AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Jeg sliter med å få jobb. Jeg er høyt utdannet og relativt kapabel, men nå er det snart to år siden jeg var ferdig utdannet.. Har vurdert å ta kontakt med vikarbyrå, men hvordan gjør man dette? Det står på nettsiden til et av byråene at jeg kan ta kontakt med en rådgiver hos dem for å se hva slags jobb som passer for meg. Men skal jeg da bare sende en e-post og legge alle kortene på bordet? Anonymkode: 658ed...b45
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Registrer cv, så tar de kontakt Anonymkode: db14f...aa2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Har lastet opp CV på mange ulike vikar- og rekrutteringssider, men jeg hører jo aldri noe fra noen, så jeg tenkte kanskje jeg kunne ta kontakt med dem selv. Men er det masete? TS Anonymkode: 658ed...b45
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lastet opp CV på mange ulike vikar- og rekrutteringssider, men jeg hører jo aldri noe fra noen, så jeg tenkte kanskje jeg kunne ta kontakt med dem selv. Men er det masete? TS Anonymkode: 658ed...b45 Nei, absolutt ikke. Jeg ville ha ringt de. Anonymkode: db14f...aa2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Jeg gjorde det. Snakket/intervju med 6 ulike bemanningsbyråer. Utgjorde ingen forskjell ifh jobb. Sååå kanskje ikke ha for store forhåpninger der. Anonymkode: 8bdba...d44
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gjorde det. Snakket/intervju med 6 ulike bemanningsbyråer. Utgjorde ingen forskjell ifh jobb. Sååå kanskje ikke ha for store forhåpninger der. Anonymkode: 8bdba...d44 Jeg har ikke nødvendigvis store forhåpninger, men det øker sannsynligheten mer enn om jeg bare sitter hjemme og tvinner tommeltotter og håper at de skal ta kontakt. Anonymkode: 658ed...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå