Gå til innhold

Noen som har fått svar på dagpengesøknaden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har fått svar på dagpengesøknaden ennå? :)

Anonymkode: f391b...fd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk innvilgelsesvedtaket i forrige uke. Det gjorde de fleste på jobben min. Vi sendte søknad mellom 15 og 18 mars.

Anonymkode: 0a19a...d39

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk innvilgelsesvedtaket i forrige uke. Det gjorde de fleste på jobben min. Vi sendte søknad mellom 15 og 18 mars.

Hvor i landet bor dere?

Anonymkode: 99cf5...a28

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet bor dere?

I sør

AnonymBruker
Skrevet

Nå var vi over 10 permitterte og dermed er arbeidsgiver pålagt å sende varsel til nav i forkant. Så arbeidsgiver sendte inn varselet Om permitteringer  rundt 8-9 mars tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen fikk også innvilget forrige uke. Vi bor på vestlandet. Han fikk spørsmål om han villa ha forskudd og vipps så var 2/3-del av månedslønnen kommet inn på konto. Det gikk raskere enn vi drømte om. 

Anonymkode: 40e40...eb7

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen fikk også innvilget forrige uke. Vi bor på vestlandet. Han fikk spørsmål om han villa ha forskudd og vipps så var 2/3-del av månedslønnen kommet inn på konto. Det gikk raskere enn vi drømte om. 

Anonymkode: 40e40...eb7

Søkte forskudd tidlig en mandag kveld og hadde de på konto dagen etter. Aldri opplevd NAV så raske før😆

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var vi over 10 permitterte og dermed er arbeidsgiver pålagt å sende varsel til nav i forkant. Så arbeidsgiver sendte inn varselet Om permitteringer  rundt 8-9 mars tror jeg

Hva har det med saken å gjøre?  Er ju mange store bedrifter/kjeder med tusenvis av ansatte som blitt permittert.  Dagpengesøknad er ju mellom privatperson og nav, ikke arbeidsgiver. 

Skrevet

Har fått, søkte 27.03. Min sjef har også fått, men resten av avdelingen har ikke fått innvilget enda. Hvilken kommune du bor i/hvilket navkontor du tilhører har mye å si. Jeg bor litt utenfor Oslo i en liten kommune, samme gjør min sjef, mens de som ikke har fått bor i Oslo og i en stor kommune utenfor. 

Det kan ta lang tid før man får svar, så anbefaler å søke forskudd. Søkte rett før påske og pengene var på konto dagen etter jeg søkte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo. 

Søkte 14. mars og fikk vedtaket den 7. april.

Søkte også forskudd og fikk det noen dager etterpå.

Anonymkode: 313f4...7b1

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?  Er ju mange store bedrifter/kjeder med tusenvis av ansatte som blitt permittert.  Dagpengesøknad er ju mellom privatperson og nav, ikke arbeidsgiver. 

Det har en del med saken å gjøre ettersom nav fikk beskjed flere dager i forkant hvem som ble permitterte før vi i det hele tatt sendte søknaden og kan dermed han noe å si for behandlingstid

• Opprett ny...