Hei2019 Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Hei, Jeg vet dette er fullstendig tåpelig, men forsøker. Jeg møtte en fyr, ganske tilfeldig, og har hatt det helt fantastisk med ham i cirka fem måneder. Vi har hatt intens sex og daglig kontakt med god morgen- og nattameldinger hver dag. Planlagt litt framtid sammen, hvert fall sånn treffmessig. Imidlertid så begynte han for en måned siden å slutte å sove over. Jeg ble ganske lei meg og spurte ham hva han ville. Sa på en vennlig måte at han kanskje måtte tenke over hva han ville. For meg var det vanskelig og sårende at en voksen mann ikke ville bli natten over. Så gikk det en uke uten at jeg så ham. Så ringer han og sier at han trenger tid til å tenke på nettopp det JEG sa, på hva han vil. Jeg ble helt knust. Virkelig. Jeg kuttet derfor all kontakt, slettet alle meldinger, blokkerte ham i alle sosiale medier. Nå har det gått nesten to uker og jeg har ikke hørt fra ham. Jeg er ikke av typen som liker å krype og be om noen skal ombestemme seg - men hva tror dere? Er det mulighet for at han vil snu? Mange anbefaler en såkalt no contact- rule på en måned - og hevder at det vil få folk til å tenke gjennom - men har dette effekt? Hva tror dere, gutta? Jeg vet at han ikke dater noen andre, for jeg har en viss oversikt over livet hans (på en ikke stalkete måte:)). Og hvis han ikke kommer tilbake, hva er greia? Hvorfor dumper han meg uten at det er krangler eller noe? Når det ikke er andre? Er det sånn at menn bare liker å være frie og ha mange elskerinner? Ja, da, jeg har plukket meg selv opp og gått på dates, fikk date allerede dagen etter bruddet. Men jeg liker denne karen uendelig godt.
addict Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Jeg tenker at han ikke var så veldig interessert i noe mer og at overreaksjonen din og den barnslige oppførselen egentlig bare satt 2 streker under svaret for hans del. 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Det er ikke noe fasit på hva som er riktig å gjøre her. Beste er å ikke kontakte han på en stund tenker jeg. Hvis han er interessert i deg vil han da kanskje innse at han holder på å miste deg. Det er også muligheter for at at han bare er en player som har funnet seg en ny dame. Dessverre er det noen av de. Hilsen mann. Anonymkode: 46454...7ed 2
Samsung Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Det er ikke slik at alle menn liker å være frie og leke rundt, men noen av oss er slik. Gjerne de som har litt draget på damene. Da er det lett for å bli litt høy på seg selv fordi man lett får napp. Slike mennesker har problemer i et forhold fordi spenningen med å finne noe nytt er for stor. De klarer seg ikke så lenge sammen med en person. Bedre å satse på mer jordnære personer som vil ha deg og ikke bare sex, selv om det også er viktig. 3
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2020 2 minutter siden, Samsung said: Det er ikke slik at alle menn liker å være frie og leke rundt, men noen av oss er slik. Gjerne de som har litt draget på damene. Da er det lett for å bli litt høy på seg selv fordi man lett får napp. Slike mennesker har problemer i et forhold fordi spenningen med å finne noe nytt er for stor. De klarer seg ikke så lenge sammen med en person. Bedre å satse på mer jordnære personer som vil ha deg og ikke bare sex, selv om det også er viktig. Hei, Ja, dette er en nok en sånn en. Mann i ledende stilling, flott utseende osv.
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke noe fasit på hva som er riktig å gjøre her. Beste er å ikke kontakte han på en stund tenker jeg. Hvis han er interessert i deg vil han da kanskje innse at han holder på å miste deg. Det er også muligheter for at at han bare er en player som har funnet seg en ny dame. Dessverre er det noen av de. Hilsen mann. Anonymkode: 46454...7ed Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 Jeg er ikke stolt av det, men jeg har holdt på slik selv. Damene faller lett for sjarmen min. Det tar ikke lang tid før jeg klarer å få de til å kaste trusen sin. Jeg syns det er spennende med den samme personen i starten men så blir jeg lei. Da blir det mindre og mindre kontakt fra min side. Finner da en ny dame ganske kjapt. Hvis det skjærer seg med en av de nye damene kan jeg finne på å ta kontakt med en av de tidligere bare for å få litt oppmerksomhet men så stikker jeg igjen til nesten så snart jeg finner en ny. Jeg elsker spenningen og er umettelig på sex. Anonymkode: b0a53...487
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Jeg gjør det ikke for å såre noen. De liker jo også oppmerksomheten fra meg. Anonymkode: b0a53...487
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke stolt av det, men jeg har holdt på slik selv. Damene faller lett for sjarmen min. Det tar ikke lang tid før jeg klarer å få de til å kaste trusen sin. Jeg syns det er spennende med den samme personen i starten men så blir jeg lei. Da blir det mindre og mindre kontakt fra min side. Finner da en ny dame ganske kjapt. Hvis det skjærer seg med en av de nye damene kan jeg finne på å ta kontakt med en av de tidligere bare for å få litt oppmerksomhet men så stikker jeg igjen til nesten så snart jeg finner en ny. Jeg elsker spenningen og er umettelig på sex. Anonymkode: b0a53...487 Hei, jeg synes det var et morsomt og interessant svar. Kanskje en type som deg jeg råket utfor? For å gjøre det hele komplett, så var han i et forhold da jeg traff ham, og han forlot altså en flott dame, for meg. Og nå altså meg. Jeg begynner å tvile på dømmekraften min her, altså. Men fyren har jo en veldig bra jobb med mye ansvar og unger, og har vært ganske på i forholdet til meg, så jeg synes det hele er rart. Men jeg får stole på at det han sier er riktig: Han trenger tid, noe jeg jeg tolker som manglende interesse. Jeg tror ikke det er smart å løpe etter en sånn fyr. 3
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gjør det ikke for å såre noen. De liker jo også oppmerksomheten fra meg. Anonymkode: b0a53...487 Skjønner. Jeg er en idiot!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke stolt av det, men jeg har holdt på slik selv. Damene faller lett for sjarmen min. Det tar ikke lang tid før jeg klarer å få de til å kaste trusen sin. Jeg syns det er spennende med den samme personen i starten men så blir jeg lei. Da blir det mindre og mindre kontakt fra min side. Finner da en ny dame ganske kjapt. Hvis det skjærer seg med en av de nye damene kan jeg finne på å ta kontakt med en av de tidligere bare for å få litt oppmerksomhet men så stikker jeg igjen til nesten så snart jeg finner en ny. Jeg elsker spenningen og er umettelig på sex. Anonymkode: b0a53...487 Lite sjarmerende trekk må jeg si. Tenker du aldri over de damene du sårer? Eller er du åpen om at det kun er sex og ikke noe mer? Anonymkode: f1621...b92
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 3 minutter siden, Hei2019 skrev: Hei, jeg synes det var et morsomt og interessant svar. Kanskje en type som deg jeg råket utfor? For å gjøre det hele komplett, så var han i et forhold da jeg traff ham, og han forlot altså en flott dame, for meg. Og nå altså meg. Jeg begynner å tvile på dømmekraften min her, altså. Men fyren har jo en veldig bra jobb med mye ansvar og unger, og har vært ganske på i forholdet til meg, så jeg synes det hele er rart. Men jeg får stole på at det han sier er riktig: Han trenger tid, noe jeg jeg tolker som manglende interesse. Jeg tror ikke det er smart å løpe etter en sånn fyr. Du har vært hjemme hos ham? Slik at du vet at han ikke er "opptatt" lenger. Kanskje han fant tilbake til eksen. Anonymkode: f1621...b92
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Du har vært hjemme hos ham? Slik at du vet at han ikke er "opptatt" lenger. Kanskje han fant tilbake til eksen. Anonymkode: f1621...b92 Hei, ja, jeg har vært hjemme hos ham flere ganger. Vet hvem eksen er og at han nok ikke er der for tiden. Han var voldsomt interessert den første tiden, type presenterte meg som kjæreste, alltid pålitelig osv. Så jeg må si jeg er i stuss og faktisk ganske lei meg. Så jeg har egentlig lyst til å være sammen med ham, teit nok. Men hva tror en player som deg om å ikke kontakte ham i det hele tatt på typ cirka en måned? Hadde vært kult å høre hva rutinerte playere tenker om dette? Btw, vi er i førtiåra, skulle tro vi vr tenåringer, men sånn er det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #14 Skrevet 16. april 2020 8 minutter siden, Hei2019 skrev: Hei, jeg synes det var et morsomt og interessant svar. Kanskje en type som deg jeg råket utfor? For å gjøre det hele komplett, så var han i et forhold da jeg traff ham, og han forlot altså en flott dame, for meg. Og nå altså meg. Jeg begynner å tvile på dømmekraften min her, altså. Men fyren har jo en veldig bra jobb med mye ansvar og unger, og har vært ganske på i forholdet til meg, så jeg synes det hele er rart. Men jeg får stole på at det han sier er riktig: Han trenger tid, noe jeg jeg tolker som manglende interesse. Jeg tror ikke det er smart å løpe etter en sånn fyr. Der har du vel forklaringen. Det er ikke noe galt med deg, men når man hopper for fort inn i noe nytt er det sannsynlig at man etter en stund kjenner på at man trenger mer ro etter et bruddenn man først trodde. Anonymkode: ae51a...116 1
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Lite sjarmerende trekk må jeg si. Tenker du aldri over de damene du sårer? Eller er du åpen om at det kun er sex og ikke noe mer? Anonymkode: f1621...b92 Jeg synes det var interessant å høre å høre om dette. Jeg lurer på om jeg råkte utfor en som søker spenning. Om det er sjarmerende eller ei, er ikke så interessant. Jeg vil gjerne høre hva jeg faktisk kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #16 Skrevet 16. april 2020 Jeg hadde litt dårlig samvittighet i starten men så oppdaget jeg at de første par damene jeg rotet med fant seg nye menn relativt kjapt. Jeg tenker derfor at jeg egenglig ikke sårer så veldig. Jeg kan jo naturligvis ha såret noen men jeg kjenner ikke på den følelsen nå. Jeg vet egenglig ikke hvor mange damer jeg har rotet med på et år. Satt å bladde gjennom telefonen og fant ansikter jeg ikke kjente igjen. Hvis TS har møtt en som meg hjelper det ikke å vente på han. Da er det for sent. Bedre å lete etter en annen fyr. Som jeg sa kan de være at han kommer tilbake en liten stund hvis han ikke får napp lengre, men så stikker han igjen når han får napp en annen plass. Da risikerer du å bli brent igjen. Anonymkode: b0a53...487
