Da er sexen deiligst, og helt nydelig, selv om jeg ikke kommer av det. Anonymkode: ff52a...cec Er så teit at han koser seg, mens jeg må bare vente på at han blir ferdig. jeg nyter sex noen ganger, men er bare så teit at jeg ikke får orgasme. Blir kjedelig i lengden Anonymkode: e861b...8c3
Jdz Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Kan ikke han eller du stimulere deg samtidig? Og sex uten orgasme behøver ikke være kjedelig. Jeg kommer ikke alltid, men det er deilig likevel. 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Det fleste trenger stimulering av klitoris samtidig som de blir penetrert for å få orgasme. Dette er egentlig veldig lett å få til i misjonæren, spesielt hvis mannen passer på å ligge med underlivet litt høyere enn kvinnen. Det vil si at området rett over penis treffer klitoris. Det området er et relativt hardt, men samtidig ikke for hardt, og treffer klitoris ganske bra da. Prøv å få han til å ligge litt høyere i misjonæren neste gang. Anonymkode: b94ae...cfd 5
AndersenG Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får kun orgasme av å fingre meg i klitoris. men når det kommer til sex, altså penisen inni fitta mi så har jeg aldri fått orgasme, noe som får sexen til å bli så kjedelig. Elsker når han sleiker meg, men selve penis i fitta gir meg ikke følelse av noe som helts. har prøvd all slags stillinger, misjonær, doggy, han bærte meg mens han pulte meg. Men likevel har jeg ikke opplevd orgasme. hva kan årsaken være? Vil jeg aldri nå orgasme av vanlig sex? Anonymkode: e861b...8c3 Moro at du bruker penis og samtidig fitta:-) HVor gammel er du, a? Sikkert bedre med alderen. 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får kun orgasme av å fingre meg i klitoris. men når det kommer til sex, altså penisen inni fitta mi så har jeg aldri fått orgasme, noe som får sexen til å bli så kjedelig. Kan du ikke fingre samtidig som dere har sex? I misjonæren feks, så lenge han ikke ligger oppå deg Anonymkode: 90616...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Selv om jeg lett fikk mange orgasmer lett ved onani fra jeg var 13-14 år tok det faktisk mange år fra jeg begynte å ha sex som 18 åring til jeg klarte å få orgasme med en partner. I etterpåklokskap skjønner jeg at det hadde mer med meg selv å gjøre enn at partnere jeg hadde gjorde det feil. For det første var jeg nok noe for opptatt av å gjøre det rett og deilig for mannen, og var ikke flink nok til kjenne etter hva som virket og ikke virket for meg. For det andre hadde jeg lært meg å komme ved stimuli av klitoris, funnet en måte som fungerte godt hver gang, og hadde ikke egentlig ikke brydd meg med å bli bedre kjent med kroppen min med stimulere på forskjellige måter. Finne ut mer om hvordan den kunne respondere på ulike måter. Min måte å onanere på ga meg jo orgasmer, men måten jeg gjorde det på var ikke lett å "kopiere" til sex med partnere. Det løsnet først for meg når jeg begynte å utforske og lære kroppen min på andre måter, samt begynte å virkelig tenke over hva som var godt for meg når jeg var med partner. Det er selvfølgelig veldig vanskelig for menn å gjøre det rett for kvinner når kvinner ikke selv vet hva som er rett for dem. Hva som virker for hver av oss er ikke likt engang. Ved å eksperimentere litt med dildo (sammen med stimuli av klitoris) og det å ikke tillate meg selv å bare onanere på samme måte som jeg alltid hadde gjort gjorde at jeg lærte meg å utvide repertoaret, og kjenne kroppen bedre. For meg var bare det å kunne få orgasme uten å ha bena helt strake og samlet en stor utfordring. Å bare kunne komme når jeg hadde bena så tett sammen at det utelukket plass til en partner mellom dem forsto jeg selv at var et problem med min måte å gjøre det på, men å slutte med det var vanskelig for meg. Dildo ga meg heller absolutt ingenting å ha inni meg. Det rare var at det var godt å ha den mot åpningen, men straks jeg tok den inn var det gode over, og det føltes bare dødt. Først når jeg sluttet med å være så utålmodig med å dytte den inn, i tanken på at det var jo der den skulle være, men lot den være litt mot/akkurat såvidt i åpningen oppdaget jeg at når jeg gjorde det, og så førte den langsomt inn, ikke fortere enn at der det føltes godt ble med på det, ikke sluttet å føle, så var det plutselig godt å ha den inni meg også. Jeg døde liksom ikke med en gang den ble trykket inn, men beholdt den gode følelsen. DET var en erfaring som var overførbar til å ha sex med partner, og jeg kunne si til min partner at han måtte dvele litt mot åpningen, og så trenge rolig inn. At det å putte den rett inn og så jage på ikke vekket min mulighet til å nyte det. Han var ikke vanskelig å be, for heldigvis er det jo slik at de fleste menn faktisk ønsker at kvinner skal nyte. Vi fant også fort ut av at bare han var litt tålmodig akkurat under det å trenge inn i meg var det ikke nødvendig at han var like tålmodig og rolig videre. Da var mine nerveceller "vekket", og jeg nøt det. Jeg sier ikke at dette er hvordan du trenger det. Jeg har ingen ide om hvordan din kropp virker, og hva du trenger, det jeg vil frem til er at du helst bør utfordre deg selv på å lære hva din kropp trenger. Om ikke du selv lærer dette, hvordan skal menn da kunne gjøre det du trenger? Det du ikke selv vet kan selvfølgelig ikke menn vite heller. Jeg måtte lære kroppen min bedre selv før jeg kunne gi beskjed om hva som virker for meg. Min måte å onanere på de første årene av mitt liv var faktisk mer til hinder for å nyte sex med partner enn hjelp, fordi stilling, måten jeg brukte muskler og kropp på og selve måten jeg stimulerte meg på ikke var mulig sammen med en partner, og dette var eneste måten jeg klarte å komme på. Først når jeg lærte meg mer om min kropp kunne jeg lære ham, og virkelig nyte sex med partner. Jeg har ikke lenger problemer med å nyte sex med partner nå, og får også lett orgasmer på mange ulike måter, men det lå altså mye på meg selv. At jeg måtte lære meg hva jeg trenger for å nyte, og ikke henge fast i et mønster som utelukket at jeg kunne nyte sex med en partner. For min del var altså største utfordringen å klare å komme uten å ha bena tett samlet, og å forstå at jeg rett og slett er temmelig død nedentil dersom mannen trenger for kjapt inn. (Selv om jeg allerede er kåt er akkurat det helt avgjørende for at jeg nyter resten.) Hva dine utfordringer er... hvem vet? Når ikke du vet det er det veldig vanskelig for andre å vite, så anbefaler deg å utfordre deg selv på å bli bedre kjent med kroppen din, og også passe på at du har hodet med deg. Om du er mest opptatt av at han skal kose seg, eller om du ikke slapper helt av, men stresser deg selv med at det ikke virker helt som du ønsker, kan også ødelegge mye. Håper at det løser for deg, slik det gjorde for meg! Anonymkode: 386ac...036 7
Hr. Aktiv Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så teit at han koser seg, mens jeg må bare vente på at han blir ferdig. jeg nyter sex noen ganger, men er bare så teit at jeg ikke får orgasme. Blir kjedelig i lengden Anonymkode: e861b...8c3 Noen av de damene jeg har hengt med har hjulpet til selv også ved å bruke en finger eller to. Men leser jo av måten du skriver at du helst ville sluppet sex. Frykt ikke. Det er mange damer som ikke ønsker det. Bare vær klar på det før du inngår et forhold med en mann som har lyst. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 53 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Noen av de damene jeg har hengt med har hjulpet til selv også ved å bruke en finger eller to. Men leser jo av måten du skriver at du helst ville sluppet sex. Frykt ikke. Det er mange damer som ikke ønsker det. Bare vær klar på det før du inngår et forhold med en mann som har lyst. Det er også endel menn som ikke ønsker sex. Bare å lese div tråder her inne. Er endel av begge kjønn. Er ivrige i starten av forholdet. Så dabber det av. Hadde vært fint om de fant hverandre, For det er frustrerende. Jeg er kvinne som ønsker mer sex enn mannen. Anonymkode: 884d3...ab4
