Gå til innhold

Det er en Mickey Rourke feber som herjer over landet

Anbefalte innlegg

Gjest Jon-Are
Skrevet

Jeg har lagt merke til at i den senere tid har media fokusert veeeeldig mye på Mickey Rourke. Hans comback og hans tid som tidligere profesjonell bokser. Jentene er ville etter han , og guttene vil bli som han. Hvorfor all den fokusen på Mickey Rourke? Hva er det med denne mannen som trollbinder folk sånn?Er det hans blikk, hans veltrente og muskuløse kropp eller er det rett og slett hans karisma??

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Eller er det rett og slett markedsføring..?

Skrevet

(er ikke han ganske sånn "sliten" nå da?!)

Gjest Sesselja
Skrevet

Mitt immunsystem må være i glimrende stand, for jeg har i alle fall ikke fått Mickey-feberen. Faktisk kan jeg ikke huske å ha sett den mannen på veldig, veldig lenge nå...

Skrevet

En kan enkelt vaksinere seg med innkjøp av enten "Hud" av Løkkeberg eller den komplette versjonen av BBC`s serie "Pride and prejudice"

"Hud" anbefales dog ikke mer enn maks 5 minutter pr. uke, og da kun til utvortes bruk.

Kontakt din lege dersom ingen bedring skjer i løpet av 2 uker.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Media har vel strengt tatt ikke fokusert veldig på noen Mickey Rourke-feber.

Derimot har noen nevnt at Mickey Rourke selv har feber, noe som også forklarer hans voldsomme forfall.

Skrevet

Hvem er det da???? :oops: :klø:

Skrevet

Jaja, han var ikke mye lekkerbisken nå lengre i allefall.

Skrevet

Skal vi holde oss til temaet :wink:

Remyline Moderator

Skrevet
Jaja' date=' han var ikke mye lekkerbisken nå lengre i allefall.[/quote']

:Nikke:

Gjest lillelou
Skrevet

Nei, ikke akkurat snop. Og jeg er attpåtil skikkelig nærsynt. Stay away, mr.Rourke :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jøje meg, jeg var ikke oppmerksom på det før nå. Og da jeg tok tempen, var den på 38,7! Dessuten kjenner jeg et behov for skjeggstubber og hengende hud - jeg har fått Mickey Rourke-feber! :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har da ikke noe inntrykk av det egentlig??? kan ikke huske at det har stått stort om han på lenge nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...