SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #21 Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, momo skrev: Kvinne 41, ser etter en mann som er rolig, trygg, ærlig, snill og veldig fysisk. Hei momo, Du vil møte en mann gjennom venninner. Han jobber daglig med store summer penger, og tar viktige valg som noen ganger taper, og noen ganger vinner, disse store summene. Du vil oppleve han som mystisk, spennende og dras mot han. Han vil ha stunder der han lukker seg, ofte i forbindelse med de dårlige dagene på jobb. Han trenger en kvinne som snur samme vei som han, når han snur ryggen til, fordi han er ikke vant med at han ikke trenger å være alene om det vonde. Deres veier vil krysse i juli/august, dere vil møtes 2 ganger før du skjønner hvem han er. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #22 Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, 000VF000 skrev: Hvorfor er dette i singelliv og dating og ikke i forumet for folk som tror på julenissen? Drit og dra 4
Grønnfrakk Skrevet 16. april 2020 #23 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dame på 30, ser etter en mann å ha det gøy sammen med i ledige stunder. Dra på tur og bade naken i fullmåneskinn. Noen å prate med om alt og og være god mot og en nær venn. Kanskje samboerskap og slikt på lang sikt - har egne barn og det får gjerne han også ha. Fri og lykkelig kjærlighet. Anonymkode: 530df...900 Oii anonymknappen kom på av refleks. Denne var min.
SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #24 Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, LilleBlom skrev: Kvinne, 44, ser etter stabil, trygg og snill kvinne. Hei LilleBlom, 2 kvinner dukker opp i ditt liv, det blir opp til deg å velge. Begge er vakre, stolte damer, den ene mer høylydt og krevende, mens den andre er roligere. Dame 1 er suksessfull og omringet med folk. Hun har rødt eller rødbrunt hår. Hun er mer verbal når hun ytrer hvem hun er og hva hun vil ha. Dame 2 er mer enstøing, rolig og mystisk. Hun har en interessant estetisk sans, og farger håret i unaturlige farger. Dog ikke like suksessfull som dame 1, har hun likevel tatt kloke valg og har et vakkert og godt hjem pga dette. Kortene viser at valget vil være vanskelig, og at du bør tenke på hvem av dem du vil trives som gammel og grå med. Du vil møte begge i november. Mvh.
Gjest Katarina441 Skrevet 16. april 2020 #25 Skrevet 16. april 2020 Dame på 44 år, ønsker en mann som kan holde meg i ørene samtidig som han er omsorgsfull og kosete😴
Viernes Skrevet 16. april 2020 #26 Skrevet 16. april 2020 Kvinne 33 år. Ser etter en mann som er stabil, kjærlig og som får meg til å smile litt ekstra.
Caramela Skrevet 16. april 2020 #27 Skrevet 16. april 2020 Jeg vil gjerne! Supersingel og leter etter en stabil mann med godt humør og glimt i øyet, og som deler mine verdier /kvinne 36 år
SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #28 Skrevet 16. april 2020 13 minutter siden, Sophie-Ann skrev: Kvinne 42 år. Vil så gjerne treffe en som aksepterer meg for den jeg er og som jeg har felles interesser med. Gjerne en jeg kan nerde med 😊 Hei Sophie-Ann, Din utkårede befinner seg i et annet land - i utgangspunktet et land som beregnes som fattig, men han har vokst opp med foreldre som er lærere, så de har hatt grei økonomi, og han har fått flere muligheter pga dette. Han føler seg som en outsideri sitt land, han er interessert i kunst, film og historie, og finner sjelden noen å prate med. Akkurat nå driver han og sparer til å reise rundt, og dere vil møtes når han når Skandinavia. Dette skjer rundt 2. Februar neste år. Mvh.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #29 Skrevet 16. april 2020 Kvinne 36 ønsker mann, gjerne samboer som liker meg for den jeg er, respekterer meg og også heier på meg karrieremessig, som er chill og jeg kan le sammen med. Anonymkode: d500b...de9
Gjest Frøken Diamant Skrevet 16. april 2020 #30 Skrevet 16. april 2020 Kvinne 44 år😊 Har alt på stell av hus,bil og trygg jobb.Det ønsker jeg meg av en mann også.Han må være voksen men samtidig litt leken.Være glad i familielivet,like å holde seg i form,reise,snill...ja en god mann jeg kan dele resten av livet med😊
Thaila Skrevet 16. april 2020 #31 Skrevet 16. april 2020 Kvinne 36 ønsker mann, gjerne samboer som liker meg for den jeg er, respekterer meg og også heier på meg karrieremessig, som er chill og jeg kan le sammen med. Denne var fra meg (så vandt til å være anonym 😋)
Sophie-Ann Skrevet 16. april 2020 #32 Skrevet 16. april 2020 10 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Sophie-Ann, Din utkårede befinner seg i et annet land - i utgangspunktet et land som beregnes som fattig, men han har vokst opp med foreldre som er lærere, så de har hatt grei økonomi, og han har fått flere muligheter pga dette. Han føler seg som en outsideri sitt land, han er interessert i kunst, film og historie, og finner sjelden noen å prate med. Akkurat nå driver han og sparer til å reise rundt, og dere vil møtes når han når Skandinavia. Dette skjer rundt 2. Februar neste år. Mvh. Oj! Det var veldig spennende 😊. Takk!
LilleBlom Skrevet 16. april 2020 #33 Skrevet 16. april 2020 26 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei LilleBlom, 2 kvinner dukker opp i ditt liv, det blir opp til deg å velge. Begge er vakre, stolte damer, den ene mer høylydt og krevende, mens den andre er roligere. Dame 1 er suksessfull og omringet med folk. Hun har rødt eller rødbrunt hår. Hun er mer verbal når hun ytrer hvem hun er og hva hun vil ha. Dame 2 er mer enstøing, rolig og mystisk. Hun har en interessant estetisk sans, og farger håret i unaturlige farger. Dog ikke like suksessfull som dame 1, har hun likevel tatt kloke valg og har et vakkert og godt hjem pga dette. Kortene viser at valget vil være vanskelig, og at du bør tenke på hvem av dem du vil trives som gammel og grå med. Du vil møte begge i november. Mvh. Tusen takk 😊 Dette virker jo spennende! Jeg får fortsette å smøre meg med tålmodighet, og se frem til hva som skjer i november 😊
Sveva Skrevet 16. april 2020 #34 Skrevet 16. april 2020 Hei. Jeg var litt aktiv i en tidligere tråd her og temaet der var bla et brev som ble sendt... Det er rolig på mannefronten i livet mitt og har vært det lenge. Jeg har en ny ro rundt det hele nå - men vil allikevel gjerne spørre deg hva du kan se! Hva skjer? En god og snill mann hadde jo vært hyggelig!✨
000VF000 Skrevet 16. april 2020 #35 Skrevet 16. april 2020 51 minutter siden, SpåKonemateriale said: Drit og dra Du og svindlere som deg kan drite og dra.
000VF000 Skrevet 16. april 2020 #36 Skrevet 16. april 2020 @Anki @Papirfly Er det slik at «alternative» kan reklamere for tjenestene sine og ta betalt via pm? Hvorfor tillater dere at slike folk sprer overtroen sin til sårbare mennesker?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #37 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, 000VF000 said: @Anki @Papirfly Er det slik at «alternative» kan reklamere for tjenestene sine og ta betalt via pm? Hvorfor tillater dere at slike folk sprer overtroen sin til sårbare mennesker? Hun har ikke nevnt betaling og pm noe sted, skjerp deg! Anonymkode: 9992d...4d0 3
BamseMuuums Skrevet 16. april 2020 #38 Skrevet 16. april 2020 (endret) Kvinne på 30 her som gjerne vil ha A4 livet. Jeg har et barn og ønsker å møte en mann med gode verdier, holdninger og alt på stell som jeg kan danne en familie med. Han kan gjerne være kjekk å se på også 💛😅 Endret 16. april 2020 av BamseMuuums
SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #39 Skrevet 16. april 2020 19 minutter siden, 000VF000 skrev: Du og svindlere som deg kan drite og dra. 16 minutter siden, 000VF000 skrev: @Anki @Papirfly Er det slik at «alternative» kan reklamere for tjenestene sine og ta betalt via pm? Hvorfor tillater dere at slike folk sprer overtroen sin til sårbare mennesker? Har aldri tatt betaling, ei heller påstått at jeg er synsk. Tarotstokken er kort med bilder på. Det kan ses på som en lek, og for noen av oss er det spennende. At noen sverger livet på hva jeg skriver til dem er faktisk ikke mitt problem. De fleste jeg snakker med her inne er som meg, ser på tarot som inspirasjon heller enn sannhet. Ofte kan det å se på bildene gi en nye ideer, og finne utveier en ikke har tenkt på før. Så driiiiiit og dra. Jeg har rett til egne hobbyer og slippe å bli gjort narr av. 3
SpåKonemateriale Skrevet 16. april 2020 #40 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, alli634 skrev: Kvinne, 30. Har god lederjobb, egen leilighet, kjekke hobbier og «livet på stell». Håper på giftermål og barn innen ikke alt for mange år. Ønsker å treffe en kjekk mann på samme sted i livet. En som jeg kan bygge et like flott forhold med som mine foreldre har ❤️ Hei alli634, Hjelpes, disse kortene var veldig spesifikke. De sier at du allerede har møtt din utkårede. Dere var barn, og opplevde eler vitnet en tragisk ulykke sammen. Gir det mening? Og det er ment at dere skulle bli eldre og modnes før dere fant hverandre igjen, og 2 fantastiske barn er i vente. Du vil bli gravid litt senere enn forventet, men de kommer. Tallene 5 og 18 er viktige. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå