AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Han slikket meg, og latet som han kom på lakenet. Det var ikke en våt flekk der. Aldri skjedd før at han ikke har generert meg. Virker ikke så intr i sex lenger heller. Jeg lurer på om det er en annen i bildet. Anonymkode: b4013...2b2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han slikket meg, og latet som han kom på lakenet. Det var ikke en våt flekk der. Aldri skjedd før at han ikke har generert meg. Virker ikke så intr i sex lenger heller. Jeg lurer på om det er en annen i bildet. Anonymkode: b4013...2b2 Det er ikke alltid menn er så interessert i sex hele tiden. Menn kan fake de også. Det betyr ikke at det er noen andre inne i bildet. Ikke begynn de tankene en gang. Anonymkode: 49d54...96b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alltid menn er så interessert i sex hele tiden. Menn kan fake de også. Det betyr ikke at det er noen andre inne i bildet. Ikke begynn de tankene en gang. Anonymkode: 49d54...96b Tankene kommer fort da han har vært utro før.. Anonymkode: b4013...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå