AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Er det noen her som har gode tips om fine fjellturer i nærheten av Oslo? Så nær at det er mulig å gjennomføre en dagstur? Og uten bil, kun med kollektivtransport? Ok, jeg ser at det kanskje kan være litt vanskelig å møte disse kriteriene, men kom gjerne med ideer! Anonymkode: cf634...8ca
Kjetil E Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 På 16.4.2020 den 13.43, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har gode tips om fine fjellturer i nærheten av Oslo? Så nær at det er mulig å gjennomføre en dagstur? Og uten bil, kun med kollektivtransport? Ok, jeg ser at det kanskje kan være litt vanskelig å møte disse kriteriene, men kom gjerne med ideer! Anonymkode: cf634...8ca Rent bortsett fra at man i disse dager helst ikke skal reise unødvendig med offentlig transport. Nå ligger det vel fortsatt mye snø i fjellet og i Sør Norge. Og ikke enkelt med dagstur fra Oslo hvis dere ikke har egen bil, beste tips er muligens tog til Lillehammer og buss mot Nordseter. Men kjenner ikke bussrutene. Taxi kan være alternativ. Andre muligheter tog til Geilo og taxi opp til Havsdalen, eventuelt ennå lenger opp i fjellet når de har åpnet veien inn til Prestholtseter. Eventuelt taxi fra Geilo opp til Kikut Eventuelt buss til Notodden og taxi til Blefjell. Om det går buss der vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 12 timer siden, Kjetil E skrev: Rent bortsett fra at man i disse dager helst ikke skal reise unødvendig med offentlig transport. Nå ligger det vel fortsatt mye snø i fjellet og i Sør Norge. Og ikke enkelt med dagstur fra Oslo hvis dere ikke har egen bil, beste tips er muligens tog til Lillehammer og buss mot Nordseter. Men kjenner ikke bussrutene. Taxi kan være alternativ. Andre muligheter tog til Geilo og taxi opp til Havsdalen, eventuelt ennå lenger opp i fjellet når de har åpnet veien inn til Prestholtseter. Eventuelt taxi fra Geilo opp til Kikut Eventuelt buss til Notodden og taxi til Blefjell. Om det går buss der vet jeg ikke. Jeg må nok innrømme at jeg har busset østover noen ganger i det siste og krysset marka hjem igjen til Oslo. Heldigvis har det så å si være folktomt på bussen. Tusen takk for tipsene, jeg skal se på dem. Men alt er vanskelig uten bil, ja. Anonymkode: cf634...8ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå