rampeguri Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Noen som har gode forslag til en god lydbok eller podcast mens jeg gjør driiiit kjedelig husarbeid? Dvs enten en fortelling eller en god podcast som går i dybden på et spesifikt tema? Helst på norsk eller svensk. Engelsk går om det er interessant nok. En eventuell podcast bør være mye lenger enn en halvtime, og kanskje også en serie på flere episoder så jeg slipper å leite etter flere podcaster med det første.
Missbehave Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Hva slags sjanger/tema liker du på podcast? Jeg liker godt Taakeprat. Veldig rolig og behagelig stemme og mange interessante temaer. Episodene er mellom 30 minutter til en time, kommer litt an på temaet og hvor dypt man kan gå i det aktuelle temaet. Ellers er Historiepodden veldig bra! Det er lange episoder, rundt en time. 1
Kågebruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 18 timer siden, Missbehave skrev: Hva slags sjanger/tema liker du på podcast? Jeg liker godt Taakeprat. Veldig rolig og behagelig stemme og mange interessante temaer. Episodene er mellom 30 minutter til en time, kommer litt an på temaet og hvor dypt man kan gå i det aktuelle temaet. Ellers er Historiepodden veldig bra! Det er lange episoder, rundt en time. Historiepodden er nydelig. Og en herlig introsang 1
Kågebruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Vil anbefale In our time. Mye forskjellig historie, filosofi, kultur og vitenskap. Hører mest på historiepodcastene. Melvin Bragg er en legende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå