*Stjerne*støv* Skrevet 16. april 2020 #1 Del Skrevet 16. april 2020 Flere som elsker serien ? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2020 #2 Del Skrevet 16. april 2020 Ja!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 16. april 2020 #3 Del Skrevet 16. april 2020 Kjempefin serie 😊 Anbefaler også This is Us og Four Weddings and a funeral (serien), litt i samme gata. Years and years er mer dyster, men veldig bra den også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 17. april 2020 #4 Del Skrevet 17. april 2020 9 timer siden, Leeloo skrev: Kjempefin serie 😊 Anbefaler også This is Us og Four Weddings and a funeral (serien), litt i samme gata. Years and years er mer dyster, men veldig bra den også. Siden jeg elsker A million little things, This is us og Years and years må jeg bare spørre: hvor ser du four weddings and a funeral? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 17. april 2020 #5 Del Skrevet 17. april 2020 2 minutter siden, Pås said: Siden jeg elsker A million little things, This is us og Years and years må jeg bare spørre: hvor ser du four weddings and a funeral? Viaplay 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 23. april 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2020 Jeg liker at vi blir kjent med alle karakterene personlig og at det kommer et spennings moment, hver gang ting roer seg ned.. sykt spent på det dødsfallet fra ungdomstiden 🙈 (ser på nå 😃) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Del Skrevet 23. april 2020 Elsker den! Binga alt på 4 dager! Anonymkode: 5ed6d...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august Nettopp oppdaget denne serien nå, og måtte sjekke om den hadde tråd på kg. Jeg binget hele serien på et par uker. Veldig bra første sesong, så sank den etter hvert ned i den samme myra som så mange andre serier. Alt det obligatoriske med transpersoner og rasisme og kvinnesak og hjemløse og abortsak, og egentlig alle politiske saker stappet inn i en sesong. Hetero kvinne blir lebisk, den er også obligatorisk. Bare Greys Anatomy alene har vel hatt den 3-4 ganger. I tillegg virket det som manusforfatterne glemte vekk en del ideer de hadde begynt på. Mange løse tråder, nye rollefigurer som kom og forsvant igjen sporløst. Noen eksempler, Reginas mystiske symptomer forsvant plutselig og ble aldri nevnt igjen. Ja, alt skyldtes sikkert bare hjernerystelsen, men hadde vært greit å konkludere med det før man la det bort. Og Gary som ble truet med våpen, jeg trodde de skulle bruke det til noe, at han ville få traumer eller noe på et tidspunkt. Men nei, glemt bort det også. Eddie henter dama si i fengslet (er det så nøye med litt drap, liksom, Eddie trodde tross alt selv han var drapsmann en stund). i neste episode er hun vekk for godt. De skal ha ros for at de lot Eddie bli i rullestolen, jeg var skråsikker på at de ville bruke klisjeen med at han plutselig kunne gå igjen. Men litt i overkant å bli så vennskapelig med dama som sørget for at han havnet i den. Jeg var også sikker på at Regina ville bli gravid, ingen kvinne får vanligvis lov å fortsette å være frivillig barnløs i tv-serier. Men hun ble jo plutselig desperat etter å adoptere da, men etter et mislykket forsøk var det også ganske raskt glemt igen. De fikk vel dekket behovet gjennom å bli fosterforeldre. Tidslinjen i serien stemmer overhode ikke, plutselig hopper de mange måneder uten at det stemmer med årstidene. Og det går flere år fra Maggie er 28 til hun fyller 30. Covid dominerer noen få episoder, forsvinner så lenge før tiden og nevnes aldri igjen. MEN, den siste sesongen redder det inn igjen. Da går de mer tilbake til det som var styrken i serien, med vennskapet mellom hovedrollene. Og avslutningen er jo hjerteskjærende. Men den aller fineste scenen i serien synes jeg egentlig er der gutta sitter sammen og snakker i setene sine etter de kom for sent til kampen. Hele serien burde holdt seg mer nedpå, ikke dratt inn så mange kortvarige og dramatiske plots og cliffhangere. Dette ble laaaangt ser jeg, og antagelig ingen som ser på serien lenger 😅 ser jeg har skrevet mye negativt, men anbefaler serien, gjerne spol litt raskt gjennom sesong tre og delvis fire. Anonymkode: f4f07...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. august #9 Del Skrevet 13. august Jeg savner denne serien! Skulle ønske det kom flere sesonger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Del Skrevet 13. august 2 minutter siden, Melus said: Jeg savner denne serien! Skulle ønske det kom flere sesonger. Spørs vel om ikke siste episode satte en veldig definitiv stopper for det 😅 Men jeg har faktisk lyst til å se fra begynnelsen igjen, for så å hoppe til siste sesong. Anonymkode: f4f07...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. august #11 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs vel om ikke siste episode satte en veldig definitiv stopper for det 😅 Men jeg har faktisk lyst til å se fra begynnelsen igjen, for så å hoppe til siste sesong. Anonymkode: f4f07...d34 Ja, det kan jo bli for mye av det gode også. Jeg bare likte serien så godt. Tror jeg også må se den igjen! Ligger alle sesongene ute fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Del Skrevet 13. august 8 minutter siden, Melus said: Ja, det kan jo bli for mye av det gode også. Jeg bare likte serien så godt. Tror jeg også må se den igjen! Ligger alle sesongene ute fortsatt? Ja de ligger på tv2 play i hvert fall. Da jeg så første sesong lurte jeg litt på hvordan de skulle klare å holde liv i plottet i fem sesonger, og det lurte de vel kanskje på selv også. Siden det ble så mange småhistorier og løse plott. Før ting kom mer på sporet igjen i siste sesong. Anonymkode: f4f07...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå