AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Rekker man i det hele tatt å utvikle lungekreft? Anonymkode: a3973...b3c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Hva tror du svaret på det er selv? Er det noensinne lurt å begynne å røyke mener du? Anonymkode: 69ff1...98c 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Det er det dummeste valget man har tatt i såfall. Hvis man vil røyke resten av sin tid, får det være noe med futt i. Anonymkode: 8345e...ab3 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Vel det er nok ikke smart. Men du blir jo skikkelig hipster og det er jo kult. Anonymkode: bc96a...610
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Da er du så tett på døden uansett at da er tiden for å røyke, drikke og spise junk. Anonymkode: d5a3e...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Ja, det er farlig. Anonymkode: f379c...22e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du svaret på det er selv? Er det noensinne lurt å begynne å røyke mener du? Anonymkode: 69ff1...98c Jeg spurte ikke om det var lurt. Jeg spurte om det var farlig. Anonymkode: a3973...b3c
Gjest Alkoholist Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du så tett på døden uansett at da er tiden for å røyke, drikke og spise junk. Anonymkode: d5a3e...cd9 Man kan leve i mer eller mindre 30 år til. Ikke så sannsynligvis, men man kan.
Hr. Aktiv Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 Som en gammel nabo av meg som hadde røyket 60 om dagen siden han var 12 ble innlagt på sykehus for noe annet da han var 83. Han fikk beskjed om å slutte å røyke fordi det var farlig for helsa hans.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 Røyking er kun farlig frem til du fyller 69 og et halvt, så du kan trygt begynne. Det er veldig helsebringende å røyke når man er over 70. Anonymkode: 069c6...295 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røyking er kun farlig frem til du fyller 69 og et halvt, så du kan trygt begynne. Det er veldig helsebringende å røyke når man er over 70. Anonymkode: 069c6...295 Jepp! Dette stemmer på en prikk! Anonymkode: f2c18...efe
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du så tett på døden uansett at da er tiden for å røyke, drikke og spise junk. Anonymkode: d5a3e...cd9 Humm...da vet du antagelig veldig lite om hvordan folk på "70 svimlende gammel-år" kan ha det. De er stort sett fremdeles mentalt akkurat slik de har vært hele tiden, nemlig: seg selv og er egentlig akkurat som deg og meg, men de har vært det veldig mye lengre enn oss. Å gi totalt F... er aldri lurt i det lange løp. Eldre folk har også mye å vinne på å spise sunt, gå litt tur og å gjøre alt det man vet at man bør, for å få leve litt til og ha fysikken på sin side resten av livet...hvis man kan og vil, for å kunne klare seg selv, være oppegående og selvbestemmende i eget liv de siste tiårene av livet og ikke havne som ensom, underernært sengeliggende skjelett på et stresset sykehjem, prisgitt rutiner de muligens har der = huttemegtu & vik fra meg!!! Det vil man ikke utsette seg for hvis alternativet er der og det er bedre. Å få oppleve KG-samhold, soloppganger, vårblomster, softis og barnelatter er gode ting som fremdeles gir en noe, selv når man bikker 70....80...90...ja, selv opp mot 1000 år tror jeg. Er man nokså frisk syns jeg fremdeles at livet er å foretrekke fremfor 50 shades of death. Langsom død i forskjellige lag hvor alt man en gang hadde og likte blir borte ...og man visner til sist bort selv også mens man fremdeles er fullstendig tilregnelig, forstår og kjenner alt som skjer, men kan ikke gjøre noe med det. Får man ikke puste i tillegg er det no go! 13 minutter siden, Alkoholist skrev: Man kan leve i mer eller mindre 30 år til. Ikke så sannsynligvis, men man kan. Det kan man faktisk og det kan også hende at når man er åtti angrer man på at man var så dum å begynne da man var sytti, for alt har blitt verre med helsen p.g.a. røyking og avhengigheten er et faktum og man klarer ikke å slutte igjen. Avhengigheten bryr seg ikke om alder. #snusfornuften-herself-taler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå