Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne liker ikke eksen til sin kjæreste. De har vært med hverandre bak ryggen hennes, men venninnen min var også med han da han var sammen med denne eksen. Bak hennes rygg. Først. Jeg og denne eksen har fått god kontakt i det siste siden hun har hatt en del å gjøre med noen jeg kjenner i det siste. Nå er venninnen min sur og bitter for at jeg har kontakt med henne. Hun vil at jeg skal gå imot denne eksen. At jeg skal hate henne rett og slett. Men problemet er at jeg liker henne kjempe godt. Har ingenting imot henne og vil ikke gå rundt å "hate" folk fordi min venninne vil at jeg skal det. Synes dere jeg er urimelig om jeg har kontakt med eksen til hennes kjæreste?

Anonymkode: a7f08...5a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke urimelig.

Anonymkode: 475fb...d63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min venninne liker ikke eksen til sin kjæreste. De har vært med hverandre bak ryggen hennes, men venninnen min var også med han da han var sammen med denne eksen. Bak hennes rygg. Først. Jeg og denne eksen har fått god kontakt i det siste siden hun har hatt en del å gjøre med noen jeg kjenner i det siste. Nå er venninnen min sur og bitter for at jeg har kontakt med henne. Hun vil at jeg skal gå imot denne eksen. At jeg skal hate henne rett og slett. Men problemet er at jeg liker henne kjempe godt. Har ingenting imot henne og vil ikke gå rundt å "hate" folk fordi min venninne vil at jeg skal det. Synes dere jeg er urimelig om jeg har kontakt med eksen til hennes kjæreste?

Anonymkode: a7f08...5a9

Alle de tre er jo like ille, hadde ikke brydd meg om deres krangler. Bare pass deg for at disse jentene ikke går etter kjæresten din om du har en. Det er tydelig at de ikke eier respekt for forhold. 

Anonymkode: a636b...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...