AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg har altid pleid å kjøpe fersk spinat og brukt det hovedsakelig i eggerøre. Men nå siden det er corona har jeg vært veldig sjeldent i butikken og vil hi handle så sjeldent som mulig. Det jeg gjorde da var å kjøpe frossen spinat istedenfor fersk. Spinat inneholder en del Vann så nå lurer jeg på om eggerøren min kommer til å bli vannete med denne frossne spinaten. Jeg er ikke så veldig fan av frossne grønnsaker for eksempel, synes de er så vannete. Jeg tørr nesten ikke å bruke den frossne spinaten nå 🤣 Har Dere noe tips om hvordan jeg kan bruke den og eventuelt hvilke retter Dere bruker det på osv?.. Anonymkode: cb026...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 16. april 2020 #2 Del Skrevet 16. april 2020 Blir fort vannet, men du kan tine den først og så helle av vannet. Ellers er det godt til fisk, bare varm den og tilsett litt fløte eller rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3 Del Skrevet 16. april 2020 Bruker til spinatstuing, eller i smoothie. Anonymkode: 385f5...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #4 Del Skrevet 16. april 2020 Bruker i smoothie, i indiske gryter med spinatsaus, i pai, i omelett, supper, vegetarlasagne, kyllinggryter, med mer. Om det ikke skal være for mye vann, som i pai eller omelett, lar jeg det enten tine i et døslag, eller jeg freser raskt bort vannet i en panne. For eksempel ved pai; Da steker jeg hvitløk og løk, tar så opp i frossen spinat, og freser det sammen til vannet er borte. Anonymkode: 18059...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Del Skrevet 16. april 2020 Må si jeg ble positivt overrasket, nå sist jeg kjøpte frossen spinat. Har styr unna i bortimot 20 år, den kom jo frossen i en stor blokk i gamle dager. Jeg brukte det i en gryterett, så spilte ingen rolle, men på meg virket det som den er ganske tørr. Den er jo forvellet og presset i kuler før frysing. Anonymkode: 7c952...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå