Gå til innhold

Kan dere huske den første orgasmen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker min fordi jeg ble redd for at jeg hadde ødelagt tissen min😂 Jeg var 11 år og jeg tok dusjhodet inntil tissen av ren nysgjerrighet også plutselig fikk jeg rare rykninger og følte jeg skulle tisse på meg. Jeg visste ikke hva det var så ble redd. Neste gang et par måneder senere brukte jeg en vibrerende tannbørste og denne gangen falt alle brikkene på plass! Dette var en ORGASME! Jeg var så stolt over hva jeg fikk til😁 og tenkte at dette var den beste følelsen jeg noen gang hadde opplevd. Nå er jeg 18 og syns fortsatt orgasme er den beste følelsen🤩

Anonymkode: 2bcf0...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 6-7 år når jeg fikk min første orgasme. Vær i nærheten mange ganger men stoppet alltid rett før da det føltes ut som om hele underlivet min klødde, en gang fortsatte jeg for selv om det var en ubehagelig følelse av å klø var det også noe godt og spennende med det. Jeg visste nok ikke så mye om orgasmer på denne tiden, men jeg følte at jeg hadde funnet en deilig hemmelighet i kroppen (nesten som om det bare var jeg som kunne komme).🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg hoppet opp i et tau som hang i et tre for å svinge. Og kjente at jeg fikk orgasme. Men visste ikke hva det var. Den gangen var jeg 10 år. 

Anonymkode: 2444a...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på barneskolen og drev med turn.. holdt på å turne på gulvet og spente kroppen på en måte så klitten gikk rett i gulvet, og fikk orgasme. Ante ikke hva det var for noe! 😅

Anonymkode: 782fd...526

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke detaljer (og det ville jeg ikke ha fortalt heller), men jeg var vel rundt 7 da det skjedde, det var en gymnastikk-øvelse som ga meg mer enn forventet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy å se at flere damer fikk orgasme som barn, jeg trodde jeg var litt ..unormal. Jeg fikk orgasme tidlig på barneskolen. Husker ikke helt når, men kanskje jeg var 7 år ca. Gned meg mot dyna eller en pute- rent instinkt, og fikk orgasme (skjønte jeg senere). Gjorde dette en del da det var så godt, men fikk alltid dårlig samvittighet etterpå.. følte med rar og tenkte dette var hemmelig. Jeg husker også at jeg kom i svømmebassenget, hvis jeg svømte langt, anstrengte vel bekkenmuskulaturen veldig når jeg spente fra..

Men mye orgasmetrening har vært bra for meg seksuelt i alle fall. Jeg kommer alltid lett ved samleie uten "ekstrastimulering"

Anonymkode: 90abd...120

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Hanako skrev:

Husker ikke detaljer (og det ville jeg ikke ha fortalt heller), men jeg var vel rundt 7 da det skjedde, det var en gymnastikk-øvelse som ga meg mer enn forventet. 

😂😂 Herlig skrevet! 

Anonymkode: 2bccd...0b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy å se at flere damer fikk orgasme som barn, jeg trodde jeg var litt ..unormal. Jeg fikk orgasme tidlig på barneskolen. Husker ikke helt når, men kanskje jeg var 7 år ca. Gned meg mot dyna eller en pute- rent instinkt, og fikk orgasme (skjønte jeg senere). Gjorde dette en del da det var så godt, men fikk alltid dårlig samvittighet etterpå.. følte med rar og tenkte dette var hemmelig. Jeg husker også at jeg kom i svømmebassenget, hvis jeg svømte langt, anstrengte vel bekkenmuskulaturen veldig når jeg spente fra..

Men mye orgasmetrening har vært bra for meg seksuelt i alle fall. Jeg kommer alltid lett ved samleie uten "ekstrastimulering"

Anonymkode: 90abd...120

samme her! Lovet meg selv at jeg ALDRI skulle gjøre det igjen 😂 Helt til neste gang..  Husker ikke hvor gammel jeg var.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂 Herlig skrevet! 

Hehe, takk. xD 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja var bare en 17 år gammel ung jente som lekte meg og eksperimenterte med en veninne.. hadde sprutorgasme som skøyt 2-3 meter. Var deilig.

Anonymkode: 1d83a...260

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror jeg var 5-6 år. Skjønte ikke hva som skjedde og trodde at jeg ble gravid 😬😂 Hadde så angst!!

Anonymkode: 7ea8b...469

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min første orgasme ifjor sommer da jeg var 19,5 år😅 Trodde egentlig jeg hadde fått orgasme før, men det skjønte jeg var feil når jeg faktisk fikk en ekte en

Og jeg har hatt sex siden jeg var 16😅

Anonymkode: 67e1f...dad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første alene var dusjhode da jeg sikkert var 11-12. Første med partner var riding i baksetet på en bil da jeg var 20.. 

Anonymkode: 2a80f...71d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har noen interesse av å lese om orgasmer noen fikk som barn? Dette var en ekkel tråd, håper den blir slettet. Man vet aldri hva slags pedofile som lusker rundt på internett. 

Anonymkode: 2bac3...fff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 16 når jeg fikk min første orgasme, via oralsex. Første gang jeg hadde oralsex og ble stimulert på klitoris. Ellers hatt vaginalsex lenge før den tid, men jeg klarer ikke komme vaginalt haha.

Anonymkode: 91f46...364

Skrevet

Det var under sex faktisk, var 17 eller 18. Hadde prøvd på egen hånd noen år uten å få det til, og hadde egentlig akseptert at det ikke ble noe av. Plutselig gikk det likevel, og det var ikke noe fingre eller annet involvert heller. Helt vanlig penetrering. 

AnonymBruker
Skrevet

Dusjhovudet, ca 9 år.

Anonymkode: cdd95...215

AnonymBruker
Skrevet

Var vel i rund 8 år, fikk orgasme når jeg gjorde nr.2 på do, skjedde da jeg hadde veldig hard mage en periode. Skjønte ikke hva det var men klarte ikke sitte stille på doen, måtte liksom ruge frem og tilbake 😅 

Har aldri prøvd, men tror kanskje analsex er noe for meg 🙈

Anonymkode: 80afc...380

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har noen interesse av å lese om orgasmer noen fikk som barn? Dette var en ekkel tråd, håper den blir slettet. Man vet aldri hva slags pedofile som lusker rundt på internett. 

Anonymkode: 2bac3...fff

Ok, hva har pedofili å gjøre med at barn kan oppleve orgasme? 🤔

Anonymkode: 80afc...380

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men jeg har koset med meg selv så lenge jeg kan huske. 

Anonymkode: b9df5...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...