Hr. Aktiv Skrevet 17. april 2020 #11 Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også endel menn som ikke ønsker sex. Bare å lese div tråder her inne. Er endel av begge kjønn. Er ivrige i starten av forholdet. Så dabber det av. Hadde vært fint om de fant hverandre, For det er frustrerende. Jeg er kvinne som ønsker mer sex enn mannen. Anonymkode: 884d3...ab4 Er klar over det. Håper å treffe ei sånn neste og forhåpentlig siste gang.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #12 Skrevet 17. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er også endel menn som ikke ønsker sex. Bare å lese div tråder her inne. Er endel av begge kjønn. Er ivrige i starten av forholdet. Så dabber det av. Hadde vært fint om de fant hverandre, For det er frustrerende. Jeg er kvinne som ønsker mer sex enn mannen. Anonymkode: 884d3...ab4 Du har rett i det, og det er også menn som har låst seg i det at de ikke kan få orgasmer på andre måter enn enn bare akkurat slik eller slik. (Akkurat som jeg slet med å få orgasmer på andre måter enn ved den måten jeg var vant til å onanere på.) Også det gir et veldig amputert sexliv. Jeg kommer likevel til å falle av stolen den dagen en mann oppretter tilsvarende tråd som ts, at han ikke får dette med sex til å fungere helt, at det meste føles dødt og at han ikke klarer å nyte det meste han liksom burde nyte. Det finnes riktig nok slike tråder, men aldri har jeg sett at det er den mannen som har slikt problem som selv innrømmer det, og ber om råd. Kan heller ikke huske å ha sett tråder hvor menn lurer på hvordan de kan få økt lyst, fordi de har langt lavere lyst enn dama. Menn "har lov til" å klage over at kvinner mangler lyst, selv direkte til partner, kvinner "har ikke lov til" å klage over at mannen har for lite lyst, bortsett fra anonymt på nettet. Kvinner "har lov til" å innrømme at de selv sliter litt seksuelt, menn "har ikke lov til" å innrømme slikt. Rent tåpelig er det, for alle problemene som kan oppstå angående sex tar ikke hensyn til kjønn. Det er rett og slett mye som kan være litt vanskelig med sex. Det er ikke nødvendigvis slik at alt bare "virker" som det optimalt skal, og heller ikke at det klaffer perfekt mellom to. Anonymkode: 386ac...036 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 På 17.4.2020 den 2.19, AnonymBruker skrev: Kvinner flest får ikke orgasme av penis i vagina, inkludert meg. Jeg liker å få oralsex til jeg får orgasme, og så ha PIV-sex. Da er sexen deiligst, og helt nydelig, selv om jeg ikke kommer av det. Anonymkode: ff52a...cec Hva er PIV-sex? Jeg får verken oralsex (men gir) eller orgasme. Anonymkode: 8fe3d...0eb
Gjest Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 På 17.4.2020 den 0.58, AnonymBruker skrev: Jeg får kun orgasme av å fingre meg i klitoris. men når det kommer til sex, altså penisen inni fitta mi så har jeg aldri fått orgasme, noe som får sexen til å bli så kjedelig. Elsker når han sleiker meg, men selve penis i fitta gir meg ikke følelse av noe som helts. har prøvd all slags stillinger, misjonær, doggy, han bærte meg mens han pulte meg. Men likevel har jeg ikke opplevd orgasme. hva kan årsaken være? Vil jeg aldri nå orgasme av vanlig sex? Anonymkode: e861b...8c3 De fleste kvinner klarer ikke å oppnå orgasme med kun penetrering. Det gir ikke nok stimulering av klitorisorganet til at man kommer i mål. De fleste trenger også stimulering av den ytre delen av klitoris for å få en orgasme. Jeg har heller aldri selv fått en orgasme sammen med en mann i senga ved piv, det krever litt trening. Men kan anbefale å prøve å bruke fingrene på klitoris samtidig som dere har piv. Mange kvinner som sverger til en bullet-vibrator på klitoris sammen med penetrering Anonymkode: 76100...0df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå