Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode anbefalinger? Har halvlangt hår som blir fett samme dag det er vasket......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Einerlåg tea-tree. Etter jeg begynte med den så kan jeg vaske håret annen hver dag og det blir ikke like fett. Det er forsåvidt også en tilvenning håret gjør å gå fra å vaskes hver dag til sjeldnere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også veldig fett hår. På meg så hjelp det å la håret bli skikkelig fett og vente så lenge som mulig mellom vask. For så å bruke balsam istedenfor shampoo når du først vasker det. Håret blir overraskende ok med bare balsam. Dette gjorde at jeg nå kan gå lenger mellom hver vask. Gjorde dette da jeg var hjemme i karantene, så skjønner at det kan bli utfordrende hvis du må møte andre mennesker. 

Ellers så sverger jeg til tørrsjampo. Bruker den fra batise. 

Anonymkode: 2e676...056

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har også veldig fett hår. På meg så hjelp det å la håret bli skikkelig fett og vente så lenge som mulig mellom vask. For så å bruke balsam istedenfor shampoo når du først vasker det. Håret blir overraskende ok med bare balsam. Dette gjorde at jeg nå kan gå lenger mellom hver vask. Gjorde dette da jeg var hjemme i karantene, så skjønner at det kan bli utfordrende hvis du må møte andre mennesker. 

Ellers så sverger jeg til tørrsjampo. Bruker den fra batise. 

Anonymkode: 2e676...056

Dette er jo oppskriften på hvordan man FÅR fett hår? TS, ikke hør på dette. Balsam renser ikke håret og vil ikke gjøre håret rent, så hvis du begynner å smøre balsam i hele håret istedefor shampo så vil håret bli ennå mer fett, been there done that. Shampo RENSER og gjør håret rent, så du trenger en god shampo som renser for fett hår. 

Anonymkode: 8736c...82e

Skrevet

Jeg har begynt å kjøpe en ny serie fra Kerastase som heter Genesis og den fungerer for meg 😊 Har slitt med fett hår tidligere. Nå går det lenger før det oppstår (nå dag 4, før dag 2).

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd eplesidereddik? Gammelt kjerringråd som stabiliserer og renser hodebunnen, jeg synes det funker bra. Gjør det iblant når jeg merker behovet, mikser noen spiseskjeer eddik og litt vann, og sprayer over hele hodebunnen. Lar det virke en halvtime mens jeg steller negler etc, og skyller så ut i dusjen. Bruk gjerne en god kur i endene, ettersom eddik og andre remedier for oljete hodebunn kan tørke ut selve håret. Og motsatt, aldri kur eller balsam i røttene, da får man fett hår! Man må rett og slett bruke ulike produkter på hodebunn og hår, da det er to ulike "organer" :) 

Anonymkode: 78ec4...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...