Gå til innhold

Festdrakt til konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen som har gitt festdrakt istedenfor bunad til konfirmasjon? Har en datter som skal konfirmeres neste år og det er egentlig litt hun selv som har sagt at hun heller kunne tenkt seg en festdrakt. Grunnene er at hun kunne ha valgt mellom 2 bunader og hun synes ingen er spesielt fine (noe jeg egentlig kan si meg enig i) og at hun ikke er ferdig utvokst og vi må vel ta mål i høst for å få den ferdig til konfirmasjon så er da redd hun vil vokse i fra den før hun er ferdig å vokse.  Festdraktene vi har sett på koster rundt 5-6 tusen og hun har funnet en som hun liker godt. Hun vil da også få penger i gave i tilleg siden festdrakten er en god del billigere enn bunaden. Synes dere det høres ut som en god plan eller burde hun bare få bunad? Hun kan jo fortsatt kjøpe seg bunad senere i livet om hun ønsker det.

Anonymkode: b4665...fc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange fine festdrakter å få kjøpt, så det er bare og gå for det hvis datteren selv ønsker det.

Hadde styrt unna de fra Spar Kjøp og Ludo Store. 

Anonymkode: b65ed...904

AnonymBruker
Skrevet

Tips: Festdraktene fra Lise Skjåk-Bræk! Litt dyre, men fy så lekre!! 

Anonymkode: 474d4...d41

Skrevet

Om det er det hun vil ha så kjøper dere det til henne :)

AnonymBruker
Skrevet

Om hun helst vil ha festdrakt tenker jeg det er helt greit, for det er mange fine festdrakter. Men om hun bare skal ha den et par år før det blir bunad, hadde jeg ikke brukt 5-6 tusen på det. Bunad syes enkelt ned og ut, og de siste målene kan tas rett før den er ferdig.

Anonymkode: 2d3f8...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...