Anede Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 jeg er en jente på snart 20 år som skal gifte meg med min elskede neste sommer. Gleder meg som en gal, men er selvfølgelig kjempe nervøs også! Det er jo så mye som skal gjøres!!! Trenger alle råd jeg kan få. Siden vi er så unge har vi jo ikke verdens beste økonomi, men jeg ønsker virkelig et romantiskt og stilfullt bryllup. Håper dere kan hjelpe meg! Klem Anette12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Er bare å følge med på diskusjonene her det, så får du masse tips!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 - Kjøp kjole på salg/brukt. - Lei et samfunnshus/ grendehus istedenfor hotell. - Lag maten selv/ få noen i familien til å lage mat, kaker etc. - Lag invitasjoner, program, etc. selv - Dekorer kirke og festlokale med blomster dere plukker selv. - Alkoholfritt - Dropp nattmat - Plukk opp tips her inne og planlegg godt! - Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå