Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å få jobb. Jeg er høyt utdannet og relativt kapabel, men nå er det snart to år siden jeg var ferdig utdannet..

Har vurdert å ta kontakt med vikarbyrå, men hvordan gjør man dette? 

Det står på nettsiden til et av byråene at jeg kan ta kontakt med en rådgiver hos dem for å se hva slags jobb som passer for meg. Men skal jeg da bare sende en e-post og legge alle kortene på bordet? 

Anonymkode: 658ed...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Registrer cv, så tar de kontakt 

Anonymkode: db14f...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Har lastet opp CV på mange ulike vikar- og rekrutteringssider, men jeg hører jo aldri noe fra noen, så jeg tenkte kanskje jeg kunne ta kontakt med dem selv. Men er det masete?

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lastet opp CV på mange ulike vikar- og rekrutteringssider, men jeg hører jo aldri noe fra noen, så jeg tenkte kanskje jeg kunne ta kontakt med dem selv. Men er det masete?

TS

Nei, absolutt ikke.  Jeg ville ha ringt de.

Anonymkode: db14f...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det. Snakket/intervju med 6 ulike bemanningsbyråer. Utgjorde ingen forskjell ifh jobb. Sååå kanskje ikke ha for store forhåpninger der. 

Anonymkode: 8bdba...d44

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjorde det. Snakket/intervju med 6 ulike bemanningsbyråer. Utgjorde ingen forskjell ifh jobb. Sååå kanskje ikke ha for store forhåpninger der. 

Anonymkode: 8bdba...d44

Jeg har ikke nødvendigvis store forhåpninger, men det øker sannsynligheten mer enn om jeg bare sitter hjemme og tvinner tommeltotter og håper at de skal ta kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...