Gjest Spørrende Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Jeg lurer på hvordan jeg kan bruke klipp fra DVD i et movie maker-program. Noen som kan hjelpe meg?
Cronos Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Du må jo på en eller annen måte rippe DVD'en. Og lage et 'lesbart' format ut av det. Movie Maker høres ut som noe Microsoft-grier. Vet ikke hva slags format den tar.
Gjest Spørrende Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Du må jo på en eller annen måte rippe DVD'en. Og lage et 'lesbart' format ut av det. Hvordan gjør jeg det?
Cronos Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Det er MULIG at det funker med TMPGEnc. At du med det kan ta DVD-filmen direkte. Eller kanskje Canopus Procoder tar det direkte. Ellers ser jeg for meg at du må rippe hele den og kode den om. Det finnes måter å gjøre det, men der er ganske kompliserte. En metode som funker er å rippe hele DVD'en (eller kapitler) gjennom AutoGK og bruke et av de foran nevnte til å lage mindre klipp (fra hele filmen). Det blir å skyte spurv med kanon, men det funker ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå