Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg sluttet på pillen for ca en uke siden og har blødd en del tidligere i dag, men blødningen ga seg ca kl 16.  Vet ikke om det kan regnes som bortfallsblødning? 

uansett, jeg begynte å teste etter EL når jeg sluttet på pillen. Mitt første barn ble til ved èn glemt pille, så jeg har et håp om at EL vil komme ganske kjapt (med fare for å bli skuffet her altså 😅). Jeg har aldri testet etter EL før så jeg vet ikke  hvordan disse testene slår ut på meg gjennom hele syklusen. Jeg har lastet ned en app som sier at jeg skal ha EL om ca tre dager, men jeg tenker at det er veldig usikkert pga pilleslutt. 

Likevel får jeg ganske tydelige streker på EL-testene. De er jo negative, men er det vanlig å ha slike streker uten at EL nærmer seg? Er det noen andre som har slike tydelige streker gjennom hele syklusen? 

B727D70A-ED10-4115-BD11-39256FE9034D.jpeg

Anonymkode: 9cdb3...5a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt vanlig. Jeg hadde sånne hele syklusen fram til de begynte å bli positive

Anonymkode: 8c9a6...96d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å fortsette å teste forresten, plutselig blir de positive! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt vanlig. Jeg hadde sånne hele syklusen fram til de begynte å bli positive

Takk for svar 🥰 Ja jeg skal fortsette å teste så får vi se da 😅 har heldigvis masssse tester liggende, så det skal nå vare en stund 😂

Anonymkode: 9cdb3...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...