AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Så jeg fikk soppinfeksjon for ca 2 uker siden. Jeg var 100% sikker så jeg kjøpte reseptfri behandling og startet med den tirsdag kveld. Holdt meg unna sex helt til mandags kveld og sluttet også med kremen samme kveld. det var fortsatt litt småsårt, men ikke noe stort. Jeg og typen begynte da med å ha sex som vanlig. Som vil si hver dag og noen ganger flere ganger til dagen. Når typen min reiste igjen og vi ikke har hatt sex på 2 dager så merker jeg å få noen symptomer tilbake. er dette normalt? Burde jeg begynne på en ny kur eller vente og se om det går over av seg selv? Anonymkode: 35bae...97f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Tror jeg ville dratt til lege, litt dumt å overbehandle. Som gynekologen min sier "alt som klør er ikke sopp". Anonymkode: 33313...a75 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Tror jeg ville dratt til lege, litt dumt å overbehandle. Som gynekologen min sier "alt som klør er ikke sopp". Anonymkode: 33313...a75 Dette virker som en god tommelfingerregel. Men jeg stusser litt. Betyr dette: * Det er ikke bare sopp som klør. eller * Sopp klør ikke. Anonymkode: d55ca...2a1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ville dratt til lege, litt dumt å overbehandle. Som gynekologen min sier "alt som klør er ikke sopp". Anonymkode: 33313...a75 Ja, tenkte jo det... Men når man har sopp så får man vanligvis sånn type cottage cheese utflod... og den er nå enda tykkere og mer cottage cheese aktig enn den gangen for 2 uker siden? er det ikke mer garanti for at det er sopp nå? Og mulig jeg feilbehandlet meg selv første gang som gjorde at jeg nå har ordentlig sopp? jeg vet at typen min fikk også noen symptomer på plager første gang og han gikk på behandling selv, men fullførte ikke. - han kan ha «smittet» meg igjen? Anonymkode: 35bae...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå