Kinksten Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Det er jo sinnsykt mye topptur-jenter på Tinder, og det skal jeg innrømme i utgangspunktet ikke er noe for meg, da jeg ikke er noen topptur-gutt selv. Men når jeg ser profilen til toppturjentene, så syntes jeg det virker som de har mange felles trekk. De er ofte ferdige med festingen og byturer, og de er stort sett ute etter noe seriøst. Jeg får bare inntrykket av jenter som skal dra deg med på fjellturer, for så å haste hjem å bygge rede, slik at de kan begynne å få mini-Lars-Monsener 😅 Jeg er ikke ute etter noe seriøst, jeg vil bare møte noen for litt felles gøy, og jeg får altså aldri inntrykket av at turjentene er klare for det. De ser bare dødskjedelige ut, tvers igjennom vanlige og beige, og har ikke et eneste bilde hvor dem ser ut til å virkelig bry seg om utseendet sitt. Deler andre det inntrykket? At dersom du er på flørteren og bare vil møte noen for sex, så er sjeldent turjentene de som passer? (Og ja, selvfølgelig skjønner jeg at turjentene er topp jenter for riktige personen) 1
Hr. Aktiv Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 De bertene som legger ut masse bilder av toppturer er ikke så spreke. Du trenger ikke være noen Petter Northug for å holde følge. De liker å fremstå som spreke, men de er egentlig ikke det. Jeg har vært på fjelltur sammen med flere og skjønte tegninga tidlig slik at jeg pakket litt ekstra klær i sekken. Glad var jeg for det for de trengte jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Første regel: de fleste er ikke turjenter selv om de har et bilde fra topptur. Utover det, profilen min er helt vanlig med et par humoristiske trekk. Jeg var heller ikke ute etter noe seriøst, men jeg reklamerte ikke for det i Tinderprofilen min. Det gjorde heller ikke fyren jeg traff som nå er min ff. Tonen i starten av samtalene mine var som regel flørtete med glimt i øyet, og jeg eller fyren jeg snakket med avtalte raskt møte. Så dannet man jo seg et raskt inntrykk, og hvis det ikke passet så er det jo uansett kjekt å flørte. Hvis jeg hadde lagt ut sexy bilder og antydninger til at jeg ville ha noe useriøst ville det ha truffet best blant mannfolk som jeg ikke er interessert i, så det så jeg ikke noe poeng i å gjøre. Så du må nok nesten legge inn litt tid og energi for å finne en likesinnet. Det er jo flere som meg der som skjuler seg bak noen uskyldige bilder og tekst. Anonymkode: a4485...730 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 De som har masse turbilder har noen gjennomgående trekk etter min erfaring: De er litt overfladiske, og platte følelsesmessig. Opptatt av status og image, og er lite varme Anonymkode: c35c8...e2b 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo flere som meg der som skjuler seg bak noen uskyldige bilder og tekst Jeg forstår veldig godt ditt perspektiv, men jeg undres ikke over at mannfolk må skyte med hagle for å greie å finne disse kvinnene inne i jungelen. Anonymkode: d7057...ecd
Charlie Amberson Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 Er vel et slags hint om at de vil ha minst medium spreke menn som ville klart en fjelltur. 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Om du ikke er ute etter noe seriøst er jo det det samme om hun bilder fra topptur eller noe annet. Du skal jo ikke på tur med henne, så da trenger jo du ikke ha samme interesser som henne. Hvor interessert en person er i sex vil jo ikke fremkomme av bildene uansett så sant de ikke er veldig seksualiserte og profilen sier der klart ut. Anonymkode: 3c93b...16a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Toppturjenter er ihvertfall de mest sexgærne damene. Anonymkode: 81e8e...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 Det er ikke slik at de som poster slike bilder har samme personlighet, dette sier veldig lite om en person. Personlighet er komplisert, og å tenke at man forstår hvordan en person er basert på kun bilder, er helt absurd. Selvfølgelig kan bilder man poster si noe om en person, men ikke veldig mye. Anonymkode: 3aadd...f80 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 Nå har jeg ikke noe tinder profil- tør ikke av mange grunner men om jeg skulle hatt det hadde kanskje 3 av 5 bilder vært av meg på topptur-det på tross (kanskje) av at jeg jobber i bar, tuller og tøyser, har to ff og ikke er litt inntresert i et "gift deg med meg og lag baby med meg" opplegg, faktisk er jeg så langt unna den. Jeg drikker en del, er ute på byen en del og klatrer i fjellet en del... I jobben min som barsjef er det jo en selvfølge omtrent at jeg ser velstelt ut i form av sminke og klær. og om du noensinne tror jeg tar på meg turbuksen både på byen som en øldrikkende gjest eller i jobben tar du ganske feil😉 og samme omvemt, kumme aldri ha tatt på meg sminke og jeans om jeg skulle være fjellgeit. Jeg er vel som de fleste andre "topp tur" jenter, liker å ha det gøy, naturen er en resurs, liker tøys og tull. Men ja i et seriøst partnervalg så er tur/natur/fjell viktig. Men kjære deg, det er forskjell på å klatre Kilimanjaro (noe meg og 5 andre jenter som jobber i samme bar som meg har plan om om 2 år, og det å ha vill sex som meg og mine sofa vennlige ff har...🙂😉 Folk flest har mer enn 1 hode, og 1 interesse og langt mer enn bare sånn eller slik. Anonymkode: 32288...421 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 On 4/21/2020 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Toppturjenter er ihvertfall de mest sexgærne damene. Anonymkode: 81e8e...1b9 Det vet du liksom alt om? Anonymkode: 16a10...558 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 Jeg tror at jeg er blant de toppturjentene som ts omtaler litt nedlatende. Og jeg er nok litt "ferdig" med festlivet. Men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på en fest. Det betyr heller ikke at jeg er "klar" for en stabil gubbe som jeg kan "lage et rede med". Men jeg ser for meg en som både kan like bylivet og som kan tørre å være med på en telttur. Når jeg er på tur nå, er det stort sett alltid med venninner. Menn på min alder (under 30) som liker turliv er "mangelvare". De mennene jeg møter ute er enten allerede opptatt eller noe eldre, typisk over 50. Det betyr heller ikke at jeg ikke liker å ta meg godt ut, til og med når jeg er ute på tur! Det tror jeg faktisk at de fleste andre toppturjenter også gjør. Men når man liker uteliv kan man ikke ha en mann som bare liker å se det "bankpusete". Noe blir liksom mer synlig når man er ute noen dager, og f.eks. mangler dusj og do. (Ja, utrolig nok går også pene damer på do, ikke bare for å sminke seg. Slikt må toppturjenter av og til gjøre ute i det fri og da behøver man en type som ikke synes det er "turn off" for resten av dagen.) Anonymkode: df2a7...e35 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 "blankpussete" skulle det være!!! Anonymkode: df2a7...e35
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 "alle" er jo toppturjenter og toppturgutter på tinder. Bare tull og fasader. Sofapoteter hele gjengen Anonymkode: 03b1f...de1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå