AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Og ønsker bare svar fra dere som er friske og ikke er i risiko gruppen. Selv er jeg veldig usikker... Anonymkode: 72565...123
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Selvfølgelig, hans opplæring er ikke et ansvar jeg er utdannet til eller har anledning til å ta meg av. Anonymkode: 5f1f9...de8 14
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Ja definitivt! Anonymkode: dc45b...ca4 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Det frister på ingen måte. Jeg vet jeg er bedre i stand til å lære ham det meste, enn det skolen er. Seksåringer burde vært i barnehagen heller enn på skolen, så jeg er uansett ikke bekymret for det faglige. Det som gjør meg usikker, er at denne situasjonen kommer til å vare en stund. Det er sannsynligvis ikke bedre om en måned eller i september. Og hjemmeskole vil ikke funke på sikt. Men jeg vurderer å se an smittespredningen og videre forskning et par uker før jeg eventuelt sender ham dit. Kan jo ikke holde ham hjemme i to år, og i alle fall ikke hvis alle vennene går på skolen. Går han ikke på skolen, er det jo heller ikke trygt å møte dem. Men dette føles på ingen måte bra!!! Anonymkode: 16713...266 3
Anonymburker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Hvorfor stoler dere ikke på myndighetenes anbefalinger? Dere lar frykten styre, fremfor fornuften og å høre på de som har peiling. Dessuten blir barn skadelidende av dette. De trenger å komme tilbake til en normal hverdag, leke, treffe vennene sine igjen osv. Med all respekt, så har dere ikke samme utgangspunkt til å formidle og lære bort fagstoff som en lærer. Med mindre dere er lærere selv. Det er så enkelt som at om man har friske barn og selv er utenfor risikogruppene, så sender man barna på skolen, for barnas eget beste. 17