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #17 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde litt dårlig samvittighet i starten men så oppdaget jeg at de første par damene jeg rotet med fant seg nye menn relativt kjapt. Jeg tenker derfor at jeg egenglig ikke sårer så veldig. Jeg kan jo naturligvis ha såret noen men jeg kjenner ikke på den følelsen nå. Jeg vet egenglig ikke hvor mange damer jeg har rotet med på et år. Satt å bladde gjennom telefonen og fant ansikter jeg ikke kjente igjen. Hvis TS har møtt en som meg hjelper det ikke å vente på han. Da er det for sent. Bedre å lete etter en annen fyr. Som jeg sa kan de være at han kommer tilbake en liten stund hvis han ikke får napp lengre, men så stikker han igjen når han får napp en annen plass. Da risikerer du å bli brent igjen. Anonymkode: b0a53...487 Jeg synes dette var et godt svar. Hva er det som kjeder deg ved damene? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #18 Skrevet 16. april 2020 Har aldri skjønt hvorfor damer gidder å date en fyr i fem måneder med intens sex og mye tid og følelser investert, uten å få avklart veien videre. Liker man hverandre godt nok, burde man jo være kjærester på ordentlig etter 2-3 måneder. Man må tørre å være tydelig på hva man vil fra et tidligere stadium, sette noen krav før man gir fyren alle godene han ville fått i et forhold - helt gratis.... Etter noen få måneders dating bør man ta praten; hva er vi for noe, skal vi bli et par? Er han ikke interessert i å bli kjæresten din da, så blir han det sannsynligvis aldri. Man vet om man liker noen innen den tid. Anonymkode: b7f40...850 1
Hei2019 Skrevet 16. april 2020 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har aldri skjønt hvorfor damer gidder å date en fyr i fem måneder med intens sex og mye tid og følelser investert, uten å få avklart veien videre. Liker man hverandre godt nok, burde man jo være kjærester på ordentlig etter 2-3 måneder. Man må tørre å være tydelig på hva man vil fra et tidligere stadium, sette noen krav før man gir fyren alle godene han ville fått i et forhold - helt gratis.... Etter noen få måneders dating bør man ta praten; hva er vi for noe, skal vi bli et par? Er han ikke interessert i å bli kjæresten din da, så blir han det sannsynligvis aldri. Man vet om man liker noen innen den tid. Anonymkode: b7f40...850 Jeg gjorde altså det. Jeg tok praten og spurte "Er det oss?" og sa at premisset mitt for å fortsette var nettopp at vi la forholdet i noen rammer - samtidig som han fikk mulighet til å tenke gjennom hva han selv ønsket. Det var vel en uke etter det at altså tok betenkningstid. Og da sa jeg nei, takk, og avsluttet kontakt. Jeg vet at å løpe etter menn er ikke fører med seg noen ting. Dette forholdet oppstod ganske spontant og var ikke noe jeg hadde planlagt. Møtte ham ikke en gang på Tinder. Så jeg lurer på om det man sier om såkalt no contact, har noe for seg. Om han evt vil snu. Jeg ser når jeg skriver dette hvor dumt og desperat det høres ut. Huff. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #20 Skrevet 16. april 2020 15 minutter siden, Hei2019 skrev: Jeg synes dette var et godt svar. Hva er det som kjeder deg ved damene? Jeg har ikke så godt svar egentlig. Det er vel jakten og mestringsfølelsen med å finne en flott dame som rir. Man får litt spenning i en kjedelig hverdag. Jeg liker også å alltid ha det nyeste. Jeg er vel en slik person når det gjelder det meste. Bytter bil ofte fordi jeg vil ha den nyeste og beste, bytter ut garderoben hjemme ofte. Det er gøy når noe er nytt. Opplevelsen med en ny dame er en helt annen enn når man har vært sammen en stund. Nervøsiteten og forventningene til første møte er så spennende. Etter en stund begynner man å kjenne hverandre inn og ut og det er ikke så spennende og pirrende lengre. Det er en utrolig følelse når man finner en dame som ser bra ut og man klarer å sjarmere henne. Det kribler i hele kroppen. Det er også utrolig pirrende når hun tar av seg klærene første gangen og jeg får leke med kroppen hennes. Det er ingen jenter som er helt like og alle har sine måter å te seg på. Det er ikke noe så sexy som en deilig kåt kvinne. Det er nesten som narkotika. Jeg må bare ha mer. Får ikke samme følelsen med samme kvinne over tid. Anonymkode: 46454...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå