AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Er det bare jeg som bruket for mye tid her? Jeg pleide kikke innom KG i blant. Men nå som jeg nesten bare er hjemme, blir jeg hekta hvis jeg kikker innom. Leser og oppdager ikke at timene flyr. Kan gå dager mellom hver gang jeg logger inn, men når jeg først er her mister jeg vettet totalt 🤯. Er ikke hekta på andre sosiale medier. Anonymkode: 472da...bd7 1
Gjest Ringreven Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Beste du kan gjøre er å slutte å lese KG, bare feilinfo og fryktspredninger ang corona her inne.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 6 minutter siden, Ringreven skrev: Beste du kan gjøre er å slutte å lese KG, bare feilinfo og fryktspredninger ang corona her inne. Jeg er ikke her for info, synes bare det er underholdende å lese merkverdige og ekstreme meninger. Mye mer svart-hvitt enn hva folk ville ha sagt i det virkelige liv, antar jeg. Når alle er anonyme kan alle dure i vei som de vil, uten å ta hensyn. Tror noen bare ønsker å provosere. Men du har jo helt rett, og jeg bør holde meg unna. Anonymkode: 472da...bd7 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Jepp, ser noen begynne å kommentere grytidlig og holder det gående de neste 15-18 timene. Anonymkode: 9995f...a67
Anbefalte innlegg