AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Hei, Jeg lurer på om hvordan sommerkurs ser ut? Hvor mange timer per dag, study load osv. Og hva skjer med studielån om man består ikke sommerkurs - R1 eksamen? Blir det regnet som forsinket? Eller om man består og ikke forsette med selve ingeniørstudiet? Sist men ikke minst, hvor mye studielån kan man får av lånekassen for TRES-sommerkurs? Anonymkode: 31bdf...56e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Eg har søkt TRES, men eg har S1+S2 fra før så slipper å ta eksamen i sommerkurset. Skal møte opp allikavel da, siden det helt sikkert er godt å få ein liten gjennomgang. Kan dessverre ikkje svare på spørsmålene dine:/ Trur at mange av dagane er 6-8 timer med undervisning i vertfall(?) Anonymkode: 61abe...588 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Eg har søkt TRES, men eg har S1+S2 fra før så slipper å ta eksamen i sommerkurset. Skal møte opp allikavel da, siden det helt sikkert er godt å få ein liten gjennomgang. Kan dessverre ikkje svare på spørsmålene dine:/ Trur at mange av dagane er 6-8 timer med undervisning i vertfall(?) Anonymkode: 61abe...588 Vet du noe om lånekassen greier? Anonymkode: 31bdf...56e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du noe om lånekassen greier? Anonymkode: 31bdf...56e Nei, dessverre. Ville ha sendt ein mail til lånekassen elns. Det vil eventuelt komme meir informasjon seinare vil eg gå ut ifra, når dei opnar for søking om stipend. Anonymkode: 61abe...588 1
lipa Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2020 den 23.37): Eg har søkt TRES, men eg har S1+S2 fra før så slipper å ta eksamen i sommerkurset. Skal møte opp allikavel da, siden det helt sikkert er godt å få ein liten gjennomgang. Kan dessverre ikkje svare på spørsmålene dine:/ Trur at mange av dagane er 6-8 timer med undervisning i vertfall(?) Anonymkode: 61abe...588 så hvis man har hatt s1+s2 og fysikk 1, trenger man bare å ta r2 matten
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 lipa skrev (12 timer siden): så hvis man har hatt s1+s2 og fysikk 1, trenger man bare å ta r2 matten Hei. Ja, det stemmer. Eg hadde S1 og S2 fra før, så eg tok berre R2. Den bestod i all hovudsak av 4 obliger som skulle leveres inn, ingen eksamen. Fysikk 1 blei dog gitt som ein eksamen som må bestås. Anonymkode: 44130...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå