Gå til innhold

har jeg corona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for ca 11 dager siden begynte jeg å føle meg veldig trøtt og slapp i kroppen. Er slapp fortsatt og i løpet av disse 11 dagene har jeg hatt mange rare symptomer som har kommet og gått:en slags røykfølelse i halsen, hodepine, svimmelhet, kvalme og magesmerter.

det rare er at feks den halsfølelsen kan være til stede en dag for så å forsvinne og så komme tilbake igjen noen dager senere. samme med kvalmen.

jeg får ikke testa meg pga at de fremdeles tester svært få..

Anonymkode: 0d5da...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kanskje det, eller kanskje ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt ingen andre enn en lege med corona test som kan gi deg svar på dette.

Anonymkode: 432a9...dea

• Liker 2
Skrevet

Hold deg hjemme til du har vært symptomfri i 1 døgn for sikkerhetsskyld! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager skal vi vite det, det blir bare spekulasjoner og gjetting. For en teit ting å spørre om.

Anonymkode: 18202...e78

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også. Sår hals som kommer og går, over en lang periode. Mye hodepine og av og til noen enslige host. Ingen rundt meg er syke. Kan ikke holde meg inne til det går over, for det kommer og går med flere dagers mellomrom. 

Anonymkode: d2b84...f7d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en teit ting å spørre om.

Anonymkode: 18202...e78

Finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar . 

Nei, vi kan ikke svare sikkert på det, men la nå vedkommende få spørre da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal TS vite dette for? Det finnes ingen kur, og uansett skal h*n holde seg i karantene til symptomene er borte. Jeg ville heller fått tatt en virus test mtp. lungebetennelse.

Anonymkode: 9391b...6d8

Skrevet

Ta det med legen, ikke med oss på forumet!

Følg retningslinjer, og hør hva legen din har å si. Du vet ikke hvilken kompetanse andre på forumet her har, derfor skal du være forsiktig med å spørre om sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har lurt på dette selv og har snakket med 3 forskjellige leger på videosamtale. Ingen kan komme med noe ordentlig svar og ingen kan tilby test. Dermed vet man ikke.

Men jeg hadde diare litt en uke, så oppkast neste, så ukevis med feber, og så sår hals. nå er det litt vondt i bryst og fikk pusteproblemer en kveld. Antar d er korona..

Anonymkode: ef538...6fe

• Opprett ny...