AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Hei. E bare så langt nede no. Full e eg også. Alt av frustasjonen min kommer ut mot kjæresten min når eg har drukket. Akkurat som alt eg har tenkt på kommer ut da. E ikke saklig heller. Det skjønne eg godt her eg ligg i senga. I kveld så har tanker om eg at sku aldri ha blitt sammen med han. Vi e så forskjellig. Han har hele tida planer om å ha rusfolk på overnatting her. Folk som har rusproblema og psykiske problemer. Eg vil absolutt ikke ha sånne folk her. On det e familie også. (Snakk om tremenning). Vil bare ha det trygt i min egen leilighet.. Anonymkode: 730d7...e94 1
Fastnøkkel Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Forstår jeg godt. Ikke tillat det. Du skal føle deg trygg i ditt eget hjem. Man vet aldri hva rusmisbrukere finner på. Kanskje stjeler de for å få penger til stoff. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. E bare så langt nede no. Full e eg også. Alt av frustasjonen min kommer ut mot kjæresten min når eg har drukket. Akkurat som alt eg har tenkt på kommer ut da. E ikke saklig heller. Det skjønne eg godt her eg ligg i senga. I kveld så har tanker om eg at sku aldri ha blitt sammen med han. Vi e så forskjellig. Han har hele tida planer om å ha rusfolk på overnatting her. Folk som har rusproblema og psykiske problemer. Eg vil absolutt ikke ha sånne folk her. On det e familie også. (Snakk om tremenning). Vil bare ha det trygt i min egen leilighet.. Anonymkode: 730d7...e94 Does not compute. Anonymkode: 9bf43...ea8 1
2029 Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2020 den 0.19): Hei. E bare så langt nede no. Full e eg også. Alt av frustasjonen min kommer ut mot kjæresten min når eg har drukket. Akkurat som alt eg har tenkt på kommer ut da. E ikke saklig heller. Det skjønne eg godt her eg ligg i senga. I kveld så har tanker om eg at sku aldri ha blitt sammen med han. Vi e så forskjellig. Han har hele tida planer om å ha rusfolk på overnatting her. Folk som har rusproblema og psykiske problemer. Eg vil absolutt ikke ha sånne folk her. On det e familie også. (Snakk om tremenning). Vil bare ha det trygt i min egen leilighet.. Anonymkode: 730d7...e94 Hei, jeg syns du beskriver det bra, jeg tror du egentlig vil gråte over det hele. Har du noen å snakke med som vet om at du er noe du ikke vil være, og du ønsker ikke drikke deg full hver dag heller. Får du dekt dine behov, og har du tenkt å gjøre noe med dette, skjerme deg selv for ikke å diskutere mer eller la han vite hva du tenker?? Det er ikke verdt å si alt som kan brukes mot deg igjen. Hvordan går det nå, er det håp? Sender varme tanker og min innboks er åpen å skrive i. .
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Er det sånn at den ene i forholdet alltid skal velge når det er besøk eller overnatting? Gammel tråd, jeg vet.. Anonymkode: d3e84...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå