Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Krav for å bli med:

Ingen anonyme brukere, dette fordi du skal få varsel om svaret og muligheten til å respondere. Det er ikke gøy å bruke opptil flere minutter på en tolkning + skriving, for så at gjeldende person aldri leser det. 

Skriv kort om hva du ønsker i en mann eller kvinne, så spår jeg åpent rundt det. Jeg kommer mest til å se etter steder og tid hvor du kan møte den etterlengtede, men andre ting kan dukke opp i tillegg. NB. Skriv hva du ønsker, ikke hva du IKKE ønsker. Positive vibber er magnet, negativitet er motpol. 

Jeg ønsker å lese for personer som er helt single, som ikke har en de dater nå, holder på med, er att og fram med osv. 

Vel møtt. 

Anonymkode: 201ff...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der kom jeg borti anonymknapp. Er selvsagt the one and only Spåkonemateriale som spår i dag. 

Skrevet

Jeg er en kvinne på 36. Ønsker en snill mann på samme alder. Gjerne en som er lett til sinns og får meg til å le. 

Gjest Karkta
Skrevet

Hei, jeg vil gjerne. 

Veldig single, og er ute etter en mann som er blitt voksen. Som ikke fester for mye og som er ferdig med tidligere forhold, stabil og som kan tåle en sterk kvinne som er vandt til å ordne ting selv. 

Kvinne 44

Skrevet

Så gøy! 😃

Jeg er en kvinne på 32, jeg ser etter en snill tålmodig mann som har et åpent sinn. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Glimre skrev:

Jeg er en kvinne på 36. Ønsker en snill mann på samme alder. Gjerne en som er lett til sinns og får meg til å le. 

Kjære Glimre, 

Du fikk et fantastisk flott legg! Det ene kortet var "De elskende", det samme kortet jeg trakk for mitt livs kjærlighet på vår første date. 

Kjærligheten er absolutt i vente for deg, og det snart. Du vil møte en moden mann med barn, som har et forhold, mulig ekteskap bak seg, men det er ingen sure miner da han og eksen er venner. 

Kortene sier du er en person med mange tanker og ideer, og at du gjerne beskytter deg selv fra å bli såret, selv om det ikke er behov for det. Din umiddelbare respons til denne mannen, er å forhåndsdømme han, nettop på grunn av selvbeskyttelse. 

Deres veier vil krysse rundt 10. Juni

Mvh. 

• Liker 2
Skrevet

Kvinne 30, ønsker en kjekk og snill mann, en som ikke er redd for å vise kjærlighet og som jeg føler meg trygg og vakker med..

Skrevet
7 minutter siden, Karkta skrev:

Hei, jeg vil gjerne. 

Veldig single, og er ute etter en mann som er blitt voksen. Som ikke fester for mye og som er ferdig med tidligere forhold, stabil og som kan tåle en sterk kvinne som er vandt til å ordne ting selv. 

Kvinne 44

Hei Kartka, 

Jeg ser ikke et mulig forhold akkurat nå, dog det dukker opp en mann. Han har gått gjennom sykdom og fattigdom, og har kommet seg gjennom det. Han er nå bekymret for sin nye formue og bedre helse, og er redd det skal bli like vondt igjen. Kortene viser deg som svært dominant og overbærende ovenfor denne mannen, som ikke vil trives med dette. Jeg spør kortene om det er meningen dere skal bli kjærester, og isåfall hvordan.:

Kvinnen vil lære å ikke stritte i mot av denne relasjonen, og bli den hun trenger for å møte sin ene. 

Deres veier vil krysse rundt 5. Juli

Skrevet

Kvinne 41, ser etter en mann som er rolig, trygg, ærlig, snill og veldig fysisk.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjære Glimre, 

Du fikk et fantastisk flott legg! Det ene kortet var "De elskende", det samme kortet jeg trakk for mitt livs kjærlighet på vår første date. 

Kjærligheten er absolutt i vente for deg, og det snart. Du vil møte en moden mann med barn, som har et forhold, mulig ekteskap bak seg, men det er ingen sure miner da han og eksen er venner. 

Kortene sier du er en person med mange tanker og ideer, og at du gjerne beskytter deg selv fra å bli såret, selv om det ikke er behov for det. Din umiddelbare respons til denne mannen, er å forhåndsdømme han, nettop på grunn av selvbeskyttelse. 

Deres veier vil krysse rundt 10. Juni

Mvh. 

Takk skal du ha, så gøy! :)

Det er helt riktig at jeg beskytter meg selv og kanskje opptrer avvisende pga det, også mtp kjærligheten. Jeg har egentlig utelukket menn med barn, mye pga jeg ikke ønsker en stemor-rolle og det å måtte innrette livet mitt etter en evt samværsavtale, og i verste fall drama med eks. Men jeg skal skal prøve å være mer åpen og jobbe med saken. Jeg ønsker meg også et eget barn. Kan du se noe om det? Gleder meg til 10. juni jeg da ;)

Skrevet
10 minutter siden, Emet skrev:

Så gøy! 😃

Jeg er en kvinne på 32, jeg ser etter en snill tålmodig mann som har et åpent sinn. 

Hei Emet, 

Du vil møte en mann rundt 13. August - han er velbemidlet, verdensvant, har små barn. Mannen liker å krangle, det gir han en utfordring og han vil vite hvor han har deg. Dette kan høres skummelt ut, men kortene viser han er en verdig partner som kan gi mye godt. 

Mvh. 

Skrevet

Kvinne, 44, ser etter stabil, trygg og snill kvinne. 

Skrevet

Hvorfor er dette i singelliv og dating og ikke i forumet for folk som tror på julenissen?

• Liker 2
Gjest Karkta
Skrevet
9 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Kartka, 

Jeg ser ikke et mulig forhold akkurat nå, dog det dukker opp en mann. Han har gått gjennom sykdom og fattigdom, og har kommet seg gjennom det. Han er nå bekymret for sin nye formue og bedre helse, og er redd det skal bli like vondt igjen. Kortene viser deg som svært dominant og overbærende ovenfor denne mannen, som ikke vil trives med dette. Jeg spør kortene om det er meningen dere skal bli kjærester, og isåfall hvordan.:

Kvinnen vil lære å ikke stritte i mot av denne relasjonen, og bli den hun trenger for å møte sin ene. 

Deres veier vil krysse rundt 5. Juli

Tusen takk. 😊

Skrevet
10 minutter siden, Flovef skrev:

Kvinne 30, ønsker en kjekk og snill mann, en som ikke er redd for å vise kjærlighet og som jeg føler meg trygg og vakker med..

Hei Flovef, 

Kortene viser at det er noe som blokkerer muligheten for et forhold nå, og, dette høres kanskje rart ut, men det har noe med en bygning å gjøre. Enten byggingen av den, eller noe annet som krever at flere personer er enige. Det er en formue på spill. Det blokkerer alle kanaler der en fra utsiden kan komme inn og sjarmere deg. Kortene viser deg som alene med en tankestorm. 

Kanalene vil åpne igjen 3. September

Mvh. 

Skrevet

Kvinne 42 år. Vil så gjerne treffe en som

aksepterer meg for den jeg er og som jeg har felles interesser med. Gjerne en jeg kan nerde med 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dame på 30, ser etter en mann å ha det gøy sammen med i ledige stunder. Dra på tur og bade naken i fullmåneskinn. Noen å prate med om alt og og være god mot og en nær venn. Kanskje samboerskap og slikt på lang sikt - har egne barn og det får gjerne han også ha. Fri og lykkelig kjærlighet. 

Anonymkode: 530df...900

Skrevet
11 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Emet, 

Du vil møte en mann rundt 13. August - han er velbemidlet, verdensvant, har små barn. Mannen liker å krangle, det gir han en utfordring og han vil vite hvor han har deg. Dette kan høres skummelt ut, men kortene viser han er en verdig partner som kan gi mye godt. 

Mvh. 

Takk! 😊

Skrevet

Kvinne, 30. Har god lederjobb, egen leilighet, kjekke hobbier og «livet på stell». Håper på giftermål og barn innen ikke alt for mange år. Ønsker å treffe en kjekk mann på samme sted i livet. En som jeg kan bygge et like flott forhold med som mine foreldre har ❤️

Skrevet
Just now, SpåKonemateriale said:

Hei Flovef, 

Kortene viser at det er noe som blokkerer muligheten for et forhold nå, og, dette høres kanskje rart ut, men det har noe med en bygning å gjøre. Enten byggingen av den, eller noe annet som krever at flere personer er enige. Det er en formue på spill. Det blokkerer alle kanaler der en fra utsiden kan komme inn og sjarmere deg. Kortene viser deg som alene med en tankestorm. 

Kanalene vil åpne igjen 3. September

Mvh. 

Vel, økonomien er ikke spesielt god, så forstår ikke hva det kan dreie seg om ang bygninger🙈 planlegger dog å flytte rundt september :) ikke langt unna da. Ble også droppet av en mann pga hans økonomi og avstand, kanskje det er det? Er mye tankestorm, det er sikkert. Mest av alt redd for å aldri møte en snill mann som passer for meg, mye tankestorm rundt det. Tusen takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...