AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Ble så satt ut... Vet at barna dems absolutt ikke tar hensyn til avstand og makspersoner i gruppe.. Sa ifra at det var viktig at om noen skal møtes så går det ikke når barna dems ikke tar forholdsregler. Dette tok moren som en dyp fornærmelse og svarte med å bli frekk og kritisere hvordan det så ut hjemme hos oss. At fargene var feil, det hadde vært mye finere sånn og sånn.. Skikkelig barnslig... svarte at jeg syns vi har fått det veldig fint. Ga tilbakemelding at neste gang så fikk vi ta det ute, og holde avstand. Det ble så utrolig kleint... Men kjenner jeg ble så fed up.. Mannen i dette forholdet er selv helt manisk når det gjelder dette viruset.. Men barna er tydeligvis feilfri og må få gjøre som dem vil... Jeg blir såklart sett på som en bråkebøtte som skaper unødvendig drama.. Og det merker jeg går inn på meg.. Syns det er kjipt at noen tenker at en ikke skal kunne ta hensyn til seg og sine fordi noen andre gir f.. Så leser jeg om disse som dør alene uten familie rundt seg, mennesker som lever isolert fordi de tar sin del av ansvaret.. Og vi selv har vært veldig nøye. Noe vi i tillegg har påpekt til dem tidligere.. Skal man liksom bare holde kjeft fordi noen kan bli fornærmet? Når en selv føler seg overkjørt? Må påpeke at de har vært fullstendig klar over hvor nøye vi er på denne dugnaden. Anonymkode: 3abfc...9b7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 De får bli så sure og fornærmet som de bare vil, det der er toppen av frekkhet. Og ikke bare nå under Corona, slikt er frekt uansett.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: De får bli så sure og fornærmet som de bare vil, det der er toppen av frekkhet. Og ikke bare nå under Corona, slikt er frekt uansett. Takk.. Det hjelper faktisk. Det er aldri gøy å være den som sier ifra. For de blir i tillegg så sykt fornærmet..Og får en fort til å føle seg som en mislykket dott når en ikke er helt enig med dem eller har "akademiske kilder" å legge til grunn for argumenter vi har (spesielt i dette tilfelle) Ts Anonymkode: 3abfc...9b7 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Det kalles faktisk innbrudd....
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 Herregud hva er dette slags folk?? Anonymkode: 43099...a5a 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Jeg har fornærmet mange i denne perioden. Enten direkte eller indirekte. Det får bare være, jeg bruker alltid å passe på andres følelser, men det er andre ting som er viktigere for meg nå. Det høres ut som om denne familien er noen som det er slitsomt å forholde seg til til vanlig og, om dette er vanlig oppførsel. Kanskje dere er heldige og de trekker seg unna 😛 Anonymkode: 1ab84...8e6
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fornærmet mange i denne perioden. Enten direkte eller indirekte. Det får bare være, jeg bruker alltid å passe på andres følelser, men det er andre ting som er viktigere for meg nå. Det høres ut som om denne familien er noen som det er slitsomt å forholde seg til til vanlig og, om dette er vanlig oppførsel. Kanskje dere er heldige og de trekker seg unna 😛 Anonymkode: 1ab84...8e6 Jeg ber dem holde avstand på offentlig transport, stopper dem fra å komme inn i heisen etc. Folk lever i sin egen boble virker det som.
Gjest Lasox Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble så satt ut... Vet at barna dems absolutt ikke tar hensyn til avstand og makspersoner i gruppe.. Sa ifra at det var viktig at om noen skal møtes så går det ikke når barna dems ikke tar forholdsregler. Dette tok moren som en dyp fornærmelse og svarte med å bli frekk og kritisere hvordan det så ut hjemme hos oss. At fargene var feil, det hadde vært mye finere sånn og sånn.. Skikkelig barnslig... svarte at jeg syns vi har fått det veldig fint. Ga tilbakemelding at neste gang så fikk vi ta det ute, og holde avstand. Det ble så utrolig kleint... Men kjenner jeg ble så fed up.. Mannen i dette forholdet er selv helt manisk når det gjelder dette viruset.. Men barna er tydeligvis feilfri og må få gjøre som dem vil... Jeg blir såklart sett på som en bråkebøtte som skaper unødvendig drama.. Og det merker jeg går inn på meg.. Syns det er kjipt at noen tenker at en ikke skal kunne ta hensyn til seg og sine fordi noen andre gir f.. Så leser jeg om disse som dør alene uten familie rundt seg, mennesker som lever isolert fordi de tar sin del av ansvaret.. Og vi selv har vært veldig nøye. Noe vi i tillegg har påpekt til dem tidligere.. Skal man liksom bare holde kjeft fordi noen kan bli fornærmet? Når en selv føler seg overkjørt? Må påpeke at de har vært fullstendig klar over hvor nøye vi er på denne dugnaden. Anonymkode: 3abfc...9b7 Vanligvis så reagerer vi ikke på at noen bare går inn i huset (av familiemedlemmer), men blir selvfølgelig annerledes nå fremover, men vi har gitt streng beskjed til familien om at vi ikke tar imot besøk i disse dagene. Kun onkel som har kommet innom å levert mat på trappa utenfor døra. Moren min ble nok litt paff til å starte med, men har vel tatt det innover seg nå ettersom situasjonen er såpass alvorlig som den er! Jeg hadde blitt fly forbanna om noen hadde bare gått inn nå i disse dagene derimot. Lysten om å komme på besøk eller være på besøk hos noen får bare vente rett og slett selv om dagene kan bli ekstremt lange og kjedelige. Endret 16. april 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 Så godt å høre at jeg ikke bare er "ekstrem" Var så sint jeg ristet etter de hadde gått.. De ble i 3 timer, selvom vi skulle til på middag, og jeg hintet flere ganger, sto å lagde mat osv.. Men de bare satt og satt og satt.. Mannen ga til slutt beskjed. Vet ikke hva han sa, for jeg følte jeg hadde sagt nok, og måtte gå i et annet rom for å få en pause. Vi pleier vel egentlig ikke heller å reagere så sterkt på at noen kommer inn døra sånn som det, men hele verden vet at vi er i samme båt og alle må bidra.. Dere som sier ifra til fremmede er sørenmed tøffe! Det hadde jeg nok ikke turt.. Ts Anonymkode: 3abfc...9b7
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så godt å høre at jeg ikke bare er "ekstrem" Var så sint jeg ristet etter de hadde gått.. De ble i 3 timer, selvom vi skulle til på middag, og jeg hintet flere ganger, sto å lagde mat osv.. Men de bare satt og satt og satt.. Mannen ga til slutt beskjed. Vet ikke hva han sa, for jeg følte jeg hadde sagt nok, og måtte gå i et annet rom for å få en pause. Vi pleier vel egentlig ikke heller å reagere så sterkt på at noen kommer inn døra sånn som det, men hele verden vet at vi er i samme båt og alle må bidra.. Dere som sier ifra til fremmede er sørenmed tøffe! Det hadde jeg nok ikke turt.. Ts Anonymkode: 3abfc...9b7 Tror meg. Når du gjør det første gangen er det ingen vei tilbake 😂 Det føles så godt å si det en faktisk føler for å si fremfor å irritere seg i ettertid om hva man burde sagt eller gjort. Mangler man oppdragelse så sier jeg ifra, barn som voksne 👀😅
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 Jeg hadde klikka i vinkel!! Noe så jævla frekt!! Anonymkode: 9cb10...c6e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 Du burde kanskje presisere at det handler om din egen familie her. Slik du formulerer deg høres det ut som det er en vilt fremmed familie som turer inn i stua di og slenger seg ned. Anonymkode: 6759b...533 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 Lås dørene og heng opp en plakat med klar beskjed til alle om å holde seg unna og ta kontakt på tlf for avtaler. Anonymkode: 793a6...e40
Anbefalte innlegg