Gå til innhold

Attraktiv som lubben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått kroppskomplekser fordi jeg har begynt å legge på meg. Har alltid vært liten og slank og trodde ikke jeg hadde den «evnen» å kunne legge på meg. Selv om jeg har spist mye har jeg alltid vært like tynn dagen etter. Men etter jeg ble 30 er jeg plutselig blitt litt «stor». Er 160cm høy og veier mellom 55 og 58 kg gjennom uken. Veier meg flere ganger for dagen - etter jeg har spist, etter jeg har vært på do, med klær, uten, klær, om natten om jeg våkner for dobesøk, om morgenen etter å ha sovet. Føler meg stor rundt magen og rumpen, men kan også ha flat mage innimellom.

Min store frykt er at menn ikke skal tenne på meg nå som jeg har lagt på meg. Jeg får mye oppmerksomhet, ser jo fin ut utenpå klærne. Men føler meg stygg uten klær. Syns hele fasongen er utiltrekkende. 

Sliter med lavt selvbilde, så derfor spør jeg her. Er det damer som føler seg attraktive og som er attraktive, men som har noen kilo ekstra? Jeg beundrer dere veldig. Jeg vil så gjerne like kroppen min som den er. 

Anonymkode: 76be4...a68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har virkelig problemer du må ta tak i om du er 160cm høy, veier 55kg og kaller deg lubben.
Jeg er 168cm høy og veier 84kg. Har en del muskler, så er ikke feit, men lubben, muskuløse lår og rumpe. Alle menn jeg har hatt med å gjøre syns kroppsfasongen min er attraktiv og er selv fornøyd med hvordan jeg ser ut. Vil gå ned til rundt 75kg på sikt, men har ingen hastverk :)

Anonymkode: 395b4...0b8

• Liker 10
Skrevet

Er du nødt til å bli lubben da? 

Jeg senket matinntaket litt da jeg passerte 30 og kiloene kom snikende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rent bmi-messig er du godt innenfor normalvektig, så tror mye av dette sitter i hodet ditt... Slutt å vei deg så mye, hva godt kommer ut av det? Hvis du absolutt må veie deg så gjør det en dag i uka og ikke flere ganger om dagen - det er lite hensiktsmessig og ganske overdrevent! Jeg er nok i manges øyne veldig stor med tresifret vekt, men har ikke hatt problemer med å føle meg fin eller finne menn som synes det også - både med og uten klær. Er som regel damer selv som er flinke til å snakke seg ned når realiteten er den at de er fine akkurat slik de er! Så stress ned og bli glad i deg selv!

Anonymkode: c4622...073

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BMIen din varierer mellom 21.5 og 22.7 Altså helt i midten av det som gjelder for en normalvektig person. Gratulerer du er ikke lengre et beinrangel.🙄 Hvis du ikke ønsker å beholde vekten, begynn og trene og legg om kostholdet litt.

Anonymkode: 11616...ed5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din er helt normal, men det er ikke ditt forhold til kroppen. Det tyder på et sykelig forhold til kropp og vekt å veie seg så ofte som du gjør, og jeg tror ikke løsningen er å gå ned i vekt heller, for opphenget ditt i kropp/vekt vil jo fortsatt være der. Jeg ville kontaktet fastlege eller psykiatrisk sykepleier for videre hjelp til å bearbeide dette. Jeg har selv hatt anoreksi og vet godt hvor fordreid kroppsbilde man får når man henger seg så opp i sin egen kropp. Jeg har jobbet meg gjennom det og har en normalvektig kropp nå (166/62kg), og klarer endelig å se kroppen min som den er og jeg er mer fornøyd nå enn jeg var da jeg veide 45kg og var overfokusert på egen kropp. 

Anonymkode: f53f0...794

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Badevekter burde selges på blå resept. En kilo opp, eller ned, avgjør for enkelte om de vil være lykkelige, eller ulykkelige, den dagen. Meningsløst. Kast badevekten, veldig få trenger egentlig den.

Skrevet

Jeg for min del,og mange med meg synes damer med former er MYE mer sexy enn de som er tynne, det du betegner som lubben,betegner jeg som sexy. En forutsetning for å være sexy er mer hvordan du kler deg,og ter deg.....damer som kler seg i for store klær,joggebukser og denslags er vel det meste usexy som finnes. Kle deg klassisk og pent,så er det nok ikke noe problem med noen kilo å gå på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164 og veier rundt 80 kg. JEG er lubben. Du er omtrent normalvektig. Høres ut som du burde oppsøke lege/psykolog og få litt hjelp, for kroppsbilde ditt er langt fra bra. Å veie seg flere ganger om dagen skikkelig overdriving. 1 gang i uka holder massevis. 

Anonymkode: 0be59...585

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Du er HELT normalvektig ❤️ 

Det med å veie seg så mange ganger om dagen, til alle døgnets tider, kjenner jeg dessverre altfor godt igjen. Jeg gjorde det samme i tenårene da jeg slet med en spiseforstyrrelse. Jeg kan fremdeles ikke eie badevekt, fordi det trigger meg sånn. 

Trangen din til å veie deg så hyppig kan nok være et tegn på at det er i hodet ditt, og ikke kroppen din, dette sitter. ❤️ Og det er ingen skam i å få hjelp for det. Klem til deg! 

Gjest Alterego666
Skrevet

Sexy sitter mellom ørene. Det er farligere for din tiltrekningskraft å ha lav selvtillit enn å ha høy BMI. 
Pass gjerne på vekta, men gjør det for helsa sin skyld. Skap deg et liv som er meningsfylt, og du vil ha høy selvtillit og -tilfredshet. 
De bra mennene elsker slike kvinner.

Skrevet

Du er ikke lubben. Ta det helt med ro.😊

AnonymBruker
Skrevet

:) Jeg er ca like høy som deg og føler meg litt 'skranten' (for tynn og svak, liksom) om jeg tipper under 60 kilo. Det har kanskje noe med kroppsfasong ellers å gjøre, men jo eldre jeg blir ser jeg at det kler meg best om jeg har litt fylde over rumpe og pupper. Og i ansiktet! Og - interessant nok, men ikke overraskende - når jeg noen ganger blir tynnere så er det kvinner som kommenterer 'oi, så slank du er blitt!' Mens når jeg tipper over 60 kilo er det menn som kommenterer: 'Så godt du ser ut for tiden!' Ikke at andres blikk skal definere idealvekten min, altså, men interessant allikevel :)

Jeg slutter meg til de andre her: La badevekta få være i fred! Den kan ikke gi deg noen viktige svar.

Anonymkode: 011c3...0dd

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:) Jeg er ca like høy som deg og føler meg litt 'skranten' (for tynn og svak, liksom) om jeg tipper under 60 kilo. Det har kanskje noe med kroppsfasong ellers å gjøre, men jo eldre jeg blir ser jeg at det kler meg best om jeg har litt fylde over rumpe og pupper. Og i ansiktet! Og - interessant nok, men ikke overraskende - når jeg noen ganger blir tynnere så er det kvinner som kommenterer 'oi, så slank du er blitt!' Mens når jeg tipper over 60 kilo er det menn som kommenterer: 'Så godt du ser ut for tiden!' Ikke at andres blikk skal definere idealvekten min, altså, men interessant allikevel :)

Jeg slutter meg til de andre her: La badevekta få være i fred! Den kan ikke gi deg noen viktige svar.

Anonymkode: 011c3...0dd

Deilig med en lubben dame.sexy

AnonymBruker
Skrevet

TS aner tydeligvis ikke hva lubben er, når hun selv ligger lavt på skalaen for hva som regnes for normalvektig. Jeg vet ikke hva motivasjonen er for å starte en slik tråd - fisking etter komplimenter eller en forsikring om at, jo, du er tynn. Det føles hvert fall som et hån mot den som faktisk er lubben.

Jeg har vært lubben hele mitt voksne liv, og da mener jeg lubben, ikke BMI på 21 :P Allikevel har jeg alltid hatt draget på mannfolk, både for sex og forhold. 

Anonymkode: 96fa2...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke vi hvordan kroppen din ser ut, og hvor fettet ditt har samlet seg- så om du er misfornøyd, ta grep. Begynn å gå turer, tren litt ute og hjemme? Mye du kan gjøre selv uten treningsstudio. Begynn å spis riktig ;) , men alt det andre der må du slutte med, det er ekstremt skadelig for din psykiske helse kjære deg. 

Anonymkode: 76b80...2ab

AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2020 den 8.33, ludden skrev:

Jeg for min del,og mange med meg synes damer med former er MYE mer sexy enn de som er tynne, det du betegner som lubben,betegner jeg som sexy. En forutsetning for å være sexy er mer hvordan du kler deg,og ter deg.....damer som kler seg i for store klær,joggebukser og denslags er vel det meste usexy som finnes. Kle deg klassisk og pent,så er det nok ikke noe problem med noen kilo å gå på.

Uff, da må jeg slutte å daffe rundt i kosebukse og løs t-skjorte slik at sånne som deg ser de sexy formene mine! Skal huske på å kle meg klassisk og elegant nå heretter siden det er det du foretrekker. Og så må jeg legge på meg litt siden du og så mange andre liker det bedre enn å være tynn.

Anonymkode: a0378...a4d

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, da må jeg slutte å daffe rundt i kosebukse og løs t-skjorte slik at sånne som deg ser de sexy formene mine! Skal huske på å kle meg klassisk og elegant nå heretter siden det er det du foretrekker. Og så må jeg legge på meg litt siden du og så mange andre liker det bedre enn å være tynn.

Når overskriften er "attraktiv som lubben?" på et seksualforum, så er ikke svaret du siterte så blåst som du prøver å få det til. Han sier jo bare hva han tenler er attraktivt. 

Anonymkode: ceed4...221

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gå akkurat som du vil, her var det et spørsmål som ble svart ærlig på.....om du vil gå rundt å se ut som en dass,er det ditt valg, du må fortsatt takle at folk svarer ærlig på spørsmål her.

Anonymkode: 272c9...760

AnonymBruker
Skrevet

Du er IKKE lubben Ts. 

Anonymkode: fe8d8...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...