AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Så ja, da var jeg blitt 30 da... Og det passerte virkelig i stillhet. Og for de av dere som ikke synes bursdag er noe store greier så skjønner jeg jo at dette blir litt rart, men for meg har det alltid vært en stor greie... uant hvorfor. Det er som en dag som minner meg på alt jeg ikke har fått til i livet. Og jeg kjenner at det gjør skikkelig vondt å kjenne på at ingen husket meg, og ville glede meg eller vise at jeg betyr noe for dem. Samboer husket den da. Jeg har snakket om den i en uke. At det er dumt jeg ikke fikk fikk feiret sånn jeg planla osv. Men vi har kranglet mye i det siste og stemningen er ikke på topp så selve dagen ble vond og sur. Og da håpte jeg jo at venninnene og familien skulle ringe. Ser i andre lignende tråder at "da må du få deg noen venner til neste år", men jeg har venner. De bare glemte meg alle som en. Og det er da jeg begynner å tenke, for jeg fikk litt vel mye tid til det i dag (samboer skulle absolutt raide hele kvelden attpåtil), at er det noe galt med meg siden jeg blir glemt? Er vi egentlig ikke så gode venner? Så da vil jeg bare spørre: hva tenker dere er grunnen til at alle glemmer en på bursdagen? Tips til ting som booster selvfølelsen litt når man føler seg ussel og glemt og ikke god nok settes også pris på. 🐥❤ Anonymkode: d4c39...085
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Uff, stakkar, jeg skjønner at det er kjipt. 😭 Gratulerer med dagen fra meg! ❤ Jeg skriver alltid ned datoer i kalenderen min. Det er kanskje ikke så mange som skriver ned bursdagsdatoene lenger? Ellers har jeg varsel på facebook (regner med at du ikke har facebook hvis du ikke fikk gratulasjoner ). Jeg har noen ganger glemt bursdager når jeg er deprimert, men gratulerer alltid på etterskudd da jeg vet hvilken måned vennene mine har bursdag. Synes det er flaut å glemme det!! Folk er vel opptatt med sitt, kanskje litt verre nå pga. koronatiden. Men synes det er veldig spesielt at ingen husket deg. Du må iallfall ikke føle deg ussel! ❤ I morgen synes jeg du skal kjøpe deg noe digg mat, dessert, ansiktsmaske, ta deg en lang dusj, pynt deg litt ekstra, sett på favorittfilmen din. Noe som gjør deg glad. Kanskje det hjelper å feire litt selv om det ikke ble på selve dagen. Synes samboeren din kan gjøre stas på deg. Kjøpt blomster og lagd middag. Dårlig gjort av ham å ikke gjøre en innsats. Uff, jeg hadde helt ærlig blitt skikkelig skuffa!! Sender deg en stor klem. ❤ Vet ikke om dette hjalp, men fikk vondt av deg! Anonymkode: 59b3a...01b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå