Gå til innhold

Menn, er smilerynker en dealbreaker hvis alt annet er pent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Smilerynker eller botox/fillers, hvis dere kunne valgt? Syns de er grusomme, tar oppmerksomheten i hele ansiktet. 

Anonymkode: 3e805...548

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe veldig trist ved det å måtte spørre menn hva de synes om smilerynkene dine.  

Hva med å være glad for at du har hatt noe å smile over i livet, og stole på at den riktige mannen synes du er vakker som du er - både med smilerynker og andre normale alderstegn?

Anonymkode: f5fde...059

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Garantert foretrukket smilerynker fremfor et gudbevaremegvel/faenerdetder.

Anonymkode: 624b0...494

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kresne tror du menn er egentlig? 😶

Anonymkode: 8a1d8...96d

• Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smilerynker eller botox/fillers, hvis dere kunne valgt? Syns de er grusomme, tar oppmerksomheten i hele ansiktet. 

Ok, 12 åring 😀😀😀

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Botox/fillers ja da får du rusle elegant videre. Er du heldig ser jeg rart på deg. 

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe veldig trist ved det å måtte spørre menn hva de synes om smilerynkene dine.  

Hva med å være glad for at du har hatt noe å smile over i livet, og stole på at den riktige mannen synes du er vakker som du er - både med smilerynker og andre normale alderstegn?

Anonymkode: f5fde...059

Jepp, snart er man dau og borte uansett, hvor mange smilerynker som har blitt glemt er gått i glemmeboka 😃

Skrevet

Fra en manns synspunkt; damer er sexy når de virkelig eier den de er, hver rynke og hver kilo og hver livserfaring. Selvtillit og intelligens og en litt rå humor, da er man fort solgt. Noen sjarmerende smilerynker er bare kirsebæret på kaka. 

Damer som ber om unnskyldning for at de er mennesker, og for at de ikke er en 20-åring hele livet, er derimot ikke særlig attraktivt. 

• Liker 12
Skrevet

Helt klart. Foretrekker en kronisk misfornøyd kjerring som har et stemningsleie som aldri går høyere enn mutt slik at hun aldri utvikler smilerynker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smilerynker er en bagatell, og heller ikke noe du kan gjøre så mye med

Anonymkode: f9e21...605

AnonymBruker
Skrevet

Da vet du nok ikke hva smilerynker er....
Men til spørsmålet ditt; heller naturlig enn ei dame som har sprøyta masse gift inn i kroppen

Anonymkode: 289ba...e77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da vet du nok ikke hva smilerynker er....
Men til spørsmålet ditt; heller naturlig enn ei dame som har sprøyta masse gift inn i kroppen

Anonymkode: 289ba...e77

Tenker du på bildet jeg postet? For er akkurat sånne jeg har, ser så gammal ut 😩

AnonymBruker
Skrevet

Og det eneste jeg ser på bildet av henne er de linjene rundt munnen hennes, blir bare glad om dere kaller meg overfladisk og ikke ser det selv 😊

Skrevet

En av verdens desidert peneste damer. Det kommer ingen på 20 uten rynker og danker ut henne. 

Birkebeinerrittet - fest nr. 21 - KONDIS - norsk organisasjon for ...

AnonymBruker
Skrevet

Motsatt. Å ikke ha smilerynker er nærmere en dealbreaker. Enten smiler man ikke og må ha en død personlighet, ellers har man proppa kroppen full av drit som ikke har noe der å gjøre.

Anonymkode: e9cc0...a24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv said:

En av verdens desidert peneste damer. Det kommer ingen på 20 uten rynker og danker ut henne. 

Hun har ordinære rynker (det har ikke jeg), ikke smilerynker som jeg viste til i bildet over.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Motsatt. Å ikke ha smilerynker er nærmere en dealbreaker. Enten smiler man ikke og må ha en død personlighet, ellers har man proppa kroppen full av drit som ikke har noe der å gjøre.

Anonymkode: e9cc0...a24

Du er mann..?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ordinære rynker (det har ikke jeg), ikke smilerynker som jeg viste til i bildet over.. 

Smilerynker er de rynkene man får rundt øynene når man smiler. Så du må slutte å kalle det for smilerynker hvis du mener linjer rundt munnen. Og for å ha sagt det: det sitter kun i ditt hode. Folk ser på helheten.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett, og innlegg som var direkte svar på dette.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hun er helt sikkert pen, men det blir borte bak helt feil sminke og farger. Ser kun det og ikke henne. 

Anonymkode: d75eb...b94

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...