Gå til innhold

Hvordan skal jeg reagere på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Deltapiken
Skrevet

Okay, slik er det. Jeg er gift med en fantastisk og hjertevarm mann og vi ha dine og mine barn. Hans barn er her hver 14 dag, de er mer eller mindre voksne, og min 13 åring bor hos oss. Faren hans bor i Brasil, der han er gift med en fantastisk lege som han traff på jobb( x mannen min er også lege) Og da hun dro hjem så dro han på besøk der, vi har vært skilt siden  sønnen vår var 4 år.

Nå skulle egentlig faren og kona ha kommet hit i sommer men pga korona krisen så ble det ikke noe. Så det er snakk om at de skal komme til jul og være her i en liten stund. Vi har mye med min mann( altså han jeg er gift med nå) sin ex kone, og det er slik at vi er sammen i juler og også noen andre av feriene. Vi var blandt annet sammen i Østerike og Italia  i sommer 2017, Hellas i 2018. Osv.... eg er veldig glad i x hans og ser på henne som en av mine beste venner. 

Men nå kommer floka..... min mann syntes ikke noe om at min x mann og kone skal være her i 2 uker i julen, men det er noe jeg mener er helt feil. De har alternativet å bo på hotell, mens mannen min mener at det er helt greit at hans bror og kone som bor 20 mil unna skal komme å være her. Og for å si det sånn hans kone( min svigrinne ) ikke løfter en finger, men likevel.

Hva hadde dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde villet latt de sove hos oss ja, hvis de kom så langt. Ellers se på hvem av familiene som har best råd til hotel? Har dere plass til at de sover hos dere? Din mann er ikke sjalu? Er noe med menn og at en eks skal da komme inn og bo i bjørnehiet.

Anonymkode: 934c4...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...