miss77 Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Denne gangen var det ikke koster til foundation, men selve foundationen. Har til tider ganske tørr hud, og har prøvd utallige foundations. Siste er Lancomes flytende Photogenic, som ifølge Lancome selv skal være super for tørr hud. På meg ser det allikevel ut som om nesa flasser, og det er jo ikke direkte pent. Blir derfor til at jeg kutter ut hele greia, men har også lyst på "fløyelshud".... Frågan er derfor om noen vet om en god foundation, som også passer for folk med tørre hudpartier? Skal forøvrig til hudpleie neste uka, og håper jo at hudpleieren skal komme med noe revolusjonerende nytt som fjerner alle tørre flekker m.m :enig_animasjon:
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har fått en ny favoritt!! Lancome Teint renergie lift. (tror det er det den heter) Jeg har tørr hud, og denne er perfekt til meg. merker at den tilfører fuktighet, og den føles som en krem når man tar den på I tillegg ser den fantastisk naturlig ut. Mycket fornøyd for å si det sånn!
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Lilleulv: Får du kjøpt denne på nettet? Det vet jeg ikke...
Gjest Jeg! Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Hei! Jeg får veldig lett tørr hud som kan flasse litt. Min redning har blitt: Versace foundation(Diorskin Eclat Satin er også god). I tillegg er god hudpleierutine viktig for et bra resultat. Et tips jeg fikk av en kollega en gang var å blande foundation med shimmerkrem og fuktighetskrem. Det gir fuktighet og naturlig gød i huden... Et siste tips til tørr hud er Dior Hydra-Move farget dagkrem m/faktor 10. Den gir fin naturlig farge(dekker lite)og fukter i tillegg huden slik at den ikke strammer og blir tørr/flassete utover dagen! Super!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har fått en ny favoritt!! Lancome Teint renergie lift. (tror det er det den heter) Jeg har tørr hud' date=' og denne er perfekt til meg. merker at den tilfører fuktighet, og den føles som en krem når man tar den på I tillegg ser den fantastisk naturlig ut. Mycket fornøyd for å si det sånn![/quote'] Enig i at denne er veldig god for tørr hud! Chanel Vitalumiere er annen favoritt hos meg. Super på tørr hud, og gir fantastisk glød.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Jeg liker Cliniques, men skal prøve Chanel neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå