Dollydimple Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 (endret) jeg tenker mest på pris, men litt på oppskrifter og utvalg, samt spesielle tilbud. vi har mulighet til å hente varer begge steder så tilkjøringsprisen har ikke så mye å si. har vært på sidene deres og for meg ser det ut som om meny har flere tilbud ( og på kolonial.no tilbudene står av en eller annen grunn ikke førpris? ) pluss at de har first price produktene som jeg synes er ok. andre erfaringer? Endret 16. april 2020 av Dollydimple
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Synes ikke Kolonial er verdt det, det er dyrt. Fikk rimelig sjokk den gangen vi måtte ut med 2k for en ukeshandel (og da hadde vi en middag fra før og satte av en dag til restemiddag). 🤪 Nå er kapasiteten her vi bor så dårlig at dersom vi bestiller i dag, må vi vente tre uker før varene kan leveres. Bor egentlig sånn til at vi er avhengig av bil for å få med oss et akseptabelt antall varer hjem, men på grunn av kapasitetsproblemene hos Kolonial er vi nå nødt til å ta beina fatt og gå ned om vi vil ha mat i magen, sjampo i håret, lyspærer i lampene og dopapir i rumpa. Det fører til at det blir flere turer på butikken hver uke, og det fører igjen til at noen varer utenfor handlelista finner veien til handlekurven, men vi sparer likevel mye penger på å gjøre det. De folka på TV som gnåler om at det er sååå mye billigere å ukeshandle enn å handle flere ganger i uka kan umulig ha prøvd Kolonial. (Og det føles ekstra godt at pappaen min som er økonom er enig med meg i det.) Anonymkode: c625d...c29 1
SPOCA Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Bruker meny.no, spar.no og kolonial.no. Bruker kolonial.no kun innimellom, ig jeg foretrekker meny.no. Meny.no er stort sett billigst av disse, og har ofte kuponger og tilbud. Dessuten har de Trippel-Trumf og en mye bedre kundeservice (min erfaring). Bruker spar.no fordi de ofte har kuponger og gjerne tilbud på brus. Har netthandlet mat i flere år nå og er svært fornøyd med det! 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Jeg bruker både kolonial og Meny, er veldig fornøyd med begge. Har prøvd Spar èn gang, ikke så fornøyd der, da han som skulle levere varene ikke fant fram og ringte meg x antall ganger og kunne nesten ikke Norsk. Det var nærmest umulig å kommunisere med han, helt utrolig at han faktsik fant fram til slutt. Anonymkode: 18f42...4a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå