Gå til innhold

Aktivisere 11/12 åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt nå under denne pandamien, hva gjør deres gutt på 11/12 år? Jeg har fått ansvar for noen av mine nivøer og nieser i fjor sommer. Men gutten klare ikke å finne på eller gjøre noe annet selvstendig annet enn å game. Veldig frustrerende! Går oppå meg som et gedigent spebarn, dette kommer til å gå utover forholdet vårt om det fortsetter sånn. Han har alltid vært sånn, men nå er det ekstra krevende siden jeg ikke bare kan levere dem tilbake. At de ikke er på besøk liksom.

Føler jeg ikke kan gi han uendelig tid forran telefon/pad/tv og generelt gaming. 

Til nøden kan han trenge seg på søsknene, men aldri noe selv. Jeg har prøvd alt jeg kan komme på, gitt han utallige muligheter, leker, utstyr, verktøy. Men nei. 

Anonymkode: f4e81...7d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har laget en del mat sammen. Spesielt mat som han vil ha. Kaker og vafler og boller. Og ellers blir det dessverre veldig mye gaming og nettbrett. Men han snakker med venner der så jeg tenker at at det får bare gå for denne perioden. Han og en fast kompis han brukt å sparke litt ball sammen ute. Men ellers har det vært lite sosialt. 

Anonymkode: 4c017...daf

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bakt litt. Ellers er vi på tur og i ballbingen. Har en venn i nabolaget som han spiller fotball med ellers er det trampoline,sykkel og sparkesykkel. 

Tenker spillingen er nesten den eneste sosiale kontakten di har med vennene denne perioden så det får heller bli som det blir nå.

Anonymkode: 9c57b...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...