AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 To episoder lagt ut i dag på NRK, er så spent 🤨 Anonymkode: 0c3a0...cdb 1
Leonetta Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Skal vente til alle episodene kommer slik at jeg kan binge, gleder meg! 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Hadde tenkt til å begynne å se denne serien nå, men ser at sesongene 1–3 skal fjernes allerede i november. Er ikke sikker på om jeg rekker å se alle tre sesongene ferdig før det. Tror dere NRK kommer til å forlenge hvor lenge de ligger på Nett-TV, eller er den datoen absolutt? Anonymkode: 75b3f...1bf
enkefru Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tenkt til å begynne å se denne serien nå, men ser at sesongene 1–3 skal fjernes allerede i november. Er ikke sikker på om jeg rekker å se alle tre sesongene ferdig før det. Tror dere NRK kommer til å forlenge hvor lenge de ligger på Nett-TV, eller er den datoen absolutt? Anonymkode: 75b3f...1bf Tipper den er absolutt. Dette er noe de betaler for og er avtalt på forhånd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde tenkt til å begynne å se denne serien nå, men ser at sesongene 1–3 skal fjernes allerede i november. Er ikke sikker på om jeg rekker å se alle tre sesongene ferdig før det. Tror dere NRK kommer til å forlenge hvor lenge de ligger på Nett-TV, eller er den datoen absolutt? Anonymkode: 75b3f...1bf Du har 7 måneder på deg da... Anonymkode: 9ef94...994 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå