AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Noen som har noe å anbefale av sånt? Anonymkode: bc481...d1e
Sokkar Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Er ikke de fleste ammebher uten spile? Så da er spørsmålet hva som er en cubusbh?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Sokkar skrev: Er ikke de fleste ammebher uten spile? Så da er spørsmålet hva som er en cubusbh? Regner med hun mener en helt vanlig bh uten spiler. Ikke en amme-bh hvor man kan hekte av stoffet foran hver pupp. Anonymkode: 67d69...bb9 1
Sokkar Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med hun mener en helt vanlig bh uten spiler. Ikke en amme-bh hvor man kan hekte av stoffet foran hver pupp. Anonymkode: 67d69...bb9 Åå, da er jeg med😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Amme-BHer skal i hvert fall ikke ha spiler. Om en vanlig spileløs BH funker er jo opp til deg å bedømme, men poenget med amme-BH er at den skal tilpasse seg de store variasjonene i bryststørrelse fra full til tom pupp. Anonymkode: a42d9...6e2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Jeg ville ikke brukt en vanlig bh, spileløs eller ei. Veldig upraktisk. Greien med ammebhen er jo at du hekter av stoffet så puppen kan tas frem. Anonymkode: 17cea...9db
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke brukt en vanlig bh, spileløs eller ei. Veldig upraktisk. Greien med ammebhen er jo at du hekter av stoffet så puppen kan tas frem. Anonymkode: 17cea...9db Nå er det det jeg ønsker da, så spørsmålet var jo om noen andre har brukt det og hva slags type Ikke om jeg skulle ha det 😊 Anonymkode: bc481...d1e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Jeg har modellen som heter ballet fra Bravado, den funker topp. Du finner samme type på hm, det er vel ment som en natt ammebh men jeg bruker den hele døgnet. Lett å dra frem puppen. Men jeg har noen typer som er litt mer sportsbh aktig som ikke funker, åpningen foran blir for liten til å få puppen bra nok ut så ville egentlig prøvd i butikken sånn at du er sikker på at du bare kan lirke puppen ut raskt som f. Kanskje gå opp noen størrelser for å være sikker. Personlig liker jeg uansett de med hekter bedre, da er materialet minst i veien men den fra Bravado er utrolig behagelig alikevel. Anonymkode: 28e5c...b94
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Amme-BHer skal i hvert fall ikke ha spiler. Om en vanlig spileløs BH funker er jo opp til deg å bedømme, men poenget med amme-BH er at den skal tilpasse seg de store variasjonene i bryststørrelse fra full til tom pupp. Anonymkode: a42d9...6e2 Det er ingen garanti for at man får til å amme, jeg er ca 30 uker på vei og opplever fulle pupper som i blant lekker. Så jeg trenger en slags bh som også kan fungere til vanlig og til amming. Jeg gidder ikke bruke for mye på det på amme bh nå for dette. Også viser det seg at jeg kanskje ikke får ammet så lenge likevel 😊 Anonymkode: bc481...d1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå