Catzy Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Noen som har tips på hvor man kan få tak i falske blomster. Jeg vil gjerne ha tak i hvite orkideer og liljekonvaller. Enten internett eller i Oslo-området. Catzy
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Min mor har noen falske hvite orkideer. De ser virkelig bra ut. Jeg skjønte ikke at de var fake før hun sa det. Men hvor hun har fått tak i dem aner jeg ikke. Hun har hatt dem i etpar år. Har du prøvd Plantasjen? De har mye kunstige blomster.
Eføy Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Ellos eller SparKjøp har vel også kunstige blomster, men om de har orkideer og om de er noe fine, vet jeg ikke
BergensBrud05 Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Sjekk disse: www.thebridesbouquet.com http://www.astraplanter.no/ Og Plante Expo i Drammensveien... de har ikke hjemmeside, men reklamerer for at de har 'vedlikeholdsfrie' planter/snittblomster ...
Catzy Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2005 Takk for tips. Det jeg trenger, er "snittblomster", ikke potteblomst-orkideer. Brudebuketten besto av et rammeverk som avkutta orkideer og liljekonvaller ble viklet inn i. Nå er alle blomstene visnet, men jeg har litt lyst til å bygge den opp igjen med falske blomster. Catzy
Gjest Xavia Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Det er i hvert fall snittblomster, det min mor har. Hun har dem oppi ekte orkidepotter, mens hun venter på at nye ekte orkideer skal springe ut.
BergensBrud05 Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Det jeg trenger, er "snittblomster", ikke potteblomst-orkideer. Brudebuketten besto av et rammeverk som avkutta orkideer og liljekonvaller ble viklet inn i. Nå er alle blomstene visnet, men jeg har litt lyst til å bygge den opp igjen med falske blomster. Kanskje de kan lage en silkeblomstkopi av buketten din et sted - hvos du har detaljerte bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå