AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Del Skrevet 16. april 2020 Jeg har i flere år forsøkt ALT av produkter for å få sunt hår som vokser. Jeg har i mange år hatt skikkelig tynt og slitt hår som jeg aldri kunne ha løst -det så helt jævlig ut. jeg har virkelig også behandlet håret hardt i mange år med farging, bleking etc + hatt alle former for extensions (tape, weft, keratin og clip on). Til slutt var håret bare noen tjafser da jeg skjønte at nå må jeg gjøre alt jeg kan for å få tilbake et normalt hår. Det skal også sies at jeg har dårlige hårgener også -alle i min familie har dette tynne nordiske håret som ikke vokser lenger enn til skuldrene.. Jeg har googlet og lest om alt av produkter, kosthold, vitaminer og kjerringråd. Har prøvd ALT fra de dyreste merkene som frisøren anbefalte, til de billige på butikken. Det samme gjelder kosttilskudd; alle typer som er "anbefalt" av div influencere, ekstra biotin, og til og med smuglet inn hairfinity som er bestselger i usa. Alt ble prøvd med 3-6 mnd da det tar tid å se effekt -særlig på ødelagt hår som ikke vokser.. Jeg var også jevnlig hos frisør for kur og stusse tuppene. Men ingenting ga synlig resultater. Enkelte av produktene til redken og kerastase ga en liten bedring, men langt i fra ønsket resultat.. Etter 3-4 år med fullfokus på å få tilbake et sunt hår var jeg i ferd med å gi opp og tenke at håret var ødelagt for alltid + at elendig hårgener ikke akkurat hjalp på. Jeg har ikke oversikt over hvor mye penger jeg har brukt på produkter, frisørbehandlinger og tilskudd.. Men så -ved en tilfeldighet -så snakket jeg med en kollega om dette. Hun hadde nydelig langt hår som jeg var SÅ misunnelig på. Mine fjoner var som vanlig samlet i enten strikk eller hårklype. Hun anbefalte meg et merke jeg aldri har hørt om -og sa jeg burde prøve dette -da hun hadde hatt samme problemet med tynt og flisete hår. Jeg var ikke veldig optimist med tanke på alt annet jeg hadde prøvd som ikke hadde gitt resultater -men valgte å prøve da produktene ikke var så himla dyre heller. (Var ikke så lett å få tak i de, da det ikke var så mange som solgte dette merket, men fant en nettside som solgte det og en frisørsalong som også hadde dette merket. Allerede etter første vask ble jeg overrasket over resultatet. Håret var faktisk både friskere i utseende og mer naturlig volum i det det. Nå har jeg brukt shampooen, balsamen og serumet for hodebunnen i 3 mnd og resultatet er nesten ikke til å tro! Håret ser så sunt og glansfullt ut -ingen frizz, mer naturlig volum -og det VOKSER. (Husk at mitt ødelagte pistrehår bare ikke vokste i det hele tatt -og nå har det blitt 5-6 cm lenger siste 2 mnd som er MYE for mitt elendige hår..) Jeg bruker balsamen som en hårkur en gang i uken (dvs vasker håret, tar i balsamen og lar den virke i 30-60 min med plasthette over håret) -resten av uka brukes det som normalt (shampoo + balsam). Serumet masserer jeg i hodebunnen etter hver hårvask. Jeg er helt frelst over effekten! Og derfor tar jeg meg tid til å anbefale -jeg skulle så inderlig ønske jeg visste om dette for lenge siden. Og jeg vet mange sliter med det jeg gjorde -altså helt ødelagt, pistrete hår som ikke vokser.. Dessuten mener jeg at langt flere frisørsalonger bør ta inn dette merket -det er jo absurd bra produkter!! Og ikke er de veldig dyre heller. Her er produktet -CUTRIN BIO+ -jeg er overbevist om at flere vil få nesten sjokk over hvor bra det funker! https://www.cutrin.no/produkt/543/11109/shampoo/strengthening+shampoo+for+women/ Anonymkode: a5e74...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Del Skrevet 16. april 2020 Så ikke noe pris der, hva koster de? Anonymkode: 90b60...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Del Skrevet 16. april 2020 Jeg har ikke tro på at en såpe kan få håret til å vokse 3 cm i måneden, altså 3 ganger så fort som normalt. Jeg har samme problem som deg, det eneste som har hjulpet meg er å ta ølgjær. Håret mitt har ikke vært så langt på 15 år men det er fortsatt like tynt, men det er da noe. https://www.123helsekost.no/produkt/ruis-b-pluss-olgjaer-240-tabletter/?utm_source=googleshopping&utm_medium=shp&utm_network=g&utm_mobile=0&utm_creative=379160254704&utm_position=&utm_random=11863062237885019980&gclid=CjwKCAjwhOD0BRAQEiwAK7JHmEJXVICkad--H06n9nwZqjS6kcYDhXlBfkQandwU0vuXSuhXUvJUahoCJ_QQAvD_BwE&utm_campaign=shopping - norway&utm_ad_group_id=58698&utm_campaign_id=218908&utm_prod_id=1128 Anonymkode: 9dfe3...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunderr Skrevet 16. april 2020 #4 Del Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i flere år forsøkt ALT av produkter for å få sunt hår som vokser. Jeg har i mange år hatt skikkelig tynt og slitt hår som jeg aldri kunne ha løst -det så helt jævlig ut. jeg har virkelig også behandlet håret hardt i mange år med farging, bleking etc + hatt alle former for extensions (tape, weft, keratin og clip on). Til slutt var håret bare noen tjafser da jeg skjønte at nå må jeg gjøre alt jeg kan for å få tilbake et normalt hår. Det skal også sies at jeg har dårlige hårgener også -alle i min familie har dette tynne nordiske håret som ikke vokser lenger enn til skuldrene.. Jeg har googlet og lest om alt av produkter, kosthold, vitaminer og kjerringråd. Har prøvd ALT fra de dyreste merkene som frisøren anbefalte, til de billige på butikken. Det samme gjelder kosttilskudd; alle typer som er "anbefalt" av div influencere, ekstra biotin, og til og med smuglet inn hairfinity som er bestselger i usa. Alt ble prøvd med 3-6 mnd da det tar tid å se effekt -særlig på ødelagt hår som ikke vokser.. Jeg var også jevnlig hos frisør for kur og stusse tuppene. Men ingenting ga synlig resultater. Enkelte av produktene til redken og kerastase ga en liten bedring, men langt i fra ønsket resultat.. Etter 3-4 år med fullfokus på å få tilbake et sunt hår var jeg i ferd med å gi opp og tenke at håret var ødelagt for alltid + at elendig hårgener ikke akkurat hjalp på. Jeg har ikke oversikt over hvor mye penger jeg har brukt på produkter, frisørbehandlinger og tilskudd.. Men så -ved en tilfeldighet -så snakket jeg med en kollega om dette. Hun hadde nydelig langt hår som jeg var SÅ misunnelig på. Mine fjoner var som vanlig samlet i enten strikk eller hårklype. Hun anbefalte meg et merke jeg aldri har hørt om -og sa jeg burde prøve dette -da hun hadde hatt samme problemet med tynt og flisete hår. Jeg var ikke veldig optimist med tanke på alt annet jeg hadde prøvd som ikke hadde gitt resultater -men valgte å prøve da produktene ikke var så himla dyre heller. (Var ikke så lett å få tak i de, da det ikke var så mange som solgte dette merket, men fant en nettside som solgte det og en frisørsalong som også hadde dette merket. Allerede etter første vask ble jeg overrasket over resultatet. Håret var faktisk både friskere i utseende og mer naturlig volum i det det. Nå har jeg brukt shampooen, balsamen og serumet for hodebunnen i 3 mnd og resultatet er nesten ikke til å tro! Håret ser så sunt og glansfullt ut -ingen frizz, mer naturlig volum -og det VOKSER. (Husk at mitt ødelagte pistrehår bare ikke vokste i det hele tatt -og nå har det blitt 5-6 cm lenger siste 2 mnd som er MYE for mitt elendige hår..) Jeg bruker balsamen som en hårkur en gang i uken (dvs vasker håret, tar i balsamen og lar den virke i 30-60 min med plasthette over håret) -resten av uka brukes det som normalt (shampoo + balsam). Serumet masserer jeg i hodebunnen etter hver hårvask. Jeg er helt frelst over effekten! Og derfor tar jeg meg tid til å anbefale -jeg skulle så inderlig ønske jeg visste om dette for lenge siden. Og jeg vet mange sliter med det jeg gjorde -altså helt ødelagt, pistrete hår som ikke vokser.. Dessuten mener jeg at langt flere frisørsalonger bør ta inn dette merket -det er jo absurd bra produkter!! Og ikke er de veldig dyre heller. Her er produktet -CUTRIN BIO+ -jeg er overbevist om at flere vil få nesten sjokk over hvor bra det funker! https://www.cutrin.no/produkt/543/11109/shampoo/strengthening+shampoo+for+women/ Anonymkode: a5e74...262 Hei, kan du legge ved ingrediensene i sjampoen? Finner de ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 16. april 2020 #5 Del Skrevet 16. april 2020 Utrolig spennende å lese og så flott for deg at du har funnet noe som passer deg😊 Nå vil jeg bare spørre om noe utenfor akkurat tema, men hvordan er weft mot håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Del Skrevet 16. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ikke noe pris der, hva koster de? Anonymkode: 90b60...91d https://www.prisjakt.no/category.php?k=963&t=5562 Anonymkode: aab53...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Del Skrevet 16. april 2020 Tviler på at dette er noe annet enn en reklamekampanje. Post under eget nick. Om nicket ditt har mer enn 100 poster (som ikke omhandler dette produktet) kan man begynne vurdere sannhetsgehalten i dette innlegget. Før det skjer, vil jeg avvise det som et rent kampanje-innlegg. Anonymkode: c253d...d85 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. april 2020 #8 Del Skrevet 16. april 2020 Hvorfor gikk du jevnlig til frisøren for å stusse tuppene hvis håret ditt ikke vokste? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Del Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessuten mener jeg at langt flere frisørsalonger bør ta inn dette merket -det er jo absurd bra produkter!! Og ikke er de veldig dyre heller. Anonymkode: a5e74...262 Cutrin er blant de største frisørgrossistene i Norge og er ikke akkurat vanskelig å få tak i hos frisører i hele landet. Det er bare å kontakte nærmeste leverandør, så kan de fortelle deg hvilke frisører som fører de ulike produktene. Jeg er forøvrig enig i at det er noe som skurrer når du skriver under AnonymBruker og skriver et såpass langt innlegg om et produkt. Fint at man er fornøyd, men dette ble veldig reklameaktig for min del, og jeg antar linken gir deg penger eller annen belønning dersom noen trykker på den. Det er bare å gå inn på Cutrins hjemmeside (cutrin.no), så finner man ut det meste om merket og alle produktene deres. Anonymkode: afbc0...ee1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #10 Del Skrevet 16. april 2020 Sorry, men dette lukter reklame lang vei.... Anonymkode: 65923...038 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Del Skrevet 16. april 2020 Digger flasshampoen fra dette merket - den funker helt strålende! Anonymkode: c3099...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 16. april 2020 #12 Del Skrevet 16. april 2020 TS her med eget nick.. Dere er jammen meg mistenksomme -herregud.. ENESTE grunnen for å skrive innlegget var fordi jeg selv skulle ønske jeg hadde visst om dette produktsettet for LENGE siden. For meg funker denne shampooen, balsamen og serumet helt vanvittig bra -så i ren glede tenkte jeg at det kanskje var noen flere som ville oppdage det samme.. Og nei -jeg reklamerer ikke, tjener ikke en dritt på dette -jeg jobber i helsevesenet!! Og helt riktig at shampoo ikke får hår til å gro fortere -derimot vil sunt hår ikke splitte seg og knekke av -og det er nok serumet jeg masserer i hodebunn som har gitt fart på selve veksten. For min del er det ingen tvil om at dette funker for meg -selvsagt ikke gitt at alle får samme effekt. Kosthold og gener er jo det som styrer mye av dette -men som sagt -så gode produkter har endret mitt hår helt enormt mye. var som sagt bare et vennlig tips -trodde ikke jeg skulle få sånne type tilbakemeldinger for å være ærlig... Her jeg bor er det dessverre bare en frisør som selger dette merket -men jeg fant en dansk side som selger de og leverer raskt: https://www.med24.no/cutrin-bio-pluss?gclid=EAIaIQobChMI66Pkja3t6AIVUIuyCh0bRghPEAAYAyAAEgLF-vD_BwE (da er toll osv inkludert i prisen) Og som sagt: hadde ingen annen agenda enn å dele min erfaring med produkter som har endret totalt på min hårkvalitet. (Og til andre spm; Jeg måtte til frisør jevnlig for å klippe av fjoner, pistrete og slitte tupper. Man ser jo i perioden mellom frisørbesøkene om håret vokser eller ikke. Ang weft: Selve resultatet var utrolig bra -så helt naturlig ut og den beste måten å ha exsktension på synes jeg. Men det sliter mye på håret; de fletteradene man har inntil hodebunn må sitte helt stramt og har tendens til å knekke av håret. Den meetoden er jo primært for afrikansk hår som tåler mye mer enn det tynne, nordiske håret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 16. april 2020 #13 Del Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, Cessa74 skrev: TS her med eget nick.. Dere er jammen meg mistenksomme -herregud.. ENESTE grunnen for å skrive innlegget var fordi jeg selv skulle ønske jeg hadde visst om dette produktsettet for LENGE siden. For meg funker denne shampooen, balsamen og serumet helt vanvittig bra -så i ren glede tenkte jeg at det kanskje var noen flere som ville oppdage det samme.. Og nei -jeg reklamerer ikke, tjener ikke en dritt på dette -jeg jobber i helsevesenet!! Og helt riktig at shampoo ikke får hår til å gro fortere -derimot vil sunt hår ikke splitte seg og knekke av -og det er nok serumet jeg masserer i hodebunn som har gitt fart på selve veksten. For min del er det ingen tvil om at dette funker for meg -selvsagt ikke gitt at alle får samme effekt. Kosthold og gener er jo det som styrer mye av dette -men som sagt -så gode produkter har endret mitt hår helt enormt mye. var som sagt bare et vennlig tips -trodde ikke jeg skulle få sånne type tilbakemeldinger for å være ærlig... Her jeg bor er det dessverre bare en frisør som selger dette merket -men jeg fant en dansk side som selger de og leverer raskt: https://www.med24.no/cutrin-bio-pluss?gclid=EAIaIQobChMI66Pkja3t6AIVUIuyCh0bRghPEAAYAyAAEgLF-vD_BwE (da er toll osv inkludert i prisen) Og som sagt: hadde ingen annen agenda enn å dele min erfaring med produkter som har endret totalt på min hårkvalitet. (Og til andre spm; Jeg måtte til frisør jevnlig for å klippe av fjoner, pistrete og slitte tupper. Man ser jo i perioden mellom frisørbesøkene om håret vokser eller ikke. Ang weft: Selve resultatet var utrolig bra -så helt naturlig ut og den beste måten å ha exsktension på synes jeg. Men det sliter mye på håret; de fletteradene man har inntil hodebunn må sitte helt stramt og har tendens til å knekke av håret. Den meetoden er jo primært for afrikansk hår som tåler mye mer enn det tynne, nordiske håret) Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #14 Del Skrevet 16. april 2020 Nesten alt på nettstedet du linker til er jo utsolgt. Ventes på lager desember 2020. Anonymkode: e1e83...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #15 Del Skrevet 16. april 2020 19 minutter siden, Cessa74 skrev: TS her med eget nick.. Dere er jammen meg mistenksomme -herregud.. ENESTE grunnen for å skrive innlegget var fordi jeg selv skulle ønske jeg hadde visst om dette produktsettet for LENGE siden. For meg funker denne shampooen, balsamen og serumet helt vanvittig bra -så i ren glede tenkte jeg at det kanskje var noen flere som ville oppdage det samme.. Og nei -jeg reklamerer ikke, tjener ikke en dritt på dette -jeg jobber i helsevesenet!! Og helt riktig at shampoo ikke får hår til å gro fortere -derimot vil sunt hår ikke splitte seg og knekke av -og det er nok serumet jeg masserer i hodebunn som har gitt fart på selve veksten. For min del er det ingen tvil om at dette funker for meg -selvsagt ikke gitt at alle får samme effekt. Kosthold og gener er jo det som styrer mye av dette -men som sagt -så gode produkter har endret mitt hår helt enormt mye. var som sagt bare et vennlig tips -trodde ikke jeg skulle få sånne type tilbakemeldinger for å være ærlig... Her jeg bor er det dessverre bare en frisør som selger dette merket -men jeg fant en dansk side som selger de og leverer raskt: https://www.med24.no/cutrin-bio-pluss?gclid=EAIaIQobChMI66Pkja3t6AIVUIuyCh0bRghPEAAYAyAAEgLF-vD_BwE (da er toll osv inkludert i prisen) Og som sagt: hadde ingen annen agenda enn å dele min erfaring med produkter som har endret totalt på min hårkvalitet. (Og til andre spm; Jeg måtte til frisør jevnlig for å klippe av fjoner, pistrete og slitte tupper. Man ser jo i perioden mellom frisørbesøkene om håret vokser eller ikke. Ang weft: Selve resultatet var utrolig bra -så helt naturlig ut og den beste måten å ha exsktension på synes jeg. Men det sliter mye på håret; de fletteradene man har inntil hodebunn må sitte helt stramt og har tendens til å knekke av håret. Den meetoden er jo primært for afrikansk hår som tåler mye mer enn det tynne, nordiske håret) Der var jo alt utsolgt 🤪 Anonymkode: e9091...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #16 Del Skrevet 16. april 2020 Hår er døde celler. Er det tynt og pistrete er det noe galt et sted i kroppen din og med kostholdet ditt. "Gode resultater etter en vask" Jommen sa jeg smør. At produkter skal gi flott hår anvendt på DØDT hår er noe pølsevev og ren hjernevasking. Rapportert for spam. Anonymkode: 359f7...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 16. april 2020 #17 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hår er døde celler. Er det tynt og pistrete er det noe galt et sted i kroppen din og med kostholdet ditt. "Gode resultater etter en vask" Jommen sa jeg smør. At produkter skal gi flott hår anvendt på DØDT hår er noe pølsevev og ren hjernevasking. Rapportert for spam. Anonymkode: 359f7...6b5 Herregud så teit reaksjon fra en som definitivt ikke vet hva man skriver om (og selvsagt anonym) Hvorfor tror du det finnes tusenvis av hårprodukter hvis ingenting fungerer? Er du egentlig seriøs???? Det er opplagt at man får et mer blankt og sunt hår med riktige produkter. Shampoo renser håret for møkk og produktrester mens balsam styrker, reparerer, gir fuktighet etc etc ettersom hvilke produkter man bruker og ikke minst kvaliteten på det man bruker.. Spør enhver frisør -selvsagt påvirker shampoo/balsam/kur hårets kvalitet. Når det gjelder kosthold osv så er jeg helt innafor normalen og sunn/frisk. Men som du tydeligvis ikke vet -så blir hår ødelagt av div farging/bleking, føner/rettetang, tørt klima etc.. Men for all del -kjør på med idiotiske utspill -synes bare synd på deg egentlig. Og om tråden slettes so what? Ville bare gi et godt tips til andre som har slitt og dårlig hår. Foreslår du forøvrig logger av og gjør noe fornuftig istedenfor å oppføre deg som en "allmennviter" med påstander du overhode ikke kan dokumentere (fordi det faktisk ikke er mulig) Endret 16. april 2020 av Cessa74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 16. april 2020 #18 Del Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Der var jo alt utsolgt 🤪 Anonymkode: e9091...3ad Ja så det nå.. Jeg bestilte der rett før påske, da hadde de det fortsatt. Sorry for det.. men nå åpner vel snart frisørsalongene, så kan man jo finne noen som har disse produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 16. april 2020 #19 Del Skrevet 16. april 2020 Brukte det og merket ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå