Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ett IVF-forsøk i det offentlige, og skulle i gang med det andre i april. Det ble selvsagt avlyst pga. dagens situasjon. Gikk derfor privat, og har hatt ett forsøk der. Endte med totalfrys og innsett av blastocyst i neste syklus. Fikk kun ett på frys.

Skal i utgangspunktet i gang med sprøyter i det offentlige i slutten av mai, men ser at det ikke klaffer med innsett i det private. Forutsatt at jeg ikke blir gravid med innsett i privat. Er usikker på om jeg skal være ærlig med det offentlige om jeg har gått privat...... Redd for å bli "sparket" ut, og ikke prioritert. Noen erfaringer? Jeg må nok forskyve neste forsøk i det offentlige èn mnd. fram. Hva ville du gjort?

Anonymkode: e13f0...3af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyve for legen sin er jo alltid et sjakktrekk...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nuith skrev:

Lyve for legen sin er jo alltid et sjakktrekk...

Troll.

Anonymkode: e13f0...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok jeg ville valgt å være ærlig, jeg. De trenger faktiske opplysninger fir å kunne gi deg best mulig behandling og oppfølging. Men om du skyver det offentlige forsøket 1 mnd fram, vil du ikke treffe med uttak/innsett i sommerferien...?  

Anonymkode: a7134...aea

Skrevet

Porsgrunn sa man ikke mistet plassen sin selvom man gikk privat i mellomtiden :) bør jo være lik praksis over hele landet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...