Gå til innhold

normale lyder?

Gjest ...............

Fremhevede innlegg

Gjest ...............
Skrevet

Hei, jeg lurte på om det er noen andre som har problemer med, eller om det er normalt at det komme sånne fise lyder etter at dere har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt! Er bare luft som har sneket seg inn underveis...

Gjest gjest1
Skrevet

Her kommer det mer slurrrrrrrp, som når du drikker en slush med sugerør, sikkert pga alt glidemiddelet! Pinlig er det, høres jo ut som den slafsemusa :D

Gjest Gitte
Skrevet

:hoho:

ja er helt normalt, har fått det mange ganger selv.. litt morsomt i grunn ;)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Har også opplevd det mange ganger. Blir litt fnising når det skjer, men det er jo bare moro :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet
Her kommer det mer slurrrrrrrp' date=' som når du drikker en slush med sugerør, sikkert pga alt glidemiddelet! Pinlig er det, høres jo ut som den slafsemusa :D[/quote']

'

:hoho:

Gjest seroxata
Skrevet
:hoho: jada, det hender da det:D men etter sex? mener dere når han trekker seg ut da? for det har jeg ikke opplevd mer enn ei gang...
Gjest gjest1
Skrevet

Ja dette oppleves i doggistail når du ler, vert du ikke når du hoster eller ler etter sex kommer sperm fortere ut? Samme med dette nisseriet, så kommer våthet ut når du ler hvis noe er gøy før du skal pule bakfra, jeg ville helst leke struts emn han brydde seg ikke og dreit i det så jeg fikk ikke lov, genom!!

Gjest seroxata
Skrevet
Ja dette oppleves i doggistail når du ler' date=' vert du ikke når du hoster eller ler etter sex kommer sperm fortere ut? Samme med dette nisseriet, så kommer våthet ut når du ler hvis noe er gøy før du skal pule bakfra, jeg ville helst leke struts emn han brydde seg ikke og dreit i det så jeg fikk ikke lov, genom!![/quote']

joda, dette vet jeg, for jeg liker å hoste etter sex :wink:

Menneee....jeg skjønner ingenting her jeg nå? :kul:

Gjest gjest1
Skrevet

Gjer du itje ;D

Mitt poeng med å leke struts er å gjemme hodet i sanda for det er så pinlig, vil ikke ha slike lyder tutende ut av min stolthet heheh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...