AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Del Skrevet 16. april 2020 Jeg fikk akutt lyst til å lage havrekjeks, men jeg har ikke hornsalt. Hva vil skje hvis jeg bare dropper det ut av oppskriften? Kan jeg eventuelt erstatte det med noe annet (oppskriften inneholder også natron). Anonymkode: 1bc40...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Del Skrevet 16. april 2020 Vil de bli sprø uten? Anonymkode: cd63b...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Del Skrevet 16. april 2020 https://bakerpedia.com/ingredients/bakers-ammonia/ Står her at det kan byttes ut med bakepulver eller natron. Står at for en teskje hornsalt kan du bruke 1 teskje bakepulver eller 1 teskje bakepulver og 1 teskje natron. Anonymkode: fb14d...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Del Skrevet 16. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil de bli sprø uten? Anonymkode: cd63b...d16 Det er blant annet det jeg lurer på. Men de trenger ikke være knasende sprø for min del. Anonymkode: 1bc40...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Del Skrevet 16. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er blant annet det jeg lurer på. Men de trenger ikke være knasende sprø for min del. Anonymkode: 1bc40...a35 Prøv uten da, og kom med tilbakemelding. Har ikke prøvd selv. Anonymkode: cd63b...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå