AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Hvor kjøper du BH? Jeg er så lei av at ingenting passer, jeg får dobbeltpupp eller det er null padding slik at vortene vises. Bare jeg finner den perfekte BH, så skal jeg kjøpe 20 stk og kaste alle andre jeg har... Jeg bestilte en fra Triumph som jeg prøvde nettopp nå, amorette eller noe. Den drar puppene helt ut til siden, så jeg kan legge hånda imellom uten at jeg kommer borti. Sykeste jeg har hatt på meg til nå = retur. Igjen. Anonymkode: fa0ad...550
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Gå på en skikkelig undertøysbutikk. Jeg handler på Netty, men tror kanskje ikke de er i hele landet? Jeg bor i Bergen. Anonymkode: dc42c...300 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Eneste undertøysbutikken som er her, er change. De har jeg gitt opp. Svinedyre BHer som holder et par måneder før spilene ryker. Anonymkode: fa0ad...550
Sinte-my Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Triumph. Har 70G, og slet leeenge. Fått målt størrelsen til rett størrelse, og kjøpt bh’er som passer min kropp. Har naturlige, myke pupper som ikke står under haka av seg selv. Så de bhene med liten/lav cup funker ikke for mine pupper. Men en god selger i en undertøysforretning finner fort rett bh for deg
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Jeg har også fått målt størrelsen, og vet hva slags BHer jeg trenger. Jeg er målt til 70H, men har lagt på meg litt siden da og synes 75 er mye mer behagelig og sitter bedre. Har fått anbefalt Triumph, og bestilte en derfra, men den va alt for stor i cupen og dro puppene fra hverandre. Det så helt snodig ut. Dermed tror jeg at 75G er riktig størrelse for meg. Den fra Triumph var 75H, og som sagt for stor i cupen. Den jeg har på meg akkurat nå er helt idiotisk. Den er paddet, og det liker jeg, men puppene faller ut og inn mot midten. Dobbeltpupp av å gå opp en trapp, liksom. Den er 75G den også, men har ikke heldekkende cup. Det er det jeg tror jeg trenger. Jeg har INGEN BHer som passer. Det gjør meg gærn. Den siste røk en spile for et par uker siden. Nå i coronatiden kan jeg dasse rundt hjemme uten BH eller med sportsBH, men det går jo ikke når sivilisasjonen kaller igjen. Anonymkode: fa0ad...550
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Prøver og kjøper i undertøysbutikk når jeg er i en by som har enten Netty eller uavhengige lokale butikker. Trenger jeg nytt i mellomtiden bestiller jeg samme merke/modell fra engelske nettbutikker for undertøy. England ser ut til å ha større utvalg i størrelser? Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg reist over på helgetur og hamstra, rett og slett. Prisene er langt lavere også. Brastop pleier jeg å bestille fra. Helt enig ang Change, modellene passer ikke meg, selv om størrelsen i teorien er riktig. Husk på at pupper ikke er likt plassert på brystkassa, varierer hvor nært/langt fra hverandre de sitter. Samme med skålene på bh’en, varier mye på modellene hvordan skålene er plassert på omkretsen rundt. Et av markene som skal være flinke på store cup-størrelse passer ikke meg i det hele tatt - puppene blir ‘under armene’. Freya sine bh’er pleier å sitte bra på meg Anonymkode: 54a6a...62b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 Jeg bruker 70H, så kjenner utfordringen. Brukte dårligere BHer i åresvis, før jeg var i London og fikk hjelp på Bravissimo. Nesten så jeg anbefaler turen dit (etter hvert). De har haugevis av merker og modeller, og finner den som passer akkurat deg. Noen liker at puppen blir rundet, noen vil ha den spissere. Noen har puppene litt fra hverandre, mens andre har de veldig tett. Noen har «topptung» pupp, mens andre har «bunntung» (mye pupp under brystvorta). Jeg har funnet Panache som mitt favorittmerke. De former puppene mine slik jeg vil, gir støtte på rett sted og har seler som sitter godt. Jeg kan ikke bruke Freya eller Fantasie, der sitter cupene på feil sted på BHen så puppen får ikke løftet jeg ønsker. Prima Donna gir fin fasong, men er ikke så lekre på. Så de funker, men ikke like bra som Panache. Er du helt sikker på størrelsen din, kan du kanskje bestille på nett fra Brastop, Brasvissimo eller annen britisk side, og heller sende i retur de som ikke passer. Prisene der er mye lavere enn i norske butikker, så selv med MVA tror jeg ikke det blir dyrere. Men en tur til en Bravissimo-butikk anbefales virkelig! De er så mye bedre på undertøy og fokus på rett størrelse der enn her 😊 Anonymkode: 74f39...488
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Sorry, er litt trøtt, så la ikke merke til anonym over her som gir omtrent samme råd som meg. Går og legger meg, jeg 😊 Anonymkode: 74f39...488
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 Tusen takk for gode råd 😊😊 Det er på tide med en Londontur igjen snart, men i disse tider blir det jo ikke noe av. Og BH må jeg jo ha. Fikk ny levering i posten i dag: fra missmary. 75H. Den sitter godt, forsåvidt, men herregud for en snodig form på puppen. Så spiss, jeg liker den runde formen. Jeg får jo tutepupp i denne her, så den blir visst retur den også Dessuten har den en søm midt over puppen som vises gjennom klærne. Lite pent. Størrelsen 75H er teit, fordi de aller fleste modellene jeg liker kun går opp til G. Jeg liker vattert cup, og jeg liker full skål. Jeg skal sjekke ut nettbutikkene til bravissimo, kanskje jeg kan gjøre et forsøk på å bestille noen forskjellige størrelser. Blir dyrt, men jeg må jo ha BH. ts Anonymkode: fa0ad...550
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 Cupen rynker seg litt øverst her, merker jeg. Og den andre i 75H er jo fæl. Så da satser jeg på 75G i stedet. Anonymkode: fa0ad...550
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #11 Skrevet 17. april 2020 Da har jeg chattet med en hyggelig dame på bravissimo. Jeg sa hva jeg lette etter, og hun viste meg forskjellige typer. Endte opp med å bestille tre stk, i str GG. Mellomstørrelser altså, det har vi ikke her.... Håper så inderlig de passer nå da, sånn at jeg kan kaste alle de gamle som er fæle og gir meg dobbeltpupp og gnagsår. Men billig var det ikke, kostet meg 1500 kroner!! Velvel, det hadde nok kostet mer med tre BHer fra change. Takk for alle tips, jeg skal oppdatere når pakken kommer 👍🏻 Anonymkode: fa0ad...